Oud 29-03-2003, 21:18
Black Reina
Black Reina is offline
hebben jullie dat wel eens gehad, je vriend/ vriendin had je bedrogen meerdere keren met andere meisjes/jongens en over vele dingen gelogen, dit maar even als voorbeeld, meerdere dingen mogelijk waardoor je vreselijk kwaad bent op de ander. je vriend/vriendin maakt het dan uit, of jij maakt het uit, je bent er helemaal kapot van en je kan hem/haar wel ik weet niet wat doen. heb je wel eens wraak genomen op degene? zo van 'hier komt hij/zij heus niet zomaar mee weg!' ? zo ja hoe heb je dat gedaan? ben k nieuwsgierig naar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2003, 21:20
HiepMiep
HiepMiep is offline
nog nooit iemand bedrogen, of bedrogen geweest...... guess I'm sweet?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 21:23
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
HiepMiep schreef op 29-03-2003 @ 22:20:
nog nooit iemand bedrogen, of bedrogen geweest...... guess I'm sweet?
k heb het ook niet over het bedriegen alleen dan he, maar gewoon dingen in het algemeen, bijvoorbeeld hem dan stalken met enge brieven zodat ie bij wijze van spreke zn huis niet meer uitdurft gewoon omdat je zo kwaad op hem bent en vind dat ie zn lesje maar eens moet leren
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 21:26
HiepMiep
HiepMiep is offline
iehhh eng... nee nog nooit gehad? jij wel?... nu wordt ik wel nieuwsgierig ghehe
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 21:31
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
HiepMiep schreef op 29-03-2003 @ 22:26:
iehhh eng... nee nog nooit gehad? jij wel?... nu wordt ik wel nieuwsgierig ghehe
haha nee nooit gehad en ook nooit gedaan hoewel ik mn ex wel kweet niet wat kon doen maar echt wraak heb k nooit genomen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 08:12
Qamra
Qamra is offline
Ik heb het wel eens gedacht, maar nooit gedaan.. Ik heb mijn wraak gehad zonder er iets voor te doen.. En dat voelt toch beter als dat je het zelf doet

Dus als hij je wraak verdient, komt het vanzelf wel..
Oud 30-03-2003, 09:34
Bamblerose
Bamblerose is offline
Mijn ex heeft me wel behoorlijk bedrogen. Maar wraak, nee, ik ben niet zo wraakzuchtig. Het is voor hem al erg genoeg dat hij een 13 jarig breezersletje liever in zijn bedje heeft dan ik. Dan vind ik hem al wel triest genoeg... Voor de goede orde, ik heb niet met een jongetje van 15 gehad, hij is op dit moment 20 en zn sletje 13

Nou ja, misschien dat hij haar wel kan domineren. Zodat het precies zo wordt als hij wil. Bevredigd worden, maar niet bevredigen...
Oud 30-03-2003, 09:52
The0
The0 is offline
Nog nooit bedrogen of bedrogen geweest. Verder vind ik 'hem stalken' wel een beetje ver gaan. Negeer hem/haar gewoon, anders verlaag je jezelf tot een nog lager niveau dan hij
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 12:33
Verwijderd
Nee, nooit gedaan, nooit behoefte aan gehad ook.. Ik ben op geen van mn exen boos of iets dergelijks, en op mij is ook geen wraak genomen..

Geen ervaring mee dus
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 15:28
Verwijderd
Nee, maar als ze dat zou doen zou ik het haar waarschijnlijk vergeven. Ik ben erg vergevensgezind. Behalve natuurlijk wanneer het te vaak voorkomt. Dan zou ik ervoor zorgen dat haar leven ongelooflijk miserabel zou worden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 15:35
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Bamblerose schreef op 30-03-2003 @ 10:34:
Mijn ex heeft me wel behoorlijk bedrogen. Maar wraak, nee, ik ben niet zo wraakzuchtig. Het is voor hem al erg genoeg dat hij een 13 jarig breezersletje liever in zijn bedje heeft dan ik. Dan vind ik hem al wel triest genoeg... Voor de goede orde, ik heb niet met een jongetje van 15 gehad, hij is op dit moment 20 en zn sletje 13

Nou ja, misschien dat hij haar wel kan domineren. Zodat het precies zo wordt als hij wil. Bevredigd worden, maar niet bevredigen...
Hahaha mooie woorden!!
Wat een debiel
Oud 30-03-2003, 19:34
NeNe-lOvEs
NeNe-lOvEs is offline
echte wraak is het ok weer niet... maar recht voor zn neus met een ander zoenen geeft toch wel een heel leuk gevoel...
zo van hehe.. ik kan wel wat beters krijge dan jou.. en dan kijke hoe die reageert..
Oud 30-03-2003, 19:59
miro
miro is offline
Ik heb veel dingen mee gemaakt maar nog nooit wraak genomen. Ik heb altijd gedaan alsof ik hoger dan hen was en dat ergert ze dan sowieso al.

T ligt er ook aan wat. Als er bijvoorbeeld leugens door hem de wereld in kwamen had ik ze altijd al snel ontkracht waardoor hij zelf voor schut kwam te staan (wist geen uitleg te geven). Als iemand vreemdgaat.... daar sta je toch boven.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:17
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Bamblerose schreef op 30-03-2003 @ 10:34:

Hmmm, hier ligt anders een mooie manier van wraak nemen... denk dat dit door de politie niet erg op prijs gesteld wordt, zo'n relatie. En als je hem niet aan wilt geven voor wraak, doe het dan voor dat meissie... vind het zielig, dat hij haar inderdaad de baas kan... zij weet waarschijnlijk niet beter dan dat het de bedoeling is alleen hem te bevredigen, hij wel...
Oud 30-03-2003, 23:08
Thomas
Thomas is offline
Ik ben absoluut niet wraakzuchtig. Ik zou in dat geval het idee hebben dat ik beter dan haar zou zijn door haar gewoon te negeren. Ik zou geen contact meer zoeken. Van tevoren zal ik natuurlijk wel alles ff duidelijk zeggen, maar daarna kom ik nooit meer terug.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 08:24
Bamblerose
Bamblerose is offline
Ik ga me niet met hun relatie bemoeien. Ze zoeken het maar mooi uit met zn tweeen... En ten tweede, het meisje wíst toen ze voor het eerst met hem naar bed ging, dat hij nog een vriendin had. Ik dus... Zo onschuldig is ze dus ook weer niet.
Oud 31-03-2003, 16:00
Lord D!M
Lord D!M is offline
bedrogen door vrienden en vriendinnen... bedrogen door van alles en nog wat... wraak... sja wat is wraak. is uit woede de nieuwe vriend aftuigen genoeg? denk da da wel onder wraak valt. ik was gewoon blind van woede en wist niet meer wat ik moest. meestal is een bedreiging genoeg, maar soms willen ze dan nog steeds niet egt bang genoeg zijn om uit je buurt te blijven. dan zijn sterkere maatregelen nodig.

wraak is wel iets wat heel zorgvuldig moet worden gepland eigenlijk. er was 2 jaar geleden zon gast die het nodig vond om allemaal verhalen over mij te verspreiden waar ik liever niet op uitwijd. het liefste zou ik die gast kruisigen, mar er zijn gewoon grenzen. eigenlijk is wraak meer een idee dan een actie, omdat je dat geowon niet kan maken. tenzij je dus blind van woede bent.

kweenie... je doet je best om aardig te zijn, en in ruil daarvoor word je aan alle kanten verraden door iedereen.

vb: ik had een vriendin die 3x was vreemdgegaan... ik iwst van nix, maar iedereen die ik kende wist het wel amar vond het blijkbaar nie nodig om mij zoiets te vertellen. uiteindelijk heb ik het dus gehoord, omdat zij het met mij had uitgemaakt omdat ik een afspraak nie was nagekomen. toen kwam ze met ide onzin op de proppen.

nja laat ook eig maar... kvoel me alweer genaaid bij de gedachte..
maar laat me je dit vertellen (alsof dat nodig is): het ergste wat je kan gebeuren is verraad. of iig bijna het ergste. verraad van de mesnen van iwe je houd. het is zo erg omdat je die mensen vertrouwt, en van ze houdt. ik ben dus meer en meer een einzelgänger aan het worden, omdat ik toch altijd verraden word. Mijn huidige vriendin heeft me ook bedrogen... maar om een of adnere reden begin ik imuun te worden. niets kan me nog deren. of het nu kracht is of een gebrek aan gevoel maakt niet uit. geen pijn voelen is altijd beter dan wel.
Oud 31-03-2003, 18:40
miekmuis
miekmuis is offline
Nouja ik heb geen wraak genomen omdat ik bedrogen werd.
Bij mij zat het iets anders...

Ik wou op vakantie met vrienden en mijn ouders eistten dat
mijn ex mee zou gaan omdat ze hem kenden en vertrouwden.
Ik had nogal een hekel aan hem om bepaalde redenen, maar
ik wou graag op vakantie dus stemde ik erin toe.
Halverwege de vakantie kwam ik erachter dat hij nogsteeds sliep
met een knuffeltje wat ik hem oit tijdens onze verkering
had gegeven. Dat was voor mij de druppel dus de volgende dag
heb ik dat knuffeltje uit zijn kamer gejat en heb hem door een
vakantie vriend laten cremeren.

Kon ie niet erg waarderen
Oud 01-04-2003, 06:25
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mwah.. heb alleen meerdere malen hem ook bedrogen met iemand anders toen we nog hadden, toen ik erachter kwam dat hij vreemd was gegaan..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 07:03
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 31-03-2003 @ 19:40:
Nouja ik heb geen wraak genomen omdat ik bedrogen werd.
Bij mij zat het iets anders...

Ik wou op vakantie met vrienden en mijn ouders eistten dat
mijn ex mee zou gaan omdat ze hem kenden en vertrouwden.
Ik had nogal een hekel aan hem om bepaalde redenen, maar
ik wou graag op vakantie dus stemde ik erin toe.
Halverwege de vakantie kwam ik erachter dat hij nogsteeds sliep
met een knuffeltje wat ik hem oit tijdens onze verkering
had gegeven. Dat was voor mij de druppel dus de volgende dag
heb ik dat knuffeltje uit zijn kamer gejat en heb hem door een
vakantie vriend laten cremeren.

Kon ie niet erg waarderen

Wheeeeeee, zielig knuffeltje ... wat heeft dat knuffeltje je ooit misdaan?
Snif... dat donzig beestje is ook maar op die plaats beland omdat jij hem hebt gegeven... verder wel vette actie

Zal hem leren het bed te delen met een knuffel, plaatsvan met jou
Oud 02-04-2003, 15:54
Maikie
Maikie is offline
Gister hoorde ik ineens dat een of ander wijf uit me klas(die zelf ook een vriend heeft...) Liep rond te bazuinen dat ze met mijn vriend had gezoend...(Is dus niet waar...)
Ik ben toen zoo boosgeworden!
Als ik haar was tegengekomen had ik haar echt heel erg hard voor der bek geslagen denk ik!!
Ze is al een tijdje verliefd op mijn vriend en probeert ons zo uitelkaar te drijven...
Zulk soort mensen kan ik echt niet tegen!! Zoo gemeen Maargoed..ik heb dus niet echt wraak op der genomen, maar als ik haar gister tegen was gekomen dus zeker weten wel!
Maar vandaag wel extra klef gedaan voor haar neus gna gna..kon ze niet hebben whaahha..lekker voor der

Kus Maikie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten