Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het wel eens gedacht, maar nooit gedaan.. Ik heb mijn wraak gehad zonder er iets voor te doen.. En dat voelt toch beter als dat je het zelf doet
![]() Dus als hij je wraak verdient, komt het vanzelf wel..
|
Mijn ex heeft me wel behoorlijk bedrogen. Maar wraak, nee, ik ben niet zo wraakzuchtig. Het is voor hem al erg genoeg dat hij een 13 jarig
![]() Nou ja, misschien dat hij haar wel kan domineren. Zodat het precies zo wordt als hij wil. Bevredigd worden, maar niet bevredigen...
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat een debiel
|
Ik heb veel dingen mee gemaakt maar nog nooit wraak genomen. Ik heb altijd gedaan alsof ik hoger dan hen was en dat ergert ze dan sowieso al.
T ligt er ook aan wat. Als er bijvoorbeeld leugens door hem de wereld in kwamen had ik ze altijd al snel ontkracht waardoor hij zelf voor schut kwam te staan (wist geen uitleg te geven). Als iemand vreemdgaat.... daar sta je toch boven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik ga me niet met hun relatie bemoeien. Ze zoeken het maar mooi uit met zn tweeen... En ten tweede, het meisje wíst toen ze voor het eerst met hem naar bed ging, dat hij nog een vriendin had. Ik dus... Zo onschuldig is ze dus ook weer niet.
|
bedrogen door vrienden en vriendinnen... bedrogen door van alles en nog wat... wraak... sja wat is wraak. is uit woede de nieuwe vriend aftuigen genoeg? denk da da wel onder wraak valt. ik was gewoon blind van woede en wist niet meer wat ik moest. meestal is een bedreiging genoeg, maar soms willen ze dan nog steeds niet egt bang genoeg zijn om uit je buurt te blijven. dan zijn sterkere maatregelen nodig.
wraak is wel iets wat heel zorgvuldig moet worden gepland eigenlijk. er was 2 jaar geleden zon gast die het nodig vond om allemaal verhalen over mij te verspreiden waar ik liever niet op uitwijd. het liefste zou ik die gast kruisigen, mar er zijn gewoon grenzen. eigenlijk is wraak meer een idee dan een actie, omdat je dat geowon niet kan maken. tenzij je dus blind van woede bent. kweenie... je doet je best om aardig te zijn, en in ruil daarvoor word je aan alle kanten verraden door iedereen. vb: ik had een vriendin die 3x was vreemdgegaan... ik iwst van nix, maar iedereen die ik kende wist het wel amar vond het blijkbaar nie nodig om mij zoiets te vertellen. uiteindelijk heb ik het dus gehoord, omdat zij het met mij had uitgemaakt omdat ik een afspraak nie was nagekomen. toen kwam ze met ide onzin op de proppen. nja laat ook eig maar... kvoel me alweer genaaid bij de gedachte.. maar laat me je dit vertellen (alsof dat nodig is): het ergste wat je kan gebeuren is verraad. of iig bijna het ergste. verraad van de mesnen van iwe je houd. het is zo erg omdat je die mensen vertrouwt, en van ze houdt. ik ben dus meer en meer een einzelgänger aan het worden, omdat ik toch altijd verraden word. Mijn huidige vriendin heeft me ook bedrogen... maar om een of adnere reden begin ik imuun te worden. niets kan me nog deren. of het nu kracht is of een gebrek aan gevoel maakt niet uit. geen pijn voelen is altijd beter dan wel.
|
Nouja ik heb geen wraak genomen omdat ik bedrogen werd.
Bij mij zat het iets anders... Ik wou op vakantie met vrienden en mijn ouders eistten dat mijn ex mee zou gaan omdat ze hem kenden en vertrouwden. Ik had nogal een hekel aan hem om bepaalde redenen, maar ik wou graag op vakantie dus stemde ik erin toe. Halverwege de vakantie kwam ik erachter dat hij nogsteeds sliep met een knuffeltje wat ik hem oit tijdens onze verkering had gegeven. Dat was voor mij de druppel dus de volgende dag heb ik dat knuffeltje uit zijn kamer gejat en heb hem door een vakantie vriend laten cremeren. Kon ie niet erg waarderen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wheeeeeee, zielig knuffeltje ![]() ![]() Snif... dat donzig beestje is ook maar op die plaats beland omdat jij hem hebt gegeven... verder wel vette actie ![]() Zal hem leren het bed te delen met een knuffel, plaatsvan met jou ![]()
|
![]() |
Gister hoorde ik ineens dat een of ander wijf uit me klas(die zelf ook een vriend heeft...
![]() Ik ben toen zoo boosgeworden! Als ik haar was tegengekomen had ik haar echt heel erg hard voor der bek geslagen denk ik!! Ze is al een tijdje verliefd op mijn vriend en probeert ons zo uitelkaar te drijven... Zulk soort mensen kan ik echt niet tegen!! Zoo gemeen ![]() Maar vandaag wel extra klef gedaan voor haar neus ![]() Kus Maikie |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beste wraak film Donny must die | 70 | 25-06-2005 13:31 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrijver van officieel vervolg op ''De Wraak van Harry'' uitgekozen Ampelopsis | 3 | 14-03-2005 11:52 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel III Gunvald | 5 | 17-02-2005 19:24 | |
Games |
wraak reshad | 6 | 18-05-2004 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 |