Oud 30-03-2003, 21:44
anjali
anjali is offline
nou ik heb dit over een jongen op een forum geschreven:

het onderwerp heet slachtoffer:

Hallo Allemaal,

ik ben XXXXX en ik ben 29 jaar oud. Net zzo als XXXX ben ik een van de vele slachtoffers van XXXXX! Hij heeft me geslagen en hij voerde me dronken.

Ik wou iedereen even vertellen dat je bij de XXXX uit de buurt moet blijven PAS OP VOOR XXXX dus.

Groetjes XXXXX.

ik heb hier nu erg veel spijt van in dat forum stond zijn naam erbij die jongen wil nu aangifte doen bij de politie.

Ik heb de webmaster van die site waarop het staat wel gevraagd om het te verwijderen maar die zegt dat hij dit niet meer doet en dat die jongen hem een mail heeft gestuurd en dat ze met elkaar een deal hebben gesloten en dat ik moet oppassen.

Ik ben nu echt bang. Ik heb het berichtje op 24 februari geplaatst en ben doodsbang dat mijn ouders hier zometeen achter komen en die jongen zit bij mij op school dus iedereen komt erachter.

Weet iemand of die jongen mij kan aanklagen? Ik heb hem toch niet bedreigd of zo?

Thanks als jullie me kunnen helpen.
Advertentie
Oud 30-03-2003, 21:48
McCaine
McCaine is offline
Hij zou hoogstens een zaak wegens laster kunnen beginnen, een zaak die hij waarschijnlijk verliest.
Oud 30-03-2003, 21:52
theone87nl
theone87nl is offline
Citaat:
anjali schreef op 30-03-2003 @ 22:44:
nou ik heb dit over een jongen op een forum geschreven:

Hallo Allemaal,

ik ben XXXXX en ik ben 29 jaar oud. Net zzo als XXXX ben ik een van de vele slachtoffers van XXXXX! Hij heeft me geslagen en hij voerde me dronken.

Ik wou iedereen even vertellen dat je bij de XXXX uit de buurt moet blijven PAS OP VOOR XXXX dus.

Groetjes XXXXX.

ik heb hier nu erg veel spijt van in dat forum stond zijn naam erbij die jongen wil nu aangifte doen bij de politie.

Ik heb de webmaster van die site waarop het staat wel gevraagd om het te verwijderen maar die zegt dat hij dit niet meer doet en dat die jongen hem een mail heeft gestuurd en dat ze met elkaar een deal hebben gesloten en dat ik moet oppassen.

Ik ben nu echt bang. Ik heb het berichtje op 24 februari geplaatst en ben doodsbang dat mijn ouders hier zometeen achter komen en die jongen zit bij mij op school dus iedereen komt erachter.

Weet iemand of die jongen mij kan aanklagen? Ik heb hem toch niet bedreigd of zo?

Thanks als jullie me kunnen helpen.
je bent 29 en je zit nog op school?
én je laat je dronken voeren?

als ie je slaat geef je hem toch ook gewoon aan? hij kan je volgens mij niet aanklagen.... weet niet zeker hoor(moet je maar ff aan nare man vragen de groenlinkser die als een vvd'er denkt die studeert rechten)!

anders ga ik che ook aanklagen omdat hij een ban voor me wou regelen en mijn naam heeft genoemd op dat forum
Oud 30-03-2003, 22:06
Ayeltsnikov
Ayeltsnikov is offline
[QUOTE]anjali schreef op 30-03-2003 @ 22:44:
[B]nou ik heb dit over een jongen op een forum geschreven:

Hallo Allemaal,

Groetjes XXXXX.

Hij kan je formeel weinig maken. Hooguit inderdaad een beschuldiging wegens laster.Maar het is een lange weg voor hem om zn gelijk te halen en ik denk niet dat ie dat doet. Hij kan t natuurlijk wel tegen iedereen vertellen wat je gedaan hebt. In mijn ogen ook terecht omdat dit ook wel een erg lage streek is
Oud 30-03-2003, 22:10
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ayeltsnikov schreef op 30-03-2003 @ 23:06:
Hij kan je formeel weinig maken. Hooguit inderdaad een beschuldiging wegens laster.Maar het is een lange weg voor hem om zn gelijk te halen en ik denk niet dat ie dat doet. Hij kan t natuurlijk wel tegen iedereen vertellen wat je gedaan hebt. In mijn ogen ook terecht omdat dit ook wel een erg lage streek is
Als t echt waar is vind ik dat een veel lagere streek.
Oud 30-03-2003, 22:51
Martian
Martian is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-03-2003 @ 23:10:
Als het echt waar is zal hij wel niet naar de politie stappen he.
Oud 30-03-2003, 22:53
Ayeltsnikov
Ayeltsnikov is offline
Citaat:
absoluut dan moet je zn ballen eraf snijden
Oud 30-03-2003, 22:54
Nate
Nate is offline
Citaat:
Als het waar is, waarom heeft ze er dan spijt van?

De situatie lijkt me aldus: Als het maar een verhaaltje is (waar ik niet over oordeel), dan moet je maar luisteren naar de mensen met kennis van zaken hier. Als het waar is, dan kun je dat ook doen, maar dan kun je hem natuurlijk net zo hard terug aanklagen wegens mishandeling.
Oud 31-03-2003, 10:53
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Nate schreef op 30-03-2003 @ 23:54:
Als het waar is, waarom heeft ze er dan spijt van?
Ze heeft er alleen spijt van dat ze zijn naam erbij heeft gezet.
Oud 31-03-2003, 11:17
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Volgens mij is haar verhaal dus onzin en wordt ze nu terug gepakt door die jongen. Ik zou met die jongen zelf gaan praten en de situatie uitleggen. Dan kunnen jullie tenminste samen toegeven dat t niet waar is.
Oud 31-03-2003, 20:09
autodropje
autodropje is offline
deze staat ook op de kantine

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten