Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]anjali schreef op 30-03-2003 @ 22:44:
[B]nou ik heb dit over een jongen op een forum geschreven: het onderwerp heet slachtoffer: Hallo Allemaal, ik ben XXXXX en ik ben 29 jaar oud. Net zzo als XXXX ben ik een van de vele slachtoffers van XXXXX! Hij heeft me geslagen en hij voerde me dronken. Ik wou iedereen even vertellen dat je bij de XXXX uit de buurt moet blijven PAS OP VOOR XXXX dus. Groetjes XXXXX. ik heb hier nu erg veel spijt van in dat forum stond zijn naam erbij die jongen wil nu aangifte doen bij de politie. Hij kan je formeel weinig maken. Hooguit inderdaad een beschuldiging wegens laster.Maar het is een lange weg voor hem om zn gelijk te halen en ik denk niet dat ie dat doet. Hij kan t natuurlijk wel tegen iedereen vertellen wat je gedaan hebt. In mijn ogen ook terecht omdat dit ook wel een erg lage streek is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De situatie lijkt me aldus: Als het maar een verhaaltje is (waar ik niet over oordeel), dan moet je maar luisteren naar de mensen met kennis van zaken hier. Als het waar is, dan kun je dat ook doen, maar dan kun je hem natuurlijk net zo hard terug aanklagen wegens mishandeling.
|
Volgens mij is haar verhaal dus onzin en wordt ze nu terug gepakt door die jongen. Ik zou met die jongen zelf gaan praten en de situatie uitleggen. Dan kunnen jullie tenminste samen toegeven dat t niet waar is.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
aangeklaagd.. dit is nietfijn | 151 | 18-09-2005 15:36 | |
Werk, Geld & Recht |
kapper aanklagen Sangria | 12 | 04-01-2004 16:37 | |
Werk, Geld & Recht |
Kan je iemand op deze gronde aanklagen? G.T.C. | 22 | 21-12-2003 10:38 | |