Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.opussupplies.nl
Die hebben van die kleine frummel-CD'tjes. Zijn overigens wel flink duurder dan 'normale' CD's. |
![]() |
|
Ik heb zelf zo'n cd-tje 8cm doorsnede 21min 185 mb cd-rw.
Werkt op zich wel leuk, maar heb nu sinds een klein jaar een 64 mb diskonkey (usb memory stick) werkt veel beter, sneller en makkelijker. De prijs van zo'n cd-tje valt tegenwoordig wel mee, ik heb hem toen bij Conrad gekocht en daar hebben ze ze nu nog steeds. De prijs zou ik ff op moeten zoeken of kijk op Conrad electronics
||
Citaat:
![]()
|
het zijn wel grappige dingen, in het formaat van een visitekaartje, en die kan je dan als cd-r gebruiken in een normale brander
![]() wel duur, maar ziet er leuk uit.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat wel leuke speeltjes zijn, zijn complete PC's die je als PCI kaart in je computer zet, en zodoende van stroom voorziet, al dan niet met externe PSU connector. Deze mini computers opereren totaal onafhankelijk van je eigen systeem, kun je b.v. een leuke webserver op draaien. LAN, DSUB, Sound, USB en PS/2 uitgangen zitten erop. Hoe duur ze zijn en waar te koop weet ik niet.
||
Citaat:
![]() Had er ff niet zo over na gedacht, dacht aan dat SATA 150 MB/s was en dat er ook een PCI controller van was..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|