Oud 03-04-2003, 15:46
Missy_X
Missy_X is offline
Hallo, ik wil echt supergraaaaaag weten of er mensen zijn die dit gedaan hebben.
En graag weten hoe hen dat is gelukt en in hoeveel tijd.
Ikzelf weeg nu namelijk 65 kg en het wil maar niet lukken om onder de 60 te komen.
Ik ben 1.68 lang dus overgewicht heb ik niet maar ik wil het gewoon al zo lang omdat ik me zo te dik voel.
Oud 03-04-2003, 15:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is niet gezond om in korte tijd veel af te vallen, je hebt dan veel meer kans op het jojo-effect. Bovendien val je dan af door dat je je lichaam uitdroogt maar niet door het verbranden van vet. Ik ben nu zelf rond de 65 kilo en mij lukt het ook niet om onder de 63 kilo te komen. Minder snoepen, meer bewegen en minder vet eten zijn de gezondste tips om af te vallen!
Oud 03-04-2003, 15:49
Drizzt
Drizzt is offline
Nou, de mensen die ik ken die veel en snel zijn afgevallen, waren allemaal aan de Stacker.
Oud 03-04-2003, 15:55
Miracle
Miracle is offline
hmm, ik ben net zo groot als jij en woog laatst plotseling ineens 65 kilo. Echt een hele rare uitschieter, nu ben ik inmiddels alweer 4 kilo afgevallen en ben nu ook weer gewoon 'stabiel' qua gewicht. Ik vraag me echt af waar die uitschieter vandaan kwam, omdat ik nu alweer 2 weken stabiel ben (dus echt jojo is het niet)
ik heb verder niet echt tips om af te vallen, maar officeel hoort dit topic ook in het lijntopic, dat staat bovenaan dit forum. Daar kun je terecht met vragen en tips
Oud 03-04-2003, 15:55
Missy_X
Missy_X is offline
Ja maar stackers zijn duur en slecht voor je hart.
Ik wil het op een gezonde manier doen.
Oud 03-04-2003, 15:56
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 03-04-2003 @ 16:49:
Nou, de mensen die ik ken die veel en snel zijn afgevallen, waren allemaal aan de Stacker.
wat is een stacker?
Oud 03-04-2003, 16:00
thunder110
thunder110 is offline
www.overgewicht.nl

Een beetje deprimerende domeinnaam, maar daar kan je invullen hoeveel kilogram je in hoeveel tijd wilt afvallen. Dan worden de kcal. berekend die je maximaal per dag mag eten om op je streefgewicht te komen.
Oud 03-04-2003, 16:03
kisses-from-me
kisses-from-me is offline
Hallo,

ja ik denk ook dat je gewoon dan moet gaan fitnessen en vooral niet gaan snoepen enz.
Maar jezelf te dik vinden ik weet niet of je dan niet te snel verder wil met dat afval gedoe..
Ik vind het zelf namelijk vaak een beetje eng als mensen zoiets zeggen.. voor je het weet ben je niet meer te stoppen..
En je hebt vind ik een best normaal gewicht...

Maar elke avond in plaats van het vette vlees een beetje rauwkost.. en geen jus en dat soort dingen gebruiken maar gezond eten dat helpt het meest!

Groetjes jetje
Oud 03-04-2003, 16:04
Missy_X
Missy_X is offline
Ja dat heb ik al eens gedaan maar over 6 kilo moet je daarop al 7 maanden doen ofzo..daar kan ik niet op wachten.
Oud 03-04-2003, 16:07
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
je moet niet zo snel afvallen, maar als je echt wilt afvallen kan je beter:

1 niet snoepen, geen chips en koekjes enz.

2 heeel veel water drinken! in plaats van cola, sinas, sinaasappelsap wijn, bier enz. Alleen water thee en koffie drinken! zonder suiker of melk.

3 daarnaast kun je letten op vet. Je kan beter niet te veel kaas op je brood doen en geen boter, bij bakken van vlees enzo in olie bakken. Olie is plantaardig en daar word je niet zo dik van als dierlijk vet. Dus je kan ook beter geen vette spek op je brood doen.

Wel gewoon eten, alleen dus op de bovenstaande dingen letten. Op voedingswijzer.nl kun je kijken of je genoeg eet enz.
doe de tailletest meet het ff op

minder dan 68 cm te licht: probeer aan te komen
68-80 cm gezond gewicht: handhaaf dit gewicht
80-88 cm de risicogrens is nabij: word niet dikker!
meer dan 88 cm sterk verhoogd risico: probeer wat af te vallen (5-10% van het gewicht)

Succes ermee
Oud 03-04-2003, 16:11
Missy_X
Missy_X is offline
Ik heb 73 cm nou gelukkig maar ik wist al dat ik geen gezondheidsrisico loop met mn gewicht. Ik vind zelf gewoon dat ik 5 kilo dunner moet zijn.
Oud 03-04-2003, 17:01
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Neem een speedkuurtje.
Oud 03-04-2003, 17:10
Verwijderd
Maak een afspraak bij een dietiste, dat lijkt me voor jou misschien nog wel het beste. Je hebt dan iemand die je professioneel kan ondersteunen en begeleiden.
Oud 03-04-2003, 17:16
Verwijderd
'k weeg ook 65 en wil naar de 60 omdat ik dat gewoon mooier er uit vind zien bij mij.. en ik eet gewoon niets tussendoor. dus alleen ontbijt, middageten en avondeten.. soms smiddags nog wat fruit.. maar meer ook niet

'k denk eigenlijk dat het niet lukt, omdat ik nu weer heel veel eet met de gewone etenstijden.. maarja ik kan het op zich proberen
Oud 03-04-2003, 17:38
cerys
cerys is offline
ik ben in 3 maanden ofzo van 77 naar 60 gegaan
maar dat kwam echt door de groei, was in brugklasperiode enzo zeg maar.
nu lukt het me niet meer om weer een beetje af te vallen, maar maakt me niet zoveel uit. van sporten val ik ook niks af, ik doe heel veel aan sport en veel krachttraining.
maar inderdaad, gezond eten en weinig snoepen lijkt me het beste om te proberen..
Oud 03-04-2003, 18:10
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
ik ben wel van 65 naar 60 gegaan....
maar niet van harte...het duurde echt wel n flinke tijd...ik wil er nog 3 kilootjes af ofzo...
maar niet nu
Oud 03-04-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef op 03-04-2003 @ 17:00:
www.overgewicht.nl

Een beetje deprimerende domeinnaam, maar daar kan je invullen hoeveel kilogram je in hoeveel tijd wilt afvallen. Dan worden de kcal. berekend die je maximaal per dag mag eten om op je streefgewicht te komen.
volgens dat ding moet ik er minimaal 8 maanden over doen om 10 kilo af te vallen.. echt goed is ie dus niet
Oud 03-04-2003, 19:16
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 03-04-2003 @ 20:15:
volgens dat ding moet ik er minimaal 8 maanden over doen om 10 kilo af te vallen.. echt goed is ie dus niet
Waarom zou dat niet goed zijn?
Oud 03-04-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 03-04-2003 @ 20:16:
Waarom zou dat niet goed zijn?
ja ok het is misschien wel goed maar voor mij veel te langzaam..
Oud 03-04-2003, 19:54
ekki
ekki is offline
hier is het grote lijntopic voor bedoeld.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten