Oud 29-04-2003, 02:40
Verwijderd
ik heb zitten twijfelen of ik het erop ging zitten maar ik doe t toch....

ik ben pas geleden gestopt met de pil, daarna heb ik een kapotje gehad, de morning after pil gehaald, en werdt een weekje-anderhalve week, erna ongesteld, heel licht, voor mijn doen en ook zeer kort, 4 dagen maar en geen pijn, ik vond t dus allemaal wel best, maar nu ben ik dus bijna 3 weken overtijd.

Ik heb 3 testen laten doen, verdeelt over bijna 3 weken allemaal negatief, ik heb stress gehad, maar dat is alweer over, maar er gebeurd nog niks, ik begin wel steeds missleijker te worden, veel ''last'' van hormonen te krijgen op seksueel gebied, rare buikpijn en overgevoelige borsten.

De meest logischste reactie wat ik ook veel zal krijgen is, ga naar de dokter, dat ga ik ook doen, zodra ik de moed heb verzamelt, maar mijn vraag is dus: wat denken jullie dat het is?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 08:26
Verwijderd
Omdat je met de pil bent gestopt, moet je hormoonhuishouding weer effe op gang komen. Je "normale" ongesteldheid moet nog opkomen, jij bent nu je pil ongesteldheid gewend. Ik denk dat je lichaam gewoon nog bezig is met alles weer op orde te krijgen.

Ik weet niet hoe lang zoiets duurt. Maar ja, je zegt dat je al naar de dokter gaat, dus vraag het gewoon even.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 08:56
Qimm
Qimm is offline
Ik denk idd dat je klachten komen doordat je met de pil bent gestopt. Je hele lichaam raakt daardoor even van slag. Als je al 3 testen heb gedaan over 3 weken en ze waren allemaal negatief dan denk ik niet dat je zwanger bent hoor. of je bent een van de 5 op 1000 waarbij de test fout-negatief is.
Maar naar mijn idee komt het omdat je met de pil gestopt bent!

Don't worry
Oud 29-04-2003, 09:06
poesiefox
poesiefox is offline
En gestopt met de pil, en een morning afterpil er overheen, geen wonder dat je lichaam zo van slag is.

En DRIE negatieve testen?

Not to worry.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten