Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
met aantrekkelijkheid komt ook arrogantie
dit klopt uiteraard niet in alle gevallen, maar wat ik tegenkom op school, dat wil niet met 'nerds' omgaan. niet dat ik/zij/hen mij tot die groep rekenen (kben aardig 'niet'nerd al zeg ik het zelf ![]() Sterker nog, waar sommige van mijn vrienden van kwijlen, moet ik van kotsen. Als je ziet hoeveel van die vermeende 'lekkere' wijven er rondlopen. Nope, niet mijn soort vrienden, er zitten ook best wel aardige tussen waar ik goed mee kan omgaan. maar ik zie het zo vaak gebeuren dat ze alleen "populaire" vriendjes/vriendinnetjes hebben. Dat is nog acceptabel, maar dat ze soms dan ook 'mindere' gaan pesten is zo stom. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst is op de BBC een praatprogramma hierover geweest, je zag gigantisch veel knappe mensen en alles waren single...niet omdat ze het wilden maar omdat ze niemand konden vinden. Het meeste waar over geklaagd werd: men kijkt wel, maar men durft niet omdat ze toch denken ' NO CHANGE'. |
![]() |
|
Dit is echt het grootste onzin topic dat ik ooit heb gelezen op een forum. Mooie mensen kunnen iedereen krijgen die ze willen, zelf al heeft die persoon al een partner. Lelijke mensen zoals ik, die kunnen nooit iemand krijgen, dat is een fact. Ik heb nog nooit een lelijk iemand met een vriendin gezien. Terwijl mooie mensen altijd een relatie hebben en kunnen krijgen.
Ik zelf stap op niemand af, of ze nou mooi of lelijk is. Het heeft toch geen zin want die persoon wil mij toch niet, so why bother? Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 07:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ten eerste ik word ook als redelijk knap beschouwd gloof ik en ik heb nu niemand. ten 2e ik ben ook wel eens voor de minder mooiere mensen gevallen dus das ook niet waar. ten 3e mooie mensen kunnen helemaal niet iedereen krijgen die ze willen hebben.. dr zijn ook mensen die worden afgeschrikt door het feit dat ze zo mooi zijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel een beetje onzin hoor.
Ik weet ook wel van mezelf dat ik niet lelijk ben, beetje zelfkennis he haha geintje. Mijn vriendin vind ik ook knap, en hoor het af en toe ook wel van mensen maar is ze daarom meer onbereikbaar?Tja ik vind haar leuk en ze is ook knap zou ik haar daarom laten gaan. Als je dat doet kan je beter de fout bij jezelf zoeken, dan ben je gewoon te onzeker, als je een beetje zelf vertrouwen hebt is er niet zoveel aan de hand. En waarom stap je eerder op een minder mooi iemand af? Maar bij mijn vriendin zou ik het niet weten, ik wist al heel snel dat ze mij leuk vond. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ja, ik ben het er wel mee eens.
Als ik knappe mensen zie en wil leer kennen, voel ik me al bij voorbaat onzeker en bij sommige mensen heb ik echt dat ik ze niet kan bereiken en echt 'minder' voel. En meestal zijn dat in mijn ogen mooie mensen dus gelijk niet geinteresseerd in mij 'kunnen' zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben het er niet mee eens.
De mensen die achter me aanzaten en mijn exen vinden me er mooi uitzien of al die keren "Lekker ding" moeten gelogen zijn. Ik ben geneigd om het niet te geloven, maar teveel mensen zeggen het onafhankelijk van elkaar. Dus stel ik ben aantrekkelijk.. dan heeft dat me niet tegengehouden ofsow.. Zelf zou ik ook echt wel op aantrekkelijke mensen af durven stappen.. sterker nog dat doe ik altijd. Ben nooit bang om een blauwtje te lopen want ik flirt met mensen voor de lol en meestal komt daar dan vriendschap uit. Maar dat komt omdat ik aantrekkelijk zie als algehele schoonheid. Uitstraling en intelligentie maken daar deel van uit. Daar kies ik personen op uit. Iemand moet wel heel erg lelijk zijn eer ik niet met hem of haar een relatie zou beginnen om die reden. Mensen die je aardig vind vind je meestal al autmatisch mooier denk ik.
|
het is denk ik wel waar dat absurd knappe mensen iets meer moeite hebben een partner te vinden. mijn beste vriendin is zo'n fotomodel type, achterlijk knap etc en er komt echt nooit een normaal leuk persoon op haar af. meestal zijn die gasten of zwaar dronken of zwaar aan de xtc/wit of van die vreselijke gladjakkers. haar vriendjes heeft ze ook altijd zelf moeten versieren, gelukkig voor haar heeft ze nog het lef dat te doen anders was ze eeuwig alleen gebleven en gelooft ze nog steeds niet dat ze knap is.
|
![]() |
|
Nee, ik laat me daar niet door afstoten. De beslissing om wel of geen 'werk' van iemand te maken laat ik afhangen van de interesse die hij wel of niet in mij toont. Als hij nou superknap is en wel een beetje laat merken dat ie me wel interessant vindt.. prima toch? Dan ga ik erop af hoor
![]() Denk dat het heel erg per persoon verschilt hoe mensen op 'knapheid' reageren.
|
![]() |
Het schijnt zo te zijn (las ik laatst ergens) dat je op types valt die even 'knap' zijn als jou...En dat is dan vooral, hou ouder je wordt, hoe meer gelijkheid er is qua 'knapheid' tussen jou en je vriend/vriendin. Ik bedoel dus dat het verschil qua knap zijn vaak groter is bij je eerste vriend/vriendin dan bij je 'levenspartner' (stom woord
![]() Ik denk dat het wel een beetje klopt, want ik ben niet echt bijzonder knap maar ook niet lelijk. En de jongens die ik leuk vind/vond, vond ik natuurlijk wel leuk ofzo, maar t zijn nooit van die 'supermodellen' zeg maar... ![]() Sorry voor het vage gebrabbel, maar ik ben nooit zo heeeel goed in uitleggen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Snow ![]()
|
Weet je wat mij soms wel opvalt? Dan zie je zo'n mooie meid lopen met echt een super lelijke jongen... en ook anders om.
Ik denk dan altijd, wie zou wie nu hebben versiert ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Atletisch lichaam afknapper? Armoed | 92 | 20-07-2010 02:21 | |
Seksualiteit |
fout bij meisje blurred | 216 | 09-07-2004 12:04 | |
Liefde & Relatie |
Waarom hebben sommige mensen nou noooit vriendjes of vriendinnetjes..? juliettebinoche | 126 | 17-05-2003 10:32 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |