Oud 14-04-2003, 19:41
Verwijderd
mee eens?

Ik hoor vaak van knappe mensen dat ze moeite hebben met het vinden van een vriend of vriendin, vooral omdat ze mensen afstoten vanwege hun aantrekkelijkheid. En misschien is dat ook wel zo, want aantrekkelijke mensen lijken onbereikbaar. Zelf heb ik ooit ook zoiets ervaren. Ik had ooit een date met een jongen en die voelde zich zo onzeker van zich zelf, omdat hij helemaal onder de indruk was van mijn schoonheid, hipheid en kewlheid. (Ik schrok echt toen ik dit hoorde en ik vond het ook helemaal niet leuk om te horen) Maar ik kom zelf ook leuke jongens tegen die ik wel zie zitten, maar ik durf nooit actie te ondernemen omdat ze veels te knap zijn en daarom bang ben om een blauwtje te lopen...

herkenning?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 19:46
Verwijderd
Ik wordt over het algemeen wel als mooi beschouwd, en ik neem wel altijd het initiatief tot een relatie. Maar ja, ik heb dan ook altijd verlegen vriendjes, en verder ben ik wel gewoon een onmodieuze nerd.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:47
Verwijderd
Mja. Ik onderneem geen actie in het algemeen, of ze nou knap zijn of niet. Maar ik kan me er iets bij voorstellen, bij erg knappe lui zou ik echt denken "wat moet jij met mij?" Ik heb denk ik ook liever 'gewone' mensen...
Dat blijkt maar weer, want de jongens die ik de laatste tijd echt leuk vond, zagen er helemaal niet bijzonder uit ofzo... (sommige mensen *kijkt kwaad naar Qimm* hebben zelfs het lef te beweren dat ze lelijk waren! *huffs*)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:57
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Nah, als mensen heel knap en mooi en aantrekkelijk zijn vinden ze mij niet knap, mooi, en aantrekkelijk dus daar hoef ik me dan ook verder niet mee bezig te houden..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:05
Poohbear
Poohbear is offline
Ik zou mezelf nou niet bepaald als aantrekklijk of knap omschrijven, dus uit ervaring weet ik niet of je als knap-persoon mensen juist afstoot.
Ik denk wel dat het klopt, want als ik een ontzettend knappe jongen zie durf ik over normaalgesproken niet op hem af te stappen omdat ik er vanuit ga dattie toch al een vriendin heeft en ik niet zou weten waarom hij iets met mij (een niet errug knap persoon) zou willen
Oud 14-04-2003, 20:47
Bruut
Bruut is offline
ben je een nicht?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 14-04-2003 @ 21:47:
ben je een nicht?
ja, wat heeft dat met dit topic te maken?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:03
Gwinnie
Gwinnie is offline
ja ik stap veel moeilyker (wat zeg ik, ik stap NIET) op iemand af die er perfect uitziet en perfecte kleding draagt enzo.
maar een gewoon, leuk uitziende jongen durf ik nog wel.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:08
Qimm
Qimm is offline
Ik denk dat het vooral is dat je het idee hebt dat je toch geen kans maakt.

@ Morgan... ja ik vind hem lelijk hij heeft mooie armen, maar verder
Oud 14-04-2003, 21:26
Thomas
Thomas is offline
Lijkt me een beetje vreemd. Ik kan me er iig niet echt in herkennen, want mooie mensen komen nu eenmaal toch eerder aan een vriendin/vriend.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:34
ZerO
ZerO is offline
Jah mooie mensen lijken zo onbereikbaar , je voelt je zoiezo onzeker als je iemand leuk vind en al helemaal als het iemand is die iedereen helemaal geweldig vind *ach ik maak toch geen kans *.denk je dan bij jezelf. Ook al vind ik mezelf niet lelijk *en jah k vind dat ik toch mag zeggen dat ik mezelf niet lelijk vind * denk ik toch wel van nou vergeet het maar ...
soms krijg hij het via via te horen of op een van de andere manier komt hij dan achter ...maar persoonlijk zou k niet zo snel op hem afstappen als ik hem niet eerst "vaag" zou kennen ofzo want dan kun je "effe kletsen" zonder dat degen dan doorheeft dat je hem probeert te versieren , dan kun je hem van dichtbij bekijken en in stilte kwijlen ..
*jah genoeg mijn geblaaaaat*
jah dus k ben wel met je stelling eens ...
Oud 14-04-2003, 21:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wawl schreef op 14-04-2003 @ 21:26:
Lijkt me een beetje vreemd. Ik kan me er iig niet echt in herkennen, want mooie mensen komen nu eenmaal toch eerder aan een vriendin/vriend.
verkijk je er niet op....
Oud 14-04-2003, 21:43
Verwijderd
met aantrekkelijkheid komt ook arrogantie

dit klopt uiteraard niet in alle gevallen, maar wat ik tegenkom op school, dat wil niet met 'nerds' omgaan. niet dat ik/zij/hen mij tot die groep rekenen (kben aardig 'niet'nerd al zeg ik het zelf ) maar het bevalt me gewoon niet dat je mensen beoordeelt op hun uiterlijk.

Sterker nog, waar sommige van mijn vrienden van kwijlen, moet ik van kotsen. Als je ziet hoeveel van die vermeende 'lekkere' wijven er rondlopen.

Nope, niet mijn soort vrienden, er zitten ook best wel aardige tussen waar ik goed mee kan omgaan. maar ik zie het zo vaak gebeuren dat ze alleen "populaire" vriendjes/vriendinnetjes hebben. Dat is nog acceptabel, maar dat ze soms dan ook 'mindere' gaan pesten is zo stom.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:48
Verwijderd
misschien heb je gelijk... mensen die van zich zelf weten dat ze aantrekkelijk zijn, zijn vaak arrogant en dat stoot natuurlijk ook mensen af...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:14
Verwijderd
Ah, dat verklaart waarom ik zo lang single ben gebleven.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 23:41
Indo4ever
Indo4ever is offline
Citaat:
bertbart schreef op 14-04-2003 @ 20:41:

Ik hoor vaak van knappe mensen dat ze moeite hebben met het vinden van een vriend of vriendin
ehmm....klopt. Maar het ligt ook aan de knappe persoon zelf: knappe mensen stellen ook relatief hoge eisen....soort zoekt immers soort. Anderen laten zich ook beinvloeden door zoiets als sociale druk: de vriendenkring etc verwachten meestal dat je met een lekker stuk komt...

Laatst is op de BBC een praatprogramma hierover geweest, je zag gigantisch veel knappe mensen en alles waren single...niet omdat ze het wilden maar omdat ze niemand konden vinden. Het meeste waar over geklaagd werd: men kijkt wel, maar men durft niet omdat ze toch denken ' NO CHANGE'.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 02:30
Commondude
Commondude is offline
Klopt, daarom moet je ook wel proberen, want ze zullen heus niet zoveel jongens achter zich aanhebben als je denkt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 07:15
Another Way
Another Way is offline
Dit is echt het grootste onzin topic dat ik ooit heb gelezen op een forum. Mooie mensen kunnen iedereen krijgen die ze willen, zelf al heeft die persoon al een partner. Lelijke mensen zoals ik, die kunnen nooit iemand krijgen, dat is een fact. Ik heb nog nooit een lelijk iemand met een vriendin gezien. Terwijl mooie mensen altijd een relatie hebben en kunnen krijgen.

Ik zelf stap op niemand af, of ze nou mooi of lelijk is. Het heeft toch geen zin want die persoon wil mij toch niet, so why bother?

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 07:18.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 15-04-2003 @ 08:15:
Dit is echt het grootste onzin topic dat ik ooit heb gelezen op een forum. Mooie mensen kunnen iedereen krijgen die ze willen, zelf al heeft die persoon al een partner. Lelijke mensen zoals ik, die kunnen nooit iemand krijgen, dat is een fact. Ik heb nog nooit een lelijk iemand met een vriendin gezien. Terwijl mooie mensen altijd een relatie hebben en kunnen krijgen.

Ik zelf stap op niemand af, of ze nou mooi of lelijk is. Het heeft toch geen zin want die persoon wil mij toch niet, so why bother?
das niet waar..

ten eerste ik word ook als redelijk knap beschouwd gloof ik en ik heb nu niemand. ten 2e ik ben ook wel eens voor de minder mooiere mensen gevallen dus das ook niet waar. ten 3e mooie mensen kunnen helemaal niet iedereen krijgen die ze willen hebben.. dr zijn ook mensen die worden afgeschrikt door het feit dat ze zo mooi zijn
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 08:15
Verwijderd
Ik vind het wel een beetje onzin hoor.
Ik weet ook wel van mezelf dat ik niet lelijk ben, beetje zelfkennis he haha geintje.
Mijn vriendin vind ik ook knap, en hoor het af en toe ook wel van mensen maar is ze daarom meer onbereikbaar?Tja ik vind haar leuk en ze is ook knap zou ik haar daarom laten gaan.
Als je dat doet kan je beter de fout bij jezelf zoeken, dan ben je gewoon te onzeker, als je een beetje zelf vertrouwen hebt is er niet zoveel aan de hand.
En waarom stap je eerder op een minder mooi iemand af?

Maar bij mijn vriendin zou ik het niet weten, ik wist al heel snel dat ze mij leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 08:33
Talon
Talon is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 23:14:
Oud 15-04-2003, 08:34
Talon
Talon is offline
Citaat:
******** schreef op 15-04-2003 @ 08:47:
blabla
ten 4e zit niet iedereen altijd te wachten op zo'n ijdeltuit die de halve dag voor de spiegel zit met dr make-up zooi
Oud 15-04-2003, 09:39
Laïs
Laïs is offline
Ja, ik ben het er wel mee eens.
Als ik knappe mensen zie en wil leer kennen, voel ik me al bij voorbaat onzeker en bij sommige mensen heb ik echt dat ik ze niet kan bereiken en echt 'minder' voel.
En meestal zijn dat in mijn ogen mooie mensen dus gelijk niet geinteresseerd in mij 'kunnen' zijn.
Oud 15-04-2003, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Indo4ever schreef op 15-04-2003 @ 00:41:
ehmm....klopt. Maar het ligt ook aan de knappe persoon zelf: knappe mensen stellen ook relatief hoge eisen....soort zoekt immers soort. Anderen laten zich ook beinvloeden door zoiets als sociale druk: de vriendenkring etc verwachten meestal dat je met een lekker stuk komt...

Laatst is op de BBC een praatprogramma hierover geweest, je zag gigantisch veel knappe mensen en alles waren single...niet omdat ze het wilden maar omdat ze niemand konden vinden. Het meeste waar over geklaagd werd: men kijkt wel, maar men durft niet omdat ze toch denken ' NO CHANGE'.
"Geen wisselgeld." ?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:27
Talon
Talon is offline
ka-ching
Oud 15-04-2003, 10:30
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 23:14:
Idem
Oud 15-04-2003, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Indo4ever schreef op 15-04-2003 @ 00:41:
Dit klopt. Mijn omgeving had enorme verwachtingen van mijn toenmalige vriend. Toen ik hem een keer mee naar huis had genomen om hem voor te stellen aan mijn ouders en aan mijn vriendinnen waren ze helemaal niet enthousiast. Mijn beste vriendin zei: "ik vind hem helemaal niet bij jou passen. Ik had altijd verwacht dat je met een lekker ding thuis zou komen!" Toen mijn ex weer naar huis ging, was het eerste wat mijn vader tegen me zei: "het is niet echt een schoonheid hè?"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:33
DaWeZ
DaWeZ is offline
Dat noem ik nou es lullig voor je vriend!
echt pijnlijk..
"tgaat toch ook om het innerlijk?!?"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
DaWeZ schreef op 15-04-2003 @ 11:33:
Dat noem ik nou es lullig voor je vriend!
echt pijnlijk..
"tgaat toch ook om het innerlijk?!?"
Hallo, ja alleen innerlijk he, lekker naief weer, het oog wil ook wat.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:44
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
bertbart schreef op 15-04-2003 @ 11:30:
Dit klopt. Mijn omgeving had enorme verwachtingen van mijn toenmalige vriend. Toen ik hem een keer mee naar huis had genomen om hem voor te stellen aan mijn ouders en aan mijn vriendinnen waren ze helemaal niet enthousiast. Mijn beste vriendin zei: "ik vind hem helemaal niet bij jou passen. Ik had altijd verwacht dat je met een lekker ding thuis zou komen!" Toen mijn ex weer naar huis ging, was het eerste wat mijn vader tegen me zei: "het is niet echt een schoonheid hè?"
Ah zeg wat ontzettend gemeen! Dat vind ik nou echt superflauw, zoiets zeg je toch niet!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:46
DaWeZ
DaWeZ is offline
Citaat:
Syphon schreef op 15-04-2003 @ 11:37:
Hallo, ja alleen innerlijk he, lekker naief weer, het oog wil ook wat.
Ik zei "OOK het innerlijk" niet ALLEEN het innerlijk..
Tuurlijk wil het oog ook wat.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:53
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Eerst uiterlijk, later innerlijk lijkt mij. Wie gaat er eigenlijk weleens met een lelijk iemand praten dan????
Oud 15-04-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef op 15-04-2003 @ 11:53:
Eerst uiterlijk, later innerlijk lijkt mij. Wie gaat er eigenlijk weleens met een lelijk iemand praten dan????
Blijkbaar niemand met jou...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 11:00
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2003 @ 11:58:
Oud 15-04-2003, 11:01
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2003 @ 11:58:
Wie praat er met jouw wou je zeggen????
Oud 15-04-2003, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef op 15-04-2003 @ 12:01:
Wie praat er met jouw wou je zeggen????
Wie praat er met mijn wat?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:15
Mark
Mark is offline
wie praat er met Super Vegeta? dat bedoeld zij wat zij dacht dat jij wou zeggen Morgan. Ingewikkeld? mja.

Snow (die liever ontopic blijft)
Oud 15-04-2003, 12:45
SounD
SounD is offline
Ik ben het er niet mee eens.

De mensen die achter me aanzaten en mijn exen vinden me er mooi uitzien of al die keren "Lekker ding" moeten gelogen zijn. Ik ben geneigd om het niet te geloven, maar teveel mensen zeggen het onafhankelijk van elkaar.

Dus stel ik ben aantrekkelijk.. dan heeft dat me niet tegengehouden ofsow..

Zelf zou ik ook echt wel op aantrekkelijke mensen af durven stappen.. sterker nog dat doe ik altijd. Ben nooit bang om een blauwtje te lopen want ik flirt met mensen voor de lol en meestal komt daar dan vriendschap uit.
Maar dat komt omdat ik aantrekkelijk zie als algehele schoonheid. Uitstraling en intelligentie maken daar deel van uit. Daar kies ik personen op uit.
Iemand moet wel heel erg lelijk zijn eer ik niet met hem of haar een relatie zou beginnen om die reden.
Mensen die je aardig vind vind je meestal al autmatisch mooier denk ik.
Oud 15-04-2003, 12:55
GRRR
GRRR is offline
het is denk ik wel waar dat absurd knappe mensen iets meer moeite hebben een partner te vinden. mijn beste vriendin is zo'n fotomodel type, achterlijk knap etc en er komt echt nooit een normaal leuk persoon op haar af. meestal zijn die gasten of zwaar dronken of zwaar aan de xtc/wit of van die vreselijke gladjakkers. haar vriendjes heeft ze ook altijd zelf moeten versieren, gelukkig voor haar heeft ze nog het lef dat te doen anders was ze eeuwig alleen gebleven en gelooft ze nog steeds niet dat ze knap is.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:07
Esmée
Esmée is offline
Nee, ik laat me daar niet door afstoten. De beslissing om wel of geen 'werk' van iemand te maken laat ik afhangen van de interesse die hij wel of niet in mij toont. Als hij nou superknap is en wel een beetje laat merken dat ie me wel interessant vindt.. prima toch? Dan ga ik erop af hoor
Denk dat het heel erg per persoon verschilt hoe mensen op 'knapheid' reageren.
Oud 15-04-2003, 13:24
Talon
Talon is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2003 @ 12:24:
Wie praat er met mijn wat?
je 2e mondje?
Oud 15-04-2003, 16:08
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
bertbart schreef op 14-04-2003 @ 21:57:
ja, wat heeft dat met dit topic te maken?
maar wel een nicht!
Oud 15-04-2003, 16:22
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Het schijnt zo te zijn (las ik laatst ergens) dat je op types valt die even 'knap' zijn als jou...En dat is dan vooral, hou ouder je wordt, hoe meer gelijkheid er is qua 'knapheid' tussen jou en je vriend/vriendin. Ik bedoel dus dat het verschil qua knap zijn vaak groter is bij je eerste vriend/vriendin dan bij je 'levenspartner' (stom woord )
Ik denk dat het wel een beetje klopt, want ik ben niet echt bijzonder knap maar ook niet lelijk. En de jongens die ik leuk vind/vond, vond ik natuurlijk wel leuk ofzo, maar t zijn nooit van die 'supermodellen' zeg maar...
Sorry voor het vage gebrabbel, maar ik ben nooit zo heeeel goed in uitleggen (joh! )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:19
Billy_bob
Billy_bob is offline
Het is wel leesvoer! Ellebel
Oud 15-04-2003, 21:43
Mark
Mark is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 15-04-2003 @ 17:22:
Het schijnt zo te zijn (las ik laatst ergens) dat je op types valt die even 'knap' zijn als jou...En dat is dan vooral, hou ouder je wordt, hoe meer gelijkheid er is qua 'knapheid' tussen jou en je vriend/vriendin. Ik bedoel dus dat het verschil qua knap zijn vaak groter is bij je eerste vriend/vriendin dan bij je 'levenspartner' (stom woord )
Ik denk dat het wel een beetje klopt, want ik ben niet echt bijzonder knap maar ook niet lelijk. En de jongens die ik leuk vind/vond, vond ik natuurlijk wel leuk ofzo, maar t zijn nooit van die 'supermodellen' zeg maar...
Sorry voor het vage gebrabbel, maar ik ben nooit zo heeeel goed in uitleggen (joh! )
Wat een babbel zeg.

Snow (die meer kort en bondig is, maar soms heel slap kan ouwehoeren)
Oud 15-04-2003, 21:52
Qimm
Qimm is offline
Weet je wat mij soms wel opvalt? Dan zie je zo'n mooie meid lopen met echt een super lelijke jongen... en ook anders om.
Ik denk dan altijd, wie zou wie nu hebben versiert
Oud 15-04-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
kaasstaafje schreef op 15-04-2003 @ 11:44:
Ah zeg wat ontzettend gemeen! Dat vind ik nou echt superflauw, zoiets zeg je toch niet!
ik moest er wel om lachen, eerlijk gezegd
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:58
Wise Man
Wise Man is offline
Vandaar dat ik nooit een vriendin heb...
Oud 15-04-2003, 22:27
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Wise Man schreef op 15-04-2003 @ 22:58:
Vandaar dat ik nooit een vriendin heb...
op zig is die grap al gemaakt...
Oud 15-04-2003, 22:28
Denise84
Denise84 is offline
mee eens ja.

Aan de ene kant trekt het natuurlijk juist aan, maar over het algemeen durft men geen stappen te ondernemen, bang om niet leuk genoeg te zijn bij de aantrekkelijke persoon.

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 22:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten