Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nightwish heeft wel leuke nummers, maar als ik er teveel naar luister gaat die muziek me irriteren.
Within Temptation vind ik geweldig, maar heb ik echt veel te veel naar geluisterd waardoor ik het nu zat ben. Ik hoop dat ze snel een nieuwe cd gaan uitbrengen, maar dat zal wel nie. |
![]() |
|
nightwish is echt DE goth band gewoon. denk datk naar helsinki ga en heel de dag bij hun voor de stoep ga liggen ofzo. zoooo klote dat ze heel 2003 niet toeren. een vriendin van mij was bij het laatste optreden wat ze in nederland gaven in de 013. daar had ik echt graag bij willen zijn. en wat WT betreft, sorry maar dat vind ik echt bagger. het is hun schuld dat gothic nu zo populair is. stelletje randdebielen ( sorry voor degene die WT houden maar dat vind ik, tis niet dat ik mensen die van WT houden nu haat ofzo )
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zijn al meerdere topics over geweest en deze http://forum.scholieren.com/showthre...ight=nightwish
is nou niet bepaald oud. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me af of er uberhaubt sprake is van 'schuld'. Die band maakt muziek en volgens jou ook nog gothic muziek (volgens mij niet, maar goed). En veel mensen vinden dat goed, dus kopen ze singles. Daar kun je moeilijk iemand schuld van geven. Positieve schuld ja. Maar goed, wat maakt het uit dat gothic zo groot is? VInd je het vervelend dat je favoriete stroming zo bekend word? Het is muziek, en die kan door iedereen gewoon gehoord worden. Verder sluit ik deze post af met een drietal scheldwoorden: SUKKEL! IDIOOT! ONGELOVELIJKE RANDDEBIEL! zo.
||
Citaat:
en wat betreft die schuld... daar heb je misschien gelijk ja, het is misschien niet goed om een bepaalde band daar de schuld van te geven. maar ik vind het gewoon jammer. klaar. en trouwens, hou die zwakzinnige scheldwoorden voor je. zoiets kinderachtigs had ik nou niet echt verwacht op een scholieren forum. is er geen lagere school forum ofzo waar personen zoals jij terecht kunnen? Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 14:06. |
![]() |
|
![]() |
Van Nightwish krijg ik de zenuwen, vooral van de stem van Tarja...Verder vallen ze te vaak in herhaling, de keyboards klinken steeds hetzelfde, als ze daar nou iets mee variatie in hadden gebracht was het misschien nog wel enigzins interessant...
Voor WT moet ik in de bui zijn, ik luister het heel af en toe eens, maar ik het in ieder geval beter dan nightwish... Maar ik hou zoziezo meer van mannelijke zangers (zolang ze niet gaan jengelen a la Bruce Dickinson/ Tobias Sammet)
||
Citaat:
Had je niet verwacht van scholierenforum? Wat voor verwachtingen heb jij van scholieren? Dat we hier 3x per dag lopen te bidden? EN mensen, kunnen we domme mensen zoals deze man hier niet een keertje in een chatroom gooien ofzo?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oude Within Temptation (dus pre-Mother Earth) kan ik aardig waarderen. Hun latere werk boeit me veel minder, niet zozeer omdat dat album hun doorbraak betekende bij 't Breezer-volk, maar wel omdat ze muzikaal gezien behoorlijk af zijn gaan wijken van hun 'roots'. Het e.e.a. klinkt gewoon veel simpeler en goedkoper, en da's jammer.
Nightwish trek ik soms wel, alleen het gruwelijk hoge saaie powermetalgehalte stoort me vrij rap. De stem van Tarja is echter een uit duizenden (waar je òf van houdt òf totaal niet trekt). Maar zingen kan ze, net als Sharon trouwens. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nightwish Zelma | 39 | 09-02-2005 15:47 | |
Muziek |
Nightwish DVD Zwartwit | 3 | 22-10-2003 11:53 | |
ARTistiek |
Op aanvraag van Morridin-> Nightwish [tekening] Stoetel | 14 | 06-07-2003 17:54 | |
Muziek |
Songteksten Nightwish Noínden | 16 | 07-05-2003 20:26 | |
Muziek |
Side projects van Tuomas (Nightwish) ??? toemba | 3 | 22-12-2002 21:21 | |
Muziek |
Nightwish, wat vinden we er van? Genesis | 71 | 06-09-2002 14:11 |