![]() |
|
April 5th 2003
NIGHTVISION The 2Step/UK Garage Edition Presented by TO.GET.HER DJ GOMES Speedfreax, Zin DJ LEXY Brighton(UK), Miniversary location DE KOOG Oostelijke randweg 1 1723 LH, N-Sharwoude www.djtogether.nl -------------------------------------------------------- De tickets kosten maar 8 euro(10 aan de deur) en tis vlakbij, een vriend van me heeft waarschijnlijk net z'n rijbewijs gehaald en ik zit middenin m'n 2 toetsweken waar ik misschien wel ff een good time bij kan gebruiken om ff stoom af te blazen. Grote kans dat ik ga.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nee, daarom.
Over Nightvision, waarschijnlijk ga ik niet, het schijnt niet eens een discotheek te zijn waar t wordt gehouden, gewoon een buurthuis, en entree vanaf 16 jaar is ook niet geweldig.
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben lang moeten wachten maar hij is er weer. SPEEDFREAX!!!!!!! 26 april in Now&Wow(de oude locatie dus). en 9 mei komt SPEEDFREAX in de Powerzone te Amsterdam. Ze gaan dus op andere locaties checken.(misschien omdat ze toch vrezen uit Rotterdam weg te moeten en dan maar alvast een beetje gaan checken waar het de juiste plek is.....)
|
Verwijderd
|
Gevonden! Deze DJ's/MC's zullen er zijn:
DJ Lexxy DJ Vanbellen DJ Gomes ![]() MC Vin-E MC Dart Er komen er nog meer, later wordt bekend wie. www.speedfreax.com |
![]() |
|
Nah, t was wel leuk maar niet echt je van het........
Niet te vergelijken met Splendid en al helemaal niet met Speedfreax.... Vooral omdat t in een soort van buurthuis/jongerencentrum was(wel een voormalig uitgaansgelegenheid) in een dorpje. Veel mensen die gewoon kwamen omdat ze er altijd komen,dus niet voor de muziek, er dan niet op blijken te kunnen (wat wel vermakelijk was) en daarna de hele tijd gewoon blijven staan.(soms zelfs midden op de dansvloer). Dus t was niet geweldig. Maar ik heb me wel vermaakt, gewoon bouncen op die Garage met vrienden en kenissen en niet op de rest letten(die aan de kant staat).
||
Citaat:
Speedfreax @ Now & Wow, 26 april +DJ Lighter +MC Lyrical Tie -MC Dart
|
Hehehe, ik moet wel werken die dag.....om 18:00 uur......das wel jammer, ik hoop dat ik beetje vroeg wegkan..........
En dan ga ik echt wel als t kan..............m'n vrienden wilden ook wel gaan.......anders maar naar asianparty @ escape..... Ach en anders maar naar Speedfreax in Powerzone 9 mei(alhoewel ik bang ben dat t minder wordt dan in N&W, misschien beetje te Splendidachtig) en in juni wordt het in 1 of andere Hogeschool gehouden.(in Z-Holland)
|
|