Oud 14-04-2003, 20:00
Gevederde
Gevederde is offline
Zo ja, waarom zijn ze dat denk je? En heeft dat nadelige gevolgen voor jou?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 20:03
Miracle
Miracle is offline
Hmm, over het algemeen vertellen ze het niet direct tegen je ofzo....

Op dit moment zou het best kunnen, maar niemand heeft het me verteld
Oud 14-04-2003, 20:06
Verwijderd
ik weet t van 2 meisjes omdat ze t zelf toegegeven hebben.

1tje omdat ik een beter figuur heb dan haar en de ander ook en omdat ik een lange tijd een vriend heb, en nee negatief is t niet iig dat ik weet
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:11
Verwijderd
Wat is veel? Er zijn een aantal mensen waarvan ik weet dat ze op bepaalde gebieden jaloers op me zijn. Soms heeft dat een nadelige inlvoed op de relatie die die persoon en ik hebben/hadden en indirect dus ook op mij. Waarom ze jaloers zijn, dat doet er niet zo heel veel toe, denk ik. Ik denk dat er altijd wel iemand jaloers op je is, om wat voor reden dan ook. Iedereen heeft wel iets wat je ook zou willen hebben, denk ik. Al is het maar mooi gelakte nagels oid...ik verzin maar iets doms. (Al zijn sommige dingen natuurlijk een stuk belangrijker dan andere dingen. )
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:52
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Verie schreef op 14-04-2003 @ 21:00:
Euhm, er heeft nog nooit iemand me vertelt dat hij/zij jaloers op me is en dat is misschien ook wel een groot woord!
Wel denk ik dat vriendinnen van me 'jaloers' zijn dat ik nu al met heel veel ckerheid kan zeggen wat ik later wil gaan doen en daar dan ook met 100% voor ga ! (maatschappelijk werk en dienstverlening)...
Heel veel vriendinnen van me weten absoluut nog niet wat ze willen en daar is op zich ook helemaal niks mis mee aangezien ze nog maar zo jong zijn!

Verder zou ik het niet weten...

Ik heb eigenlijk meer reden jaloers te zijn op andere mensen maar dat ben ik niet...Ik ben heel gelukkig met m'n leven zoals 't nu gaat!
Oud 14-04-2003, 20:56
Verwijderd
mn beste vriendin is jalours op me omdat ik grotere borsten dan haar heb en ik volgens haar de perfecte maat heb en die van haar te klein zijn

verder kan ik me niet voorstellen dat iemand jalours op me is
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand jaloers is op mij...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:39
mleen
mleen is offline
jaloers op mij? neu.. da kan ik me niet voorstellen..

alhoewel.. er was 1 keer iemand jaloers op mij.. iemand die mijn jurk mooi vond (persoon is ondertussen zo'n beetje vriendin)
en mijn cijfers zijn wel bijna de beste van de klas.. maarja das niet echt boeiend of zo

maar op mij in persoon zou niemand ooit jaloers kunnen zijn..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:21
McMotion
McMotion is offline
als ik niet in een skaband gespeeld zou hebben dan zou ik wel erg jaloers geweest zijn op mijn huidige ik, omdat ik nu wel een koele band heb gevonden dus er zijn wat dat betreft vast wel mensen enigszins jaloers op mij
Oud 14-04-2003, 22:28
ZwaarMetaal
ZwaarMetaal is offline
Citaat:
Verie schreef op 14-04-2003 @ 21:00:
nee
Oud 15-04-2003, 08:24
Verwijderd
er is wel iemand heel jaloers op me, maar ik vind dat het nergens op slaat. ik snap wel hoe het komt, ik merk zelf ook wel dat ik een totaal ander leven leid dan veel leeftijdsgenoten van me, maar om daar nou jaloers om te worden...

ohja ik heb wel de mooiste vriendin allertijden
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:58
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 14-04-2003 @ 22:15:
Oud 15-04-2003, 11:41
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Weet ik niet.
Maar ik kan me best voorstellen dat er een aantal (heel wat) mensen zijn die wel enigzins jaloers op me zijn.
Laten we het zo zeggen, dat ik de zaakjes goed geregeld heb.
Oud 15-04-2003, 12:18
Kazanka
Kazanka is offline
ik denk van niet, degene die jaloers op mij zijn zou ik spontaan uitlachen
Oud 15-04-2003, 12:19
wicce
wicce is offline
voor zover ik weet zijn er geen mensen jaloers op mij. mja,tis ook maar de vraag of ze dat gaan laten merken.
vroeger was er wel een meisje dat de hele tijd zeurde dat ze men haar wilde, ik had net een permanentje late zette. verder gloof ik niet Maar daar had ik niet echt last van ofzo, was eerder gevleid..
Oud 15-04-2003, 13:06
Quiana
Quiana is offline
Mwoah, mensen zijn weleens jaloers geweest
om m'n uiterlijk..
Nouja, jaloers is een groot woord eigenlijk..
Oud 15-04-2003, 13:17
Hardcore
Hardcore is offline
Ik merk dat er altijd mensen zijn die jaloers op mij zijn. Bijvoorbeeld ik heb dan een blokjesbuik, ik probeer dit meestal te verbergen maar de meiden roepen dat voluid. En dat vind ik minder. Ook met sport haal ik hogere prestaties dan andere, en als mensen jaloers zijn op je is dat echt niet fijn.
Oud 15-04-2003, 14:11
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Hardcore schreef op 15-04-2003 @ 14:17:
maar de meiden roepen dat voluid. En dat vind ik minder.
ja klote is dat he
Oud 15-04-2003, 14:17
Miracle
Miracle is offline
Nou verie, het lijkt wel of je helderziend bent. Vandaag vertelde iemand dus dat ze jaloers is op mij.
Ze vindt dat bepaalde dingen in m'n leven zo geweldig zijn, daar heeft ze misschien wel gelijk in en ik ben er zelf ook best blij mee dat ik die dingen heb. K vind het ook niet negatief dat ze jaloers is en k vind het ook wel goed dat ze het verteld heeft, zo kan ik er met haar over praten en die jaloezie een beetje wegnemen.
Oud 15-04-2003, 14:24
~*ErOs*~
~*ErOs*~ is offline
ja, maar dat komt meer door hoe mensen mij zien, en hoe ik eigenlijk niet ben. Ik lijk heel erg zelfverzekerd, en ken best een paar mensen die daarom tegen me opkijken en jaloers worden op mij. Feit is dat ik helemaal niet zeker van mezelf ben das nogal een grote tegenstelling. maar goed, die meisjes zijn zelf nog niet ontwikkeld en hebben iemand nodig om zich aan op te trekken, en diegene ben ik dan voor hen. Sjah, kan me er niet echt druk om maken, behalve dan dat het mn persoonlijkheid in een kwaad daglicht zet.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:07
Qamra
Qamra is offline
Mijn moeder op m'n lange benen en wat meiden uit mijn omgeving op mijn figuur

Maar ziekelijk jaloers zijn ze niet hoor.
Oud 15-04-2003, 17:21
marla
marla is offline
Wie zou er nou jaloers op mij kunnen zijn...
Oud 15-04-2003, 17:44
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
marla schreef op 15-04-2003 @ 18:21:
Wauw, ik ben zo jaloers op jouw manier van jezelf naar beneden halen Net zoals meerdere mensen in dit topic.

Er is in elk mens heus wel iets goeds/moois, wat een ander mens dan toevallig niet heeft. En dan heb ik het inderdaad niet over ziekelijk jaloers ofzo, jaloers is een groot woord..

Maar ik had een hoog cijfer op wiskunde Waren wel wat mensjes 'jaloers'.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:48
whizzer
whizzer is offline
Citaat:
marla schreef op 15-04-2003 @ 18:21:
same here......., kweet niet waarom iemand jaloers op mij zou moeten zijn
Oud 15-04-2003, 17:56
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
whizzer schreef op 15-04-2003 @ 18:48:
same here......., kweet niet waarom iemand jaloers op mij zou moeten zijn
Alsof jij NIKS goeds hebt, nee hoor, jij hebt in alle 17 jaar van je leven niks gedaan of je hebt niks gehad wat iemand anders misschien wel zou willen gedaan hebben of zou willen.

Tadá: ik ben jaloers op jou omdat je toevallig op 10 april jarig bent, en ik ben in de zomervakantie jarig als iedereen weg is, wat ontzettend saai en dus niks aan is. Bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2003, 18:00
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
een meisje van mn school is jaloers op mn kleren.. maar niet op mijzelf. kan ik me ook niet goed voorstellen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:34
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
wallflower schreef op 15-04-2003 @ 19:00:
een meisje van mn school is jaloers op mn kleren.. maar niet op mijzelf. kan ik me ook niet goed voorstellen eigenlijk.
Maar jij kiest je kleding toch uit? Dus is jouw kleding ook "jij"? Dus dan is ze toch ook jaloers op jóú? Of zie ik het leven nou weer té positief in?
Oud 15-04-2003, 18:47
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
is jaloerzie niet de drijfveer van het menselijk bestaan?

ik denk dat er best mensen jaloers op mij zouden kunnen zijn, maar daar denk ik niet bij na en is verder ook niet belangrijk. Al hoewel ik nooit echt heb stil gestaan bij de exacte betekenis van het woord. Gek woord eigenlijk. Is het niet zoiets als iemand haten om wat hij heeft of doet?
Is jaloerzie dan niet pure haat en via versa ?

*blaat*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:29
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 15-04-2003 @ 20:03:
Echt, als iemand één reden kan noemen waarom hij/zij jaloers op mij zou kunnen zijn prijs ik hem/haar de hemel in
Natuurlijk ken ik je niet persoonlijk, maar denk eens aan een persoon met wie het slecht gaat, bijv. minderwaardigheids complex of slechte thuisomgeving. Redenen zijn zo gevonden.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:44
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 14-04-2003 @ 21:15:
me too
sorry

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:11
Verwijderd
Ja, in mijn hockeyteam. Het ene moment zeggen ze dat ik briljant ben, dat ze mij niet begrijpen (doen ze ook niet ), enz. 5 minuten later doen ze dan minachtend tegen me, en vragen ze spottend "Doe jij gymnasium?", zomaar opeens, heel stom. Hieruit concludeer ik dan dat ze jaloers zijn.
Nou ja, ik trek me er weinig van aan, dat is hun probleem, niet het mijne.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 15-04-2003 @ 18:44:
Wauw, ik ben zo jaloers op jouw manier van jezelf naar beneden halen Net zoals meerdere mensen in dit topic.
Ehm... Het was absoluut niet mijn bedoeling om negatief over te komen ofzo, eigenlijk... Er zullen genoeg mensen zijn die het veel slechter hebben dan ik, maar of ze dan meteen jaloers op me zullen zijn, nee, dat denk ik niet... Jaloezie is -volgens mij- afgunst tegenover een bepaald persoon, dus een soort van: "waarom heeft hij/zij dat wel en ik niet? dat is niet eerlijk!"
Ik denk dat er echt wel mensen zouden willen dat ze met minder zorgen door het leven konden gaan, maar of dat dan meteen jaloezie is ten opzichte van mensen waar het beter mee gaat, dat denk ik niet...
Hmz, waarom kan ik niet duidelijker omschrijven wat ik bedoel?!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:43
Sven
Sven is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:35
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
zijn er veel mensen jaloers op jou?

nou jah , ... lol
op sommige momenten merk je het welles dat iemand misschien beetje jalours is.

majah Wie ken mij nou echt
Oud 16-04-2003, 07:40
Verwijderd
Vroeger waren het zoveel dingen.

Dat me sowieso van alles kwam aanwaaien (ik voerde echt geen flikker uit op school, haalde desondanks mijn diploma, maar HAVO stelt ook niet zoveel voor) tot en met dat mijn vader zo'n 'vet grote auto' reed (niet te geloven waar mensen jaloers om kunnen worden gaan ze mij afkatten, 't is mijn auto toch niet?).

Inmiddels is dat allemaal verleden tijd. Diezelfde mensen zijn nu vaak al klaar met hun HBO opleiding, terwijl ik met de ene na de andere opleiding begin, maar nog niks serieus afgemaakt heb. Diezelfde mensen hadden een leuke tijd op school, gingen feesten etc, terwijl ik al die jaren suf fulltime gewerkt heb. En tsja, mijn pa rijdt inmiddels ook niet meer zo'n dure auto

Ah, fuck it Ik kan het ook anders bekijken:
- ik heb werk en volg een bijbehorende opleiding
- heb een familie die achter me staat
- ik heb een lief vriendinnetje
- het zonnetje schijnt

Op zich heb ik dus niks te klagen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:55
Verwijderd
Mja "vriendinnen" waren wel jaloers als ik veel aandacht van jongens kreeg.. als ik dan een vriendje had gingen ze proberen mij voor lul te zetten enzo.
En op de middelbare school konden veel mensen er niet tegen dat ik weinig aan school deed en toch betere cijfers haalde dan zij. Het waren altijd meisjes die zo deden en ik kan geen andere reden bedenken dan dat ze jaloers waren. Ik was altijd aardig tegen hen, maar ik kon mezelf niet zo goed verdedigen. Iedereen dacht altijd dat ze alles maar tegen mij konden zeggen. Dat is trouwens nog steeds een beetje zo.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:20
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 15-04-2003 @ 22:33:
Ehm... Het was absoluut niet mijn bedoeling om negatief over te komen ofzo, eigenlijk... Er zullen genoeg mensen zijn die het veel slechter hebben dan ik, maar of ze dan meteen jaloers op me zullen zijn, nee, dat denk ik niet... Jaloezie is -volgens mij- afgunst tegenover een bepaald persoon, dus een soort van: "waarom heeft hij/zij dat wel en ik niet? dat is niet eerlijk!"
Ik denk dat er echt wel mensen zouden willen dat ze met minder zorgen door het leven konden gaan, maar of dat dan meteen jaloezie is ten opzichte van mensen waar het beter mee gaat, dat denk ik niet...
Hmz, waarom kan ik niet duidelijker omschrijven wat ik bedoel?!
Ja, ik snap het wel.. Ik denk dat er wel een gezond soort van jaloezie is bij de mensen die op één punt iets minder goed hebben dan jij, dat die mensen je gewoon benijden. Maar niet van dat ze je er echt mee gaan pesten omdat ze jaloers zijn. Misschien bedoel ik een in-minder-mate-jaloerszijnheid.

Nou ja, goed

Je bent vast vergeten dat ooit iemand tegen je heeft gezegd "Ow, ik ben jaloers op je, omdat..."
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:27
Imke_BF
Imke_BF is offline
Jahaa omdat ik het leukste vriendje van de wereld heb en hun lekker niet
Oud 16-04-2003, 15:53
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik denk dat er op sommige gebieden wel mensen jaloers op me zijn. Ik kan best goed zingen en ik zie er wel leuk uit I guess, en ik kom zelfverzekerd over. Maar er zijn ook dingen waarbij ik weer jaloers ben op anderen!! Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten, toch?

Liefs, Kronkel.
Oud 16-04-2003, 16:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 16-04-2003 @ 15:20:
Ja, ik snap het wel..
*tekst*
Nou ja, goed
Je bent vast vergeten dat ooit iemand tegen je heeft gezegd "Ow, ik ben jaloers op je, omdat..."
Gelukkig dat je het snapt
Tja, nou je het zo zegt.... volgens mij heeft mijn zusje wel ooit gezegd dat ze jaloers was omdat ik het enige echte 'Barbie-paard' had gekregen van Sinterklaas...
Ha!
Citaat:
Zijn er veel mensen jaloers op jou?
Nou, in ieder geval dus eentje (geweest)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:54
snoopy
snoopy is offline
ehm... nou... jaloers? dat geloof ik niet. maar ik hoor wel s van mensen dat ze m'n haar mooi vinden, of m'n figuur. Maar ik geloof niet dat ze dan gelijk jaloers zijn. Misschien wel, maar dan laten ze dat niet merken. Is gewoon een complimentje.
Oud 16-04-2003, 17:41
Verwijderd
Hmz, daar hou ik me eerlijk gezegd niet zo ontzettend mee bezig in de zin van dat ik daar op ga lopen letten of iets dergelijks..

Ik zou het dus echt niet weten.. Ja, mensen vinden dit of dat wel eens mooi en zeggen dan dat ze daar jaloers op zijn (dat mn haar zo steil is, of een bepaald kledingstuk )..

Op zich wel op bijvoorbeeld de band die ik met mn ouders heb of gewoon mn gehele thuissituatie, maar dat is dan eerder gewoon een opmerking die mensen maken met maar halve informatie (elk voordeel heeft zn nadeel en andersom) dus hoe serieus dat is weet ik niet..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:56
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Mijn beste vriendin (7 jaar geleden, nu zie ik haar nooit meer) was jaloers op mij.
Als ik iets leuk vond (zingen, tekenen o.i.d) had zij dat opeens ook. En dan altijd veel beter, leuker enz. dan mij.
Ze ging er echt ver in. Op een gegeven moment was ik zelfs blijven zitten doordat zij een heel verhaal aan elkaar verzonnen had, dat ik helemaal geweldig vond, waardoor ik me niet meer op school kon concentreren.
Aan de ene kant vond ik het toch wel leuk.
Wat ze verzon, was leuk. Ook voor mij. Ze wist dat ik er toen vatbaar voor was enzo.
Maar het had dus behoorlijk nadelige gevolgen met school enzo.
Oud 18-04-2003, 16:41
hagelslag
hagelslag is offline
ja,

omdat ik meestal heel stabiel en behulpzaam overkom, en omdat t LIJKT alsof ik sterk in mn schoenen sta en al mn zaakjes wel makkelijk geregeld krijg, qua werk en financieen en andere bezigheden..

dat is heel vervelend omdat vrienden eerder van je denken dat je 'toch geen tijd' voor ze zult hebben, omdat alles wat heel makkelijk 'lijkt' te gaan soms juist heel erg veel moeite kost, en niemand die dat dan merkt..

ligt ook aan mn eigen presentatie naar buiten

Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 16:44.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:03
Borrogance
Borrogance is offline
Er zijn best wat dingen waar mensen jaloers op zouden kunnen zijn bij mij...Ik hoef erg weinig voor school te doen en haal veruit de hoogste cijfers v.d. klas, heb een nogal atletisch lichaam, heb (te?) veel zelfvertrouwen, nooit problemen thuis of op school, word door vrijwel iedereen in meer of mindere mate aardig gevonden, heb bergen vrije tijd, ik weet duidelijk wat ik wil gaan studeren e.d., ik heb gewoon een erg makkelijk leven...Waar de meesten overigens absoluut niet jaloers op zouden zijn is mijn sociale leven, wat nogal weinig voorstelt...En dat is dan ook precies hetgene waar ik jaloers op ben als ik zie en hoor wat voor bergen toffe vrienden/vriendinnen anderen wel niet hebben...

Maar is écht jaloers op iemand zijn niet dat je liever die persoon zou zijn dan jezelf? Of mensen dat bij mij hebben...tja, zou kunnen...

D'r is wel 1 zo'n gast in m'n klas die tegen mij vaak gewoon een eikel is, zonder reden zou ik zeggen. Ik doe m'n best om normaal tegen 'm te doen, maar hij moet me blijkbaar gewoon niet...misschien uit jaloezie?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:20
Verwijderd
misschien... ik doe de hele dag geen flikker, geen school, geen baantje, en ik kan me voorstellen dat sommige mensen daar best jaloers op zouden kunnen zijn... ik iig wel
verder heb ik een vrij okee leventje, maar als er mensen zijn die dat benijden heb ik nog niet echt van ze gehoord
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 13:34
Another Way
Another Way is offline
Mensen zijn altijd zo jaloer ove rhet feit dat ik erg veel van de wereld heb gezien, ik snap niet waarom.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 13:45
*** is offline
op de basisschool werd ik wel gepest om m 'n cijfers, maar ik denk dat dat uit jaloezie voortkwam...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:15
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Another Way schreef op 19-04-2003 @ 14:34:
Mensen zijn altijd zo jaloer ove rhet feit dat ik erg veel van de wereld heb gezien, ik snap niet waarom.
Waarom niet, dat zijn toch heel wat ervaringen?
Het lijkt mij ook best wat om allemaal landen te gaan verkennen, maar ik heb er de tijd en het geld niet voor... maar lijkt me echt fantastisch, krijg je toch een veel bredere kennis en 'perspectief'.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:18
Briseïs
Briseïs is offline
Er is 1 iemand jaloers op mij. Omdat ik kan zingen en tieten heb. En ik ben jaloers op haar. Omdat zij kan pianospelen en een perfect figuur heeft.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten