Advertentie | |
|
![]() |
|
jaloers op mij? neu.. da kan ik me niet voorstellen..
alhoewel.. er was 1 keer iemand jaloers op mij.. iemand die mijn jurk mooi vond ![]() ![]() en mijn cijfers zijn wel bijna de beste van de klas.. maarja das niet echt boeiend of zo maar op mij in persoon zou niemand ooit jaloers kunnen zijn.. |
![]() |
|
als ik niet in een skaband gespeeld zou hebben dan zou ik wel erg jaloers geweest zijn op mijn huidige ik, omdat ik nu wel een koele band heb gevonden
![]()
|
Verwijderd
|
er is wel iemand heel jaloers op me, maar ik vind dat het nergens op slaat. ik snap wel hoe het komt, ik merk zelf ook wel dat ik een totaal ander leven leid dan veel leeftijdsgenoten van me, maar om daar nou jaloers om te worden...
ohja ik heb wel de mooiste vriendin allertijden ![]() ![]() |
![]() |
|
voor zover ik weet zijn er geen mensen jaloers op mij. mja,tis ook maar de vraag of ze dat gaan laten merken.
vroeger was er wel een meisje dat de hele tijd zeurde dat ze men haar wilde, ik had net een permanentje late zette. verder gloof ik niet ![]()
|
Ik merk dat er altijd mensen zijn die jaloers op mij zijn. Bijvoorbeeld ik heb dan een blokjesbuik, ik probeer dit meestal te verbergen maar de meiden roepen dat voluid. En dat vind ik minder. Ook met sport haal ik hogere prestaties dan andere, en als mensen jaloers zijn op je is dat echt niet fijn.
|
Nou verie, het lijkt wel of je helderziend bent. Vandaag vertelde iemand dus dat ze jaloers is op mij.
Ze vindt dat bepaalde dingen in m'n leven zo geweldig zijn, daar heeft ze misschien wel gelijk in en ik ben er zelf ook best blij mee dat ik die dingen heb. K vind het ook niet negatief dat ze jaloers is en k vind het ook wel goed dat ze het verteld heeft, zo kan ik er met haar over praten en die jaloezie een beetje wegnemen.
|
![]() |
ja, maar dat komt meer door hoe mensen mij zien, en hoe ik eigenlijk niet ben. Ik lijk heel erg zelfverzekerd, en ken best een paar mensen die daarom tegen me opkijken en jaloers worden op mij. Feit is dat ik helemaal niet zeker van mezelf ben
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Er is in elk mens heus wel iets goeds/moois, wat een ander mens dan toevallig niet heeft. En dan heb ik het inderdaad niet over ziekelijk jaloers ofzo, jaloers is een groot woord.. Maar ik had een hoog cijfer op wiskunde ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Tadá: ik ben jaloers op jou omdat je toevallig op 10 april jarig bent, en ik ben in de zomervakantie jarig als iedereen weg is, wat ontzettend saai en dus niks aan is. Bijvoorbeeld. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
is jaloerzie niet de drijfveer van het menselijk bestaan?
ik denk dat er best mensen jaloers op mij zouden kunnen zijn, maar daar denk ik niet bij na en is verder ook niet belangrijk. Al hoewel ik nooit echt heb stil gestaan bij de exacte betekenis van het woord. Gek woord eigenlijk. Is het niet zoiets als iemand haten om wat hij heeft of doet? Is jaloerzie dan niet pure haat en via versa ? *blaat* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, in mijn hockeyteam. Het ene moment zeggen ze dat ik briljant ben, dat ze mij niet begrijpen (doen ze ook niet
![]() Nou ja, ik trek me er weinig van aan, dat is hun probleem, niet het mijne. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat er echt wel mensen zouden willen dat ze met minder zorgen door het leven konden gaan, maar of dat dan meteen jaloezie is ten opzichte van mensen waar het beter mee gaat, dat denk ik niet... Hmz, waarom kan ik niet duidelijker omschrijven wat ik bedoel?! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeger waren het zoveel dingen.
Dat me sowieso van alles kwam aanwaaien (ik voerde echt geen flikker uit op school, haalde desondanks mijn diploma, maar HAVO stelt ook niet zoveel voor) tot en met dat mijn vader zo'n 'vet grote auto' reed ![]() ![]() Inmiddels is dat allemaal verleden tijd. Diezelfde mensen zijn nu vaak al klaar met hun HBO opleiding, terwijl ik met de ene na de andere opleiding begin, maar nog niks serieus afgemaakt heb. Diezelfde mensen hadden een leuke tijd op school, gingen feesten etc, terwijl ik al die jaren suf fulltime gewerkt heb. En tsja, mijn pa rijdt inmiddels ook niet meer zo'n dure auto ![]() Ah, fuck it ![]() - ik heb werk en volg een bijbehorende opleiding - heb een familie die achter me staat - ik heb een lief vriendinnetje ![]() - het zonnetje schijnt ![]() Op zich heb ik dus niks te klagen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja "vriendinnen" waren wel jaloers als ik veel aandacht van jongens kreeg.. als ik dan een vriendje had gingen ze proberen mij voor lul te zetten enzo.
En op de middelbare school konden veel mensen er niet tegen dat ik weinig aan school deed en toch betere cijfers haalde dan zij. Het waren altijd meisjes die zo deden en ik kan geen andere reden bedenken dan dat ze jaloers waren. Ik was altijd aardig tegen hen, maar ik kon mezelf niet zo goed verdedigen. Iedereen dacht altijd dat ze alles maar tegen mij konden zeggen. Dat is trouwens nog steeds een beetje zo. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou ja, goed ![]() Je bent vast vergeten dat ooit iemand tegen je heeft gezegd "Ow, ik ben jaloers op je, omdat..." ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat er op sommige gebieden wel mensen jaloers op me zijn. Ik kan best goed zingen en ik zie er wel leuk uit I guess, en ik kom zelfverzekerd over. Maar er zijn ook dingen waarbij ik weer jaloers ben op anderen!! Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten, toch?
Liefs, Kronkel.
|||
Citaat:
![]() Tja, nou je het zo zegt.... volgens mij heeft mijn zusje wel ooit gezegd dat ze jaloers was omdat ik het enige echte 'Barbie-paard' had gekregen van Sinterklaas... ![]() ![]() Ha! Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz, daar hou ik me eerlijk gezegd niet zo ontzettend mee bezig in de zin van dat ik daar op ga lopen letten of iets dergelijks..
Ik zou het dus echt niet weten.. Ja, mensen vinden dit of dat wel eens mooi en zeggen dan dat ze daar jaloers op zijn (dat mn haar zo steil is, of een bepaald kledingstuk ).. Op zich wel op bijvoorbeeld de band die ik met mn ouders heb of gewoon mn gehele thuissituatie, maar dat is dan eerder gewoon een opmerking die mensen maken met maar halve informatie (elk voordeel heeft zn nadeel en andersom) dus hoe serieus dat is weet ik niet.. |
![]() |
|
Mijn beste vriendin (7 jaar geleden, nu zie ik haar nooit meer) was jaloers op mij.
Als ik iets leuk vond (zingen, tekenen o.i.d) had zij dat opeens ook. En dan altijd veel beter, leuker enz. dan mij. Ze ging er echt ver in. Op een gegeven moment was ik zelfs blijven zitten doordat zij een heel verhaal aan elkaar verzonnen had, dat ik helemaal geweldig vond, waardoor ik me niet meer op school kon concentreren. Aan de ene kant vond ik het toch wel leuk. Wat ze verzon, was leuk. Ook voor mij. Ze wist dat ik er toen vatbaar voor was enzo. Maar het had dus behoorlijk nadelige gevolgen met school enzo.
|
ja,
omdat ik meestal heel stabiel en behulpzaam overkom, en omdat t LIJKT alsof ik sterk in mn schoenen sta en al mn zaakjes wel makkelijk geregeld krijg, qua werk en financieen en andere bezigheden.. ![]() dat is heel vervelend omdat vrienden eerder van je denken dat je 'toch geen tijd' voor ze zult hebben, omdat alles wat heel makkelijk 'lijkt' te gaan soms juist heel erg veel moeite kost, en niemand die dat dan merkt.. ligt ook aan mn eigen presentatie naar buiten ![]() Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 16:44. |
![]() |
|
![]() |
Er zijn best wat dingen waar mensen jaloers op zouden kunnen zijn bij mij...Ik hoef erg weinig voor school te doen en haal veruit de hoogste cijfers v.d. klas, heb een nogal atletisch lichaam, heb (te?) veel zelfvertrouwen, nooit problemen thuis of op school, word door vrijwel iedereen in meer of mindere mate aardig gevonden, heb bergen vrije tijd, ik weet duidelijk wat ik wil gaan studeren e.d., ik heb gewoon een erg makkelijk leven...Waar de meesten overigens absoluut niet jaloers op zouden zijn is mijn sociale leven, wat nogal weinig voorstelt...En dat is dan ook precies hetgene waar ik jaloers op ben als ik zie en hoor wat voor bergen toffe vrienden/vriendinnen anderen wel niet hebben...
Maar is écht jaloers op iemand zijn niet dat je liever die persoon zou zijn dan jezelf? Of mensen dat bij mij hebben...tja, zou kunnen... D'r is wel 1 zo'n gast in m'n klas die tegen mij vaak gewoon een eikel is, zonder reden zou ik zeggen. Ik doe m'n best om normaal tegen 'm te doen, maar hij moet me blijkbaar gewoon niet...misschien uit jaloezie? |
![]() |
|
Verwijderd
|
misschien... ik doe de hele dag geen flikker, geen school, geen baantje, en ik kan me voorstellen dat sommige mensen daar best jaloers op zouden kunnen zijn... ik iig wel
![]() verder heb ik een vrij okee leventje, maar als er mensen zijn die dat benijden heb ik nog niet echt van ze gehoord |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt mij ook best wat om allemaal landen te gaan verkennen, maar ik heb er de tijd en het geld niet voor... maar lijkt me echt fantastisch, krijg je toch een veel bredere kennis en 'perspectief'. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
jaloezie Fantôme | 19 | 23-05-2004 11:39 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volkert vd G. stopt hongerstaking Nushka | 73 | 12-10-2002 20:05 |