![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien is 't allemaal onzin wat hier staat, want aan de stam van de penis zit natuurlijk nog wel huid, en die krijg je best tot ongeveer de helft van de eikel... en als een jongen besneden is, is zijn eikel minder gevoelig, en kun je 'm best zo aanraken zonder dat 't pijn doet. |
![]() |
|
MIjn tweede vriend was besneden maar hij genoot altijd meer van aftrekken dan mijn eerste vriend denk ik, want die was niet besneden! Maar je moet idd wel speeksel gebruiken! of glijmiddel ofsow
ga bijvoorbeeld met je hand van de onderkant van de penis naar de bovenkant en draai dan op de eikel zachtjes je hand om om weer naar onderen te gaan!! maar pijpen vond ik eigenlijk altijd het leukst omdat hij dat nog lekkerder vond waarom aftrekken als je ook kunt pijpen!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Besneden DAH | 13 | 06-02-2011 22:18 | |
Seksualiteit |
Besneden Bubbeldoosje | 51 | 20-07-2006 13:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
iemand besneden sjefke | 12 | 18-01-2005 18:45 | |
Seksualiteit |
Wat prefereren de dames? Besneden of niet besneden? Jorryt | 32 | 22-01-2004 20:46 | |
Seksualiteit |
Besneden of niet besneden? harveydehamster | 6 | 24-07-2003 23:34 | |
Seksualiteit |
[{POLL}] Besneden of Niet-besneden.....**** Ed De Pijpslet | 25 | 06-06-2003 11:45 |