![]() |
|
![]() |
mijn vriend en ik hebben vette lol tijdens de sex
![]() t klinkt misschien raar, maar we lachen wat af (op de goeie manier ![]() ik vind het normaal om met mekaar te communiceren tijdens de sex...niet dat je het hele dagjournaal doorneemt ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hmm daar word ik dan weer verdrietig van.. waarom gaat het toch nooit zoals ik dat zou willen..? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-+ja? -vind je t lekker als ik zo doe? -+ ja! -whahahhaha sorry kon t niet laten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verwacht geen intelligente conversatie, gekreun en gehijg en hmmm GEGROM! is ook al leuk, maar geluidloze sex dat kan echt niet.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
tsja.. dat hangt ervan af, in wat voor bui ik ben.. meestal ben ik degene die het geluid 'produceert' beetje zaai.. maarja.. en soms klets ik m de oren van zn kop, want ik klets nu eenmaal veel, en soms heb ik géén zin om voor de seks me mond te houden, en dat loopt dan uit op een hoop geklooi en gegiebel en gemuts.. maar evengoed wel lekker!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *durft nou nix meer te zeggen* Maar ik ben het volledig met je eens, alleen ben ik het nogal zat dat ik altijd maar het initiatief moet nemen.. het schijnt niet uit te maken wat voor vriendje ik heb.. de 1 is nog duffer dan de ander ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien heb jij wel zo'n ingenue-uitstraling dat ze niet durven, uit angst om jou te shockeren. Dan wordt het tijd om te zeggen waar het opstaat. Alleen maar hopen en wachten helpt niet hoor! En blijkbaar val jij op de wat rustiger jongens. Dat is alleen maar goed, die zijn veel leuker dan van die lawaaipapegaaien. Die zijn in bed niet duf, maar zo verrotte egoistisch. En duf, dat kun jij zelf afleren hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jamaar.. ![]() Kijk, IK moet het ze maar weer afleren.. ik moet maar weer het werk doen. Terwijl ik zelf nog helemaal niet zoveel ervaring heb en ik ben hartstikke onzeker. Vorig jaar had ik een vriendje.. hij had voor mij 1,5 jaar een vriendin gehad enzo.. hij had veeeeel meer ervaring dan ik. Nou zou je denken dat hij dan wat meer het initiatief zou nemen ofzo.. no way! Als ik nix deed ging hij gewoon slapen.. Nou had k het geluk dat de dingen die ik bij hem probeerde wel effect hadden enzo, waardoor ik me wat zekerder voelde.. maar echt.. :/ En over die uitstraling.. ghehehe ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom zou jij je onzeker moeten voelen? Is er wat mis met jou? Je bent 18, mens, je bent op je top! Maar wat is er dan voor dufs aan die knul van jou? Misschien vind jij het wel duf, maar vind ik het volkomen normaal?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
zij was de zuster en ze ging mij "onderzoeken" (ja, tis walgelijk... ik weet het) na een tijdje zegt ze tegen me... "nu moet jij zuster spelen" en we lagen *rollend en lallend op de grond*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis ook meer voor de leuk dan voor de opwinding, probeer maar es een voorspel terwijl je met duits accent heidi en willekeurige skileraar speelt ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We praten niet echt aar we probereb wel te zeggen wat we lekker vinden maar worden daar wel een beetje verlegen van maar dat komt vanzelf denk ik wel |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leuke verschillen tussen mannen en vrouwen. Eend | 36 | 27-01-2004 19:56 | |
Seksualiteit |
geile woordjes AnneCath | 49 | 23-02-2003 17:20 | |
Seksualiteit |
Wat vind jij nou helemaal HOT en helemaal NOT in bed tijgje | 33 | 06-05-2002 00:09 | |
Seksualiteit |
Sex gesprek??? Little me | 7 | 26-03-2002 00:18 | |
Seksualiteit |
Praten tijdens sex? Woestijnpinguin | 16 | 16-03-2002 15:57 | |
Seksualiteit |
Vieze praat... )Vampje( | 34 | 02-02-2002 19:14 |