Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zal alles bij elkaar schreeuwen en springen.........en ik heb met bokky afgesproken dat we samen hand en hand door de school gaan rennen (
![]()
Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 13:32. |
![]() |
|
hmm... ik ga heel blij zijn.. maar wij moeten die middag ook meteen naar school om uitslag te halen, dus dan zie je iedereen meteen. en dan ga ik iets heel leuks voor mezelf kopen... weet nog niet wat..
|
![]() |
|
- luidkeels schreeuwen
- vlag ophangen met tas eraan - MSN naam aanpassen - mensen bellen/sms-en/MSNen - bak patat halen (kkan tussen 16:30 en 18:30 gebeld worden) - nogmaals juichen - op et schoolplein werkboeken ritueel verbranden oid... - De volgende dag een spelletje kopen..(vamme eigen geld helaas, maar kheppet mezelf beloofd.)
||
Citaat:
![]()
|
vrolijk achter de computer zitten, totdat ik me realiseer dat het al 12 uur is geweest en dat de telefoon niet is gegaan. en dan ben ik blij. dan ga ik me mamma bellen die moet werken.
dan ga ik lekker de stad in en lekker iets erg lekkers halen. om 3 uur cijfers ophalen.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
stelsel van vervaningswaarde, en wat is het verschil tussen het nominalisme en het wizzywozzy | 2 | 07-04-2010 15:45 | |
Muziek |
Wat is het EERSTE liedje dat je je kunt herinneren?(en wat je mooi vond) Optima | 105 | 16-10-2005 20:35 | |
De Kantine |
Wat is het eerste woord dat nu in je opkomt Verwijderd | 142 | 01-07-2003 15:38 | |
De Kantine |
Wat is het eerste wat je gaat doen....... Mr.Oizo | 51 | 13-06-2002 16:22 | |
Seksualiteit |
ooh mensen wat is het toch geweldig!!! sexybitch | 29 | 06-06-2002 16:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wat is het? Odicanes Naso | 8 | 22-09-2001 09:07 |