Bedankt voor de reacties,! wel denk ik dat ik er wel ff bij moet zeggen (misschien dat dat wat handiger voor t antwoorden is) is dat ik vanaf de 1'e klas telkens op t nippertje ben overgegaan, daarom heb ik nu ook meer zoiets van waarom zal ik dit jaar dan niet blijven zitten zeg maar.
De rede waarom ik telkens op t nippertje ben overgegaan en dus telkens bijna was blijven zitten is dat ik t wel KAN, maar er niet veel aan doe, alleen als ik net slechte cijfers heb gehaald zeg maar, dan doe ik ineens heel erg mn best, totdat ik weer goeie cijfers haal, en dat ik dan weer denk van goh dat gaat weer goed, en dan doe ik er weer nix aan. Dus t gaat me op zich wel makkelijk af op school.
Dit jaar heb ik in totaal niet veel aan school gedaan, wel heb ik t gevoel dat t op zich goed gaat, alhoewel ik me met duits, economie en wiskunde wel beter zou moeten inzetten om voldoende te komen staan, maar zelf denk ik dat als ik zou blijven zitten, dat ik dan wel voldoende voor wiskunde zou komen te staan, en deze dus voldoende zou kunnen afsluiten, stel dat ik nu over zou gaan, dan zou ik wiskunde afsluiten met een 4,5 en dat cijfer zou dus op mn examenlijst komen te staan. En ook is t cker ( de leraar is er ook van overtuigt) dat ik als ik zou overgaan echt zou zakken voor mn duits, dat werkt vind ik zelf ook heeeel erg positief op mij = not!

daarom weet ik t echt niet meer
Vandaar dat ik er zo ongeloofelijk over zit te twijfelen wa tnou t beste voor mij zou zijn, want ik vind t echt heel moeilijk!
Hebben jullie hier iets meer aan??