|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Das waar, maar ik denk dat de dames op dit forum niet zo gecharmeerd zijn van het idee een schuifmaat tussen hun schaamlippen te krijgen...
Al moet het best kunnen. Het blijkt dat het grote merendeel van de heren hier wel 's een meetlat langs zijn geslachtsdeel heeft gelegt...dus...Ik nog nooit (moet ik me nu schamen? )Ik moet wel bekennen dat ik door al die topics erover, benieuwd ben geworden naar hoeveel centimeter ik nu precies heb...al heb ik er wel een idee van... |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En om nou heel eerlijk te zijn heb ik niet zo gek veel zin om eerst de schuitmaat uit de garage te gaan desinfecteren en alles gaan meten. *rilt bij idee* Mja over het 'uiterlijk' van het geheel... de kleine schaamlippen vallen netjes binnen de grote en het is aardig symmetrisch. *fluistert* heb stijl schaamhaar SSSSHT!
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Het grote ''is mijn piemel te klein'' topic dan maar! DmCraanen | 136 | 25-11-2017 04:15 | |
| Verkeer & Vervoer |
Hulp bij auto uitzoeken Balance | 56 | 23-08-2006 18:34 | |
| Verhalen & Gedichten |
Masturbatie Frustratie Flosdraad | 22 | 21-06-2005 21:06 | |
| Muziek |
[MP3-Album] Biam Lugler - Days Are Weird Things Hi, I'm Nora | 31 | 03-06-2005 00:17 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoekjes, II Joostje | 152 | 07-10-2004 18:57 | |
| Liefde & Relatie |
Stomme plaatjes Gup | 32 | 08-11-2002 00:41 | |