![]() |
|
Verwijderd
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Beetje jammer dat er in het eerste liedje maar ongeveer 4 of 5 akkoorden gespeeld worden. Evenals in het 2e liedje. Tenminste zo klinkt het. Het klinkt allemaal een beetje standaard, heeft niet echt een eigen karakter/geluid. Het lijkt mij teveel op Victim
![]() En ik mis zang dus. Een instrumentaal nummer is meestal wel leuk maar meerdere worden saai. Hebben jullie ook mp3's van nummers met zang? Ook zit er niet echt een afwisseling in de nummers. Het klinkt het hele liedje door ongeveer hetzelfde. Verder is het geitaarspel niet altijd even zuiver en vind ik de drum wel goed klinken. Ik probeer niet lullig te zijn hoor, geef gewoon mijn mening. Ik ga erg vaak bij bandjes kijken en mijn vriend zit zelf in een redelijk succesvolle band. Ik denk dat ik er dus best een redelijke mening over kan geven. Beschouw het als opbouwende kritiek ![]() Jullie bestaan ook nog niet zo lang en misschien kunnen jullie nog beter op elkaar ingespeeld worden door veel te repeteren en dan moet het wel goedkomen. |
![]() |
|
Daily Bandwidth Limit Reached
The site you have attempted to access is not available at this time. This member's Web site has exceeded its maximum bandwidth limit for the day. The bandwidth limit will be reset on a daily basis. This account is still active. High traffic sites with numerous file downloads a day could run the risk of exceeding this limit. The owner may increase their daily bandwidth limits by logging in to their account. Please try to download this file at a later date. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee hoor, je bent de eerste die zegt dat we standaard zijn en geen eigen geluid hebben. De meeste mensen die zijn komen kijken bij het oefenen vonden ons te dynamisch en vaag
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |