Oud 14-05-2003, 21:36
Verwijderd
is het niet handigh om dat in te voeren?
Of [google]Zinnetje[/google]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 21:40
Koen
Koen is offline
Je moet 't niet gaan overdrijven he Leuk grapje voor op IRC, maar om dat nou ook op het forum in te voeren.. Beetje overdone lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:25
Verwijderd
Bedoelde het eigenlijk wel serieus..
Tags zijn handig, maak er dan ook gebruik van
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 03:24
Enlightenment
Enlightenment is offline
Denk je dan niet dat mensen bij veel meer topics verwijtend met die tags gaan strooien?

Het kan handig zijn, mits goed gebruikt. Maar in dat laatste zit ook het probleem.
Oud 15-05-2003, 08:26
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik wil ook nog steeds een [topic=476882]-achtig iets.
Oud 15-05-2003, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-05-2003 @ 04:24:
Denk je dan niet dat mensen bij veel meer topics verwijtend met die tags gaan strooien?

Het kan handig zijn, mits goed gebruikt. Maar in dat laatste zit ook het probleem.
Ja, maar met dingen als [google] kan weinig misbruik van worden gemaakt, en veel zullen eht niet eens weten.
Het is gewoon erg handig

Citaat:
Manuzhai schreef op 15-05-2003 @ 09:26:
Ja, idd is ook erg makkelijker
Scheelt trouwens ook mweer database ruimte (niet gweldig veel, maar alle beetjes helpen )
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 10:14
Evito
Evito is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 15-05-2003 @ 09:26:
dat begrijp ik niet?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 11:56
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Evito schreef op 15-05-2003 @ 11:14:
dat begrijp ik niet?
[topic=xxxxxx] wijst dan naar een topic op scholieren.com, terwijl de naam van het topic als link verschijnt. Voorbeeld:

[topic=476959]

wordt:

[Audio] CD-ROM op SB Live! aansluiten?
Oud 15-05-2003, 12:00
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
McLaren schreef op 15-05-2003 @ 10:43:
Ja, maar met dingen als [google] kan weinig misbruik van worden gemaakt, en veel zullen eht niet eens weten.
Het is gewoon erg handig
Ik zie het gedrag van posters al als een newbie een topic met een niet zo'n doordachte vraag stelt (als in: "waar kan ik kazaa downloaden?"). Zo kan een forum stilletjes afgeleiden naar een 1337-forum met een duidelijk geproefte sfeer van zwartmakerij van mensen die - onbedoeld - iets verkeerds doen.

Ik zou het ook makkelijk vinden, maar zou het niet leuk vinden om te zien dat iedereen met die dingen gaat strooien als er weer eens zo'n vraag voorbij komt.
Oud 15-05-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-05-2003 @ 13:00:
Ik zie het gedrag van posters al als een newbie een topic met een niet zo'n doordachte vraag stelt (als in: "waar kan ik kazaa downloaden?"). Zo kan een forum stilletjes afgeleiden naar een 1337-forum met een duidelijk geproefte sfeer van zwartmakerij van mensen die - onbedoeld - iets verkeerds doen.

Ik zou het ook makkelijk vinden, maar zou het niet leuk vinden om te zien dat iedereen met die dingen gaat strooien als er weer eens zo'n vraag voorbij komt.
Huh, ik snap de link met zo'n topic niet met de google tag
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 14:56
Koen
Koen is offline
Citaat:
McLaren schreef op 15-05-2003 @ 15:51:
Huh, ik snap de link met zo'n topic niet met de google tag
Een newbie vraagt iets doms. Dan staan er meteen 10 man klaar met de vraag in google tags om daarmee zogenaamd behulpzaam te zijn. Net zo vervelend als wanneer 10 man 'ZOEK MET GOOGLE' gaan schreeuwen ipv iemand te helpen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 15-05-2003 @ 15:56:
Een newbie vraagt iets doms. Dan staan er meteen 10 man klaar met de vraag in google tags om daarmee zogenaamd behulpzaam te zijn. Net zo vervelend als wanneer 10 man 'ZOEK MET GOOGLE' gaan schreeuwen ipv iemand te helpen.
Ja, maar als ze nu dus die tag gebruiken ipv zoeken met google word er al meer geholpen als eerst.

Maar het zal vooral op S&M het geval zijn, maar daar meot zowiezo iets aan die onzin gedaan worden (nou ja, dat het uberhaupt moet gebeuren).

Mensen die iets misbruiken worden toch altijd al gestraft, is bij de [img] ytag toch ook
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:16
Koen
Koen is offline
Citaat:
McLaren schreef op 15-05-2003 @ 16:00:

Maar het zal vooral op S&M het geval zijn,
Op S&M is het sowieso niet de bedoeling dat je gaat roepen 'zoek maar met google', en die link kan men dus best zelf bedenken. Daar is de tag IMHO niet voor nodig, zou alleen maar een averechts effect hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 15-05-2003 @ 16:16:
Op S&M is het sowieso niet de bedoeling dat je gaat roepen 'zoek maar met google', en die link kan men dus best zelf bedenken. Daar is de tag IMHO niet voor nodig, zou alleen maar een averechts effect hebben.
Proberen kan toch geen kwaad :/
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:13
Koen
Koen is offline
Je moet dingen alleen proberen als je het idee hebt dat het heel misschien iets zou kunnen worden. Ik heb persoonlijk dat idee niet, maar het zou kunnen dat anderen daar anders over denken natuurlijk.

Ik zie de leden ook nog niet echt storm lopen voor dit plan namelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:41
Verwijderd
Je kan het ook gewoon proberen en als het dan blijkt dat het niet (goed) werkt, dan kan je het alsnog verwijderen toch?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 22:05
Verwijderd
Hmm..
Ik zie iig niet in dat het kwaad zou kunnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten