Oud 06-05-2003, 18:28
Thomas
Thomas is offline
Iemand deze film al gezien? En wat is je mening erover?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 19:19
FireCracker
FireCracker is offline
het schijnt niet zo'n hele goede film te zijn, maar Anna Paquin zit erin, dus ik wil m nog wel zien...
Oud 07-05-2003, 10:41
Uice
Uice is offline
Die uitermate originele titel is nou niet bepaald lokkend.
Oud 07-05-2003, 13:10
miro
miro is offline
Huh vreemd, ik heb dr hier een topic over:

http://forum.scholieren.com/showthre...light=darkness

en daarin zeg je dat je m niet hoeft te zien?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 17:44
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
miro schreef op 07-05-2003 @ 14:10:
En daarin zeg je dat je m niet hoeft te zien?
Nee idd, ik zou er normaal ook niet naartoe gaan. Maar ik was afgelopen maandag naar de sneak preview gegaan waar we dus deze film kregen te zien. Ik vond het ook wel een beetje tegenvallen, maar ach.

Maar ik dacht dat in de sneak alleen maar nieuwe films speelden, maar dat is dus blijkbaar niet waar omdat jij hem al eerder hebt gezien?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 17:45
miro
miro is offline
Citaat:
Wawl schreef op 08-05-2003 @ 18:44:
Nee idd, ik zou er normaal ook niet naartoe gaan. Maar ik was afgelopen maandag naar de sneak preview gegaan waar we dus deze film kregen te zien. Ik vond het ook wel een beetje tegenvallen, maar ach.

Maar ik dacht dat in de sneak alleen maar nieuwe films speelden, maar dat is dus blijkbaar niet waar omdat jij hem al eerder hebt gezien?
Ik had m al in de sneak een stuk eerder gezien
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:42
Verwijderd
Ik vond het best een leuke film. Het leek veel op The Shining en het einde was wel minder.. maar verder vond ik 'm best okee.
Leuker dan films waar je van die nepmonsters ziet ofzo.. het is altijd veel enger als het over geesten enzo gaat, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:02
morlock
morlock is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-05-2003 @ 19:28:
Iemand deze film al gezien? En wat is je mening erover?
Hij was..... vermakelijk
Oud 12-05-2003, 18:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 12-05-2003 @ 14:42:
Ik vond het best een leuke film. Het leek veel op The Shining
Er zijn wel meer horrorfilms die aan The Shining doen denken vanwege een spookhuis of een klein jongetje. Maar kwa genialiteit ook?
Oud 12-05-2003, 19:51
empyrian
empyrian is offline
in tegenstelling tot Balaguero's vorige (Los Sin Nombre) schijnt deze zwaar tegen te vallen, dus nee...misschien dat ik hem ooit voor de grap huur ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:06
legatus
legatus is offline
Citaat:
Er zijn wel meer horrorfilms die aan The Shining doen denken vanwege een spookhuis of een klein jongetje.
Balagueró maakt een vette knipoog in DARKNESS naar THE SHINING. Twee meisjes in een gang. Die valt trouwens ook te zien in de trailer.
Oud 15-05-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 12-05-2003 @ 14:42:
Ik vond het best een leuke film. Het leek veel op The Shining en het einde was wel minder.. maar verder vond ik 'm best okee.
Leuker dan films waar je van die nepmonsters ziet ofzo.. het is altijd veel enger als het over geesten enzo gaat, vind ik.
leuk?
tss, je kroop van angst bij me!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 12:06
Verwijderd
ik vond t een zwakke film, er gebeurd bijna niks is, is vrij voorspelbaar als je the ring al gezien hebt, t principe is t zelfde, alleen was the ring nog spannend.

Ik vond t echt een sleur film en was blij dat ik t gratis kon zien anders was t nog zonde geweest van t geld ook.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 12:18
legatus
legatus is offline
Citaat:
ik vond t een zwakke film, er gebeurd bijna niks is, is vrij voorspelbaar als je the ring al gezien hebt, t principe is t zelfde, alleen was the ring nog spannend.
Een geest die beelden in hoofden 'brand' en een occult bouwwerk dat demonen oproept zijn ook identiek...

THE RING lijkt in de verste verte niet op DARKNESS.
Oud 19-05-2003, 09:39
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 18-05-2003 @ 13:18:
Een geest die beelden in hoofden 'brand' en een occult bouwwerk dat demonen oproept zijn ook identiek...

THE RING lijkt in de verste verte niet op DARKNESS.
ik zei: t principe is t zelfde, dag1, dag 2, enz.enz. dat is ook bij de ring, inderdaad die beelden ook van de ring....

Als je een film maakt doe t dan goed, en wees orgineel, dnek ik dan..... tja
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 10:38
legatus
legatus is offline
Citaat:
ik zei: t principe is t zelfde, dag1, dag 2, enz.enz.
Er zijn zoveel films die dagen gebruiken... het is om spanning op te schroeven, helaas lukt het niet altijd.

Citaat:
t principe is t zelfde,
Welke principe? THE RING & RINGU is een verhaal over een geest terwijl DARKNESS over demonen gaat en pure kwaad die onze wereld proberen te dringen.

Dat ze op onderzoek gaan naar het hoe en waarom is in bijna elke horrorfilm...
Oud 19-05-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 19-05-2003 @ 11:38:
Er zijn zoveel films die dagen gebruiken... het is om spanning op te schroeven, helaas lukt het niet altijd.

Welke principe? THE RING & RINGU is een verhaal over een geest terwijl DARKNESS over demonen gaat en pure kwaad die onze wereld proberen te dringen.

Dat ze op onderzoek gaan naar het hoe en waarom is in bijna elke horrorfilm...
*zucht*, heb je de film niet gezien ofzo? het is t zelfde als the ring maar ander verhaal, sommige scene's zijn bijna t zelfde.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 11:43
legatus
legatus is offline
Citaat:
het is t zelfde als the ring maar ander verhaal, sommige scene's zijn bijna t zelfde.
Humour me, welke scenes zijn bijna hetzelfde als in THE RING?
Oud 22-05-2003, 15:00
moizelf
moizelf is offline
ik heb mensen nog nooit zo hard horen gillen in de bioscoop film was wel oke als het geen sneak was had ik darkness waarschijnlijk nooit gezien+ ik haat open einden
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:30
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 21-05-2003 @ 12:43:
Humour me, welke scenes zijn bijna hetzelfde als in THE RING?
bijna allemaal, het gebeurd in bijna alle scene's niks behalve de eerste, en dat de 3 laatste ofzo, de rest is een sloom sleur verhaal.

ja sorry ik kon merken dat t door dezelfde verhaalschrijver is gemaakt
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 03:35
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 22-05-2003 @ 18:30:
ja sorry ik kon merken dat t door dezelfde verhaalschrijver is gemaakt
The Ring is geschreven door Ehren Kruger en Darkness door Jaume Balagueró
en Fernando de Felipe

Oud 23-05-2003, 11:18
legatus
legatus is offline
Citaat:
bijna allemaal, het gebeurd in bijna alle scene's niks behalve de eerste, en dat de 3 laatste ofzo, de rest is een sloom sleur verhaal.
Dat ik dat niet eerder zag! Inderdaad, precies hetzelfde als THE RING... sloomsleur-verhaal...

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten