|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe ga jij om met naar jouw gerichte complimentjes? | |||
Ik accepteer deze waardoor mijn zelfvertrouwen weer een beetje beter wordt. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 21.62% |
Ik accepteer deze, maar ik twijfel enigszins aan de authenticiteit. |
32 | 43.24% |
Ik word boos omdat ik er van uit ga dat het gewoon sarcasme is. |
2 | 2.70% |
Ik negeer het bewust en doe alsof mijn neus bloed. |
3 | 4.05% |
Ik word rood en heb geen idee meer wat en hoe ik iets moet zeggen. |
15 | 20.27% |
Anders, namelijk... (vul even aan) |
6 | 8.11% |
Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ps ik weet het niet zeker, maar is word niet met een dt?? |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik accepteer deze waardoor mijn zelfvertrouwen weer een beetje beter word.
meestal vind ik het heel leuk om een complimentje te krijgen en dan geloof ik het ook gewoon. Er zijn wel situaties waarin het niet geloof, maar dat maakt dan ook niet zoveel uit want met mijn zelfvertrouwen zit het meestal wel goed. daarom heb ik dit antwoord gekozen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
De 't' bij 'word(t)' staat er bij.
Citaat:
|
![]() |
|
Ik twijfelde tussen optie 2 en 5... Ik vind het lang niet altijd fijn als ik en complimentje krijg... Soms weet ik totaal niet hoe ik er op moet reageren en voel ik me ontzettend ongemakkelijk. Soms denk ik ook dat die persoon het niet echt meent, dat hij/zij waarschijnlijk aardig wil doen...
Bij bepaalde mensen kan ik het beter 'hebben' dan bij andere, dat hangt ook nog eens van de persoon af... |
![]() |
|
Anders, namelijk: Ik ga altijd lachen bij een compliment. De ander denkt dan meestal: "Goh, hij geloofd me wel" maar ik ga lachen met de gedachte:" ok, your talking bullshit again
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
2 of 4.
Twijfel blijft altijd wel zitten, ook al geeft een persoon waarvan ik wéét dat die niet zomaar complimentjes geeft, een complimentje.. Blijf altijd wel denken van; 'zegt ze dat nou omdat ze het echt vindt, of omdat ze me een goed gevoel wil geven?' Bij bepaalde personen weet ik niet hoe ik moet reageren, dus negeer ik het maar.. ![]() (heb voor 2 gestemd btw)
|
boos zal ik nooit worden bij een compli, omdat ik het meestal wel kan waarderen. Maar meteen geloven ofzo, doe ik ook niet. Daar voor ben ik te onzeker. Ik leer het nu wel te 'accepteren' en niet meteen 'neej dat ben ik niet' te roepen
![]() ![]() ((nice poll ![]() |
![]() |
|
anders, namelijk...
Ik krijg altijd complimentjes voor dingen die ik zelf als normaal beschouw. Ik doe gewoon mijn best om dingen zo goed mogelijk te doen, en het iedereen naar zijn zin te maken, en ik vind het irritant om de hemel in geprezen te worden. IK weet dat mensen het waarderen, en dat vind ik fijn, maar dan hoeven ze dat van mij ook nog niet eens tegen iedereen te gaan zeggen. (kijk, als iemand nou een kaartje stuurt met complimentje of bedankje, dan vind ik dat gewoon lief/leuk, maar ik zit meestal in situaties dat in in min of meer openbare gelegenheden de hemel in wordt geprezen). dus: complimentjes vind ik fijn, dan weet ik weer waarvoor ik het deed, maar dan hoeft niet iedereen meteen ook te horen te krijgen "hoe geweldig ik ben".
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Complimentjes/ mening van je vriend(in) Verwijderd | 20 | 12-05-2004 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je om met complimentjes? Fleur | 41 | 09-02-2004 05:56 | |
Psychologie |
en een complimentje voor... snarl | 29 | 01-06-2003 22:30 | |
Lifestyle |
Het krijgen van complimentjes over je uiterlijk... Indo4ever | 96 | 10-04-2003 10:39 | |
De Kantine |
complimentje BELLEKE | 54 | 09-08-2002 16:30 | |
Liefde & Relatie |
complimentjes apart persoontje | 15 | 21-03-2002 21:25 |