![]() |
|
![]() |
Hallo iedereen,
Er is een nieuw spel online: Alien: THE GAME. Het is naar mijn mening een best interesante spel. Maar de makers zouden graag van meer mensen willen weten wat mensen ervan vinden. Dus surf snel naar: http://www.alienthegame.nl/referall.php?id=131 En geef je mening voor enige verbeteringen. Groetjes, |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Daar hou ik je aan Morridin.
Het is niet de bedoeling om reclame te maken ervoor. Eigenlijk had ik het meer met de bedoeling gedaan dat amateurs een leuke site proberen te maken en niet precies weten hoe ze hun site leuker kunnen maken voor meer speel plezier. Daardoor vraag ik anderen om te helpen want hoe meer mensen hun mening erover geven hoe beter de site verbeterd kan worden snap je? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In dit topic gaat het er ook om dat mensen hun site(of in dit geval die van iemand anders) er neer kunnen zetten en anderen kunnen commentaar erop geven. Ook opbouwend natuurlijk. Sowiezo heb ik nog niet eerder dan de 1e pagina gekeken, want om de een of andere reden vind ik gewoon dat er onder die tekst beslist iets van een alien moet zitten |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Natural Selection 2 Free-To-Play weekend op Steam Verwijderd | 1 | 22-03-2013 14:24 | |
ARTistiek |
Mijn zelf gemaakte game Final Tear 3 Spikey Cloud | 6 | 16-06-2010 22:31 | |
Games |
Most successful Xbox 360 games... mikedevidson | 8 | 05-01-2010 06:59 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Beste spel ooit Frank | 133 | 08-07-2003 18:16 | |
Games |
welke spel spelen jullie heel vaak |<03/\/ | 125 | 21-05-2003 19:51 |