Oud 20-03-2002, 19:47
Klaine Je
Klaine Je is offline
Dat vroeg ik me af...
Oud 20-03-2002, 19:55
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Er zijn dieren homosexueel.

Groetjes
Ben(die dus ook stelt dat het 'natuurlijk' is
Oud 20-03-2002, 19:56
Klaine Je
Klaine Je is offline
Maar dieren gaan op hun instinct af..wie komt er met argumenten wel of niet?
Oud 20-03-2002, 20:20
Strange Dude
Strange Dude is offline
Ehhm... argumenten? Dieren kunnen homosexueel zijn, dat is een feit, en dat is wat je vroeg. Waar zijn dan die argumenten voor?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 21:06
mitsj
mitsj is offline
ja zo'n klein aapjes ras , bonobo's ofzo kunnen homo's zijn. verder weet ik het niet
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 21:27
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
mitsj schreef:
ja zo'n klein aapjes ras , bonobo's ofzo kunnen homo's zijn. verder weet ik het niet
hmmz, herten, egels, paarden, koeien en ga zo maar door... het is natuurlijk (t zit tussen de oortjes)

Oud 20-03-2002, 22:38
Silindistani
Silindistani is offline
Duh, het grootste diersoort op aarde heeft homosexuelen. Het heeft er zelfs een huwelijk aangehangen. Jaja, die diersoort binden een mannetje/vrouwtje en vrouwtje/mannetje zelfs op papier aan elkaar! Vreemde diersoort niet?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 23:38
Bass
Bass is offline
Het kan zeker, vooral onder dolfijnen gebeurt het vaak (al is het meer een vorm van verkrachting), sommige desprate dieren willen het ook vaak genoeg met dode dieren doen (soortgenoot of niet) en ik zag mijn konijnen ook regelmatig op elkaar springen terwijl het allebij vrouwtjes waren.
Oud 21-03-2002, 08:25
Oen
Oen is offline
Citaat:
Bass schreef:
Het kan zeker, vooral onder dolfijnen gebeurt het vaak (al is het meer een vorm van verkrachting), sommige desprate dieren willen het ook vaak genoeg met dode dieren doen (soortgenoot of niet) en ik zag mijn konijnen ook regelmatig op elkaar springen terwijl het allebij vrouwtjes waren.
Dolfijnen zij dan ook een van de weinige soorten die sex echt lekker vinden.
En ken je die reclame met die 2 parkieten in die kooi van een verzekeringsmaatschappij. Nou dat zijn ook 2 mannetjes.

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 11:04
autodropje
autodropje is offline
Ja heel veel dieren zijn dat
Oud 21-03-2002, 12:15
justmeandmyself
justmeandmyself is offline
mannelijke Inkvissen deponeren zakjes met sperma in elkaars lichaamsholtes, en natuurlijk mensen.
Oud 21-03-2002, 12:30
Internationalist
Internationalist is offline
Bioloog Midas Dekker heeft ooit een keer een leuke column geschreven over (en naar eigen zeggen was het echt gebeurd) over twee apen die elkaar aan het rukken waren
Oud 21-03-2002, 21:59
Egyptian
Egyptian is offline

cavia van 'n vriend (mannetje) heeft een keer bij de cavia van m'n vriendin (ook mannetje) "gelogeerd". En die beestjes waren elkaar toch de hele tijd aan't bespringen enzo, leek net alsof de ene de andere van achter wou pakken
Oud 22-03-2002, 10:03
soulless
soulless is offline
Ja, dat kan. Aangezien 'uitkomende' homo's, die verder ook geen sex met vrouwen hebben geen genetische bijdrage leveren lijkt het me een redelijk veel-voorkomende simpele mutatie.

Maar ik denk sowieso niet dat je sexuele relaties onder mensen en dieren kunt vergelijken.
Oud 22-03-2002, 11:32
Krez
Krez is offline
cavia's
Oud 22-03-2002, 13:35
Verwijderd
mensen zijn dieren dus ja

was een beetje flauw he
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:16
tacidvs
tacidvs is offline
Hm, zebra's als ze geen vrouwtjes hebben. Sommige dieren hebben ook een soort pikorde die niet uitsluit dat er intrasexueel geslachtsverkeer plaatsvind.
Oud 22-03-2002, 17:42
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Nee hoor bestaat absolute niet
dit is mijn mening
God heeft 2 soorten wezen's geschaapt de Vrouw & Man
en waarom zou het om voort te plante natuurlijk.Dus homo's bestaan alleen onder mensen raar maar waar
Dieren niet !
Ik accepteer homo's wel
zolang ze mij met rust laten
Me moeder zegt wel homo's zijn nooit gemeen of racistis daar ben ik wel blij mij
ik denk dat ze bedoelt 80% ervan
Oud 25-03-2002, 20:28
REIE
REIE is offline
Ik wil graag op jouw mening reageren, MoHaMmEdJaLaL. Op deze vraag past enkel een antwoord dat uit een ervaring komt waaruit je zo'n conclusie kan trekken en niet uit een mening.
Ik heb ook wel eens twee vrouwtjeskonijnen elkaar zien bespringen. Misschien kan ik hieruit dan concluderen dat homosexualiteit onder dieren bestaat.
Het heeft niks met meningen of religie te maken. In boeken zoals de bijbel, koran en tora, die geschreven zijn in tijden dat men dacht dat de aarde plat was en de wereld in 7 dagen al klaar was staan enkel religieuze "waarheden", en dus geen wetenschappelijke!

REIE
Oud 26-03-2002, 07:33
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
soulless schreef:
die verder ook geen sex met vrouwen hebben geen genetische bijdrage leveren lijkt het me een redelijk veel-voorkomende simpele mutatie.

Dus homo's hebben een afwijking?
Oud 26-03-2002, 08:29
Verwijderd
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Nee hoor bestaat absolute niet
dit is mijn mening
God heeft 2 soorten wezen's geschaapt de Vrouw & Man
en waarom zou het om voort te plante natuurlijk.Dus homo's bestaan alleen onder mensen raar maar waar
Dieren niet !
Ik accepteer homo's wel
zolang ze mij met rust laten
Me moeder zegt wel homo's zijn nooit gemeen of racistis daar ben ik wel blij mij
ik denk dat ze bedoelt 80% ervan
Bestaat absoluut wel. Wij hebben homo konijnen en homo cavia's gehad *grin*

Waarom zouden homo's jou met rust moeten laten? Snap dat niet... dus jij wilt niet hebben dat een homo ook maar iets tegen je zegt?
Nee, want stel je voor dat hij je ter plekke zou verkrachten... Dat doen homo's echt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 10:49
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Dus homo's hebben een afwijking?

Als we van de stelling uitgaan dat de meerheid 'normaal' is, zoals het in de natuur geregeld is dus, ja dan hebben homo's een afwijking.

En nee, ik heb niks tegen homo's...ben er zelf ook 1.

Maar in dit geval is het woord afwijking niet negatief bedoeld.
Iemand die zonder handen is geboren heeft ook een afwijking...verder mankeert er niks aan die persoon...hij is nog gewoon mens of iemand met het syndroom van down...heeft ook een afwijking, maar ook daar is helemaal niks mis mee.

Groetjes
Ben(die nog wel normaal behandeld wil worden door zijn mede-mens en dat ook wordt
Oud 26-03-2002, 12:30
pienie
Citaat:
Silindistani schreef:
Duh, het grootste diersoort op aarde heeft homosexuelen. Het heeft er zelfs een huwelijk aangehangen. Jaja, die diersoort binden een mannetje/vrouwtje en vrouwtje/mannetje zelfs op papier aan elkaar! Vreemde diersoort niet?

Dit is zeker geen diersoort, het is een onhandig en erg dom achterlijk alien verschijnsel, wat opzoek is naar hunzelf (aliens)...Achterlijk...

Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 17:52
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Bestaat absoluut wel. Wij hebben homo konijnen en homo cavia's gehad *grin*

Waarom zouden homo's jou met rust moeten laten? Snap dat niet... dus jij wilt niet hebben dat een homo ook maar iets tegen je zegt?
Nee, want stel je voor dat hij je ter plekke zou verkrachten... Dat doen homo's echt.

Nou daar geloof ik niet zeer zeker in dat ze me zouden verkrachten trouwens dat hoor je zowat niet.Maar ik zeg niks slechts over de homo's ik ben er alleen tegen dat is mij mening en nederland is vrij met mening's uiting.

En is dat nou onzin wat uit je mond kom of uhh?Ik heb me hele leven lang nog nooit homo's gezien onder dieren !

Maar zoals ik al zei als een homo mij baas is ofzo dan boeit het me niet zolang hij me maar niet op een rare manier betast vind ik het goed
Ik hoop niet dat je nu boos bent maar dat is eenmaal me mening

Vriendlijke mazzels

Oud 27-03-2002, 19:04
Verwijderd
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

Nou daar geloof ik niet zeer zeker in dat ze me zouden verkrachten trouwens dat hoor je zowat niet.Maar ik zeg niks slechts over de homo's ik ben er alleen tegen dat is mij mening en nederland is vrij met mening's uiting.

En is dat nou onzin wat uit je mond kom of uhh?Ik heb me hele leven lang nog nooit homo's gezien onder dieren !

Maar zoals ik al zei als een homo mij baas is ofzo dan boeit het me niet zolang hij me maar niet op een rare manier betast vind ik het goed

Vriendlijke mazzels

Nou, als je twee mannetjes konijnen hebt die elkaar gaan zitten bangen, dan lijken ze mij nogal homo toe

Ik snap sowieso niet hoe je tegen homosexualiteit kunt zijn...

Naja, bennie boos, alleen maar teleurgesteld in de kortzichtigheid van zo veel mensen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2002, 21:13
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ja
ik heb 3 mannelijke katten, 1 mannelijke hond, en 1 vrouwelijke kat
1 van de katten heeft een behoorlijk grote anus (edit: niet dat dit iets zegt ofzo) en scheukt daar als het ware altijd mee tegen de andere mannetjes aan (feit: het vrouwtjes poesje is zijn zusje)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 10:40
Krastain
Krastain is offline
20% van de eekhoorn mannetjes is homo, doen het nooit met vrouwtjes maar alleen met andere homomannetjes.
Oud 29-03-2002, 10:35
Seneca
Seneca is offline
Slakken kunnen zichzelf bevruchten (tenminste, ik dacht dat het slakken waren: het kan zijn dat ik me vergis, maar er is hoe dan ook een bepaalde siersoort die aan zelfbevruchting doet, n.b. alleen als het echt noodzakelijk is, want zelfbevruchting draagt niet bij aan de varieteit in de diersoort) En verder komt homoseksualiteit onder andere dieren ook voor, zoals velen al hebben verteld. Het is dus zeker wel natuurlijk, alleen schiet je er voor de voortplanting niet zoveel mee op. In tijden van overbevolking is er dus geen enkel probleem: dan is het juist handig als er niet teveel nageslacht komt. Ach, als het echt moet zullen er vast wel minder homo's komen: het is tenslotte niet erfelijk

Homo's zijn lief!
Oud 29-03-2002, 13:10
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Bij een tekort aan vrouwtjes in een afrikaanse kikkerpopulatie of een tekort aan mannetjes kunnen ze van geslacht veranderen

Groetjes
Ben(die niet van geslacht hoeft te veranderen
Oud 29-03-2002, 13:15
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
seneca schreef:
Ach, als het echt moet zullen er vast wel minder homo's komen: het is tenslotte niet erfelijk
En moet ik voor de rest van mijn leven maar alleen blijven??

Citaat:
Homo's zijn lief!
Nou, dat dacht ik!!

Groetjes
Ben(die het met dat laatste volledig eens is
Oud 29-03-2002, 18:16
drama
drama is offline
Citaat:
mitsj schreef:
Volgens mij zijn dat geen kleine aapjes.

Maar in elk geval doen die apen ook aan prostitutie.
Oud 29-03-2002, 18:19
drama
drama is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

cavia van 'n vriend (mannetje) heeft een keer bij de cavia van m'n vriendin (ook mannetje) "gelogeerd". En die beestjes waren elkaar toch de hele tijd aan't bespringen enzo, leek net alsof de ene de andere van achter wou pakken
Dat heeft niet zoveel te maken met homosexualiteit. Da's gewoon sexuele frustratie. Zelfde gebeurd in gevangenissen. Bij gebrek aan vrouwen.....

Oud 29-03-2002, 20:30
damaetas
damaetas is offline
ja onze hanen (gaar stel hoor)
Oud 17-04-2002, 10:12
Tennisstar
Tennisstar is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

Vriendlijke mazzels

hahaha wat een loser ben jij zeg, welke homo zou jou nu willen betasten?....bah volgens mij willen meisjes jou nog niet betasten, sukkel!

Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:51
Verwijderd
Hahaha jah inderdaad en

Interessant taalgebruik vooral.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:59
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

Dat jij ze nog nooit gezien hebt, is nog geen argumentatie voor dat ze er niet zouden zijn.

Homo's onder dieren komen zeer zeker voor. Er is een onderzoeker die heeft geargumenteerd dat homo's in het dierenrijk vooral voorkomen wanneer er sprake is van een overbevolking. Ik weet zelf nog niet of ik het daar mee eens ben. Maar het is in ieder geval een idee.

Groetjes
Ben(die vandaag alweer met huiswerk aan de gang moet
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten