Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik vind generals een ontzettend kutspel. Ik speel wc3 online, en dat is gewoon veel beter uitgewerkt dan generals. Het kan me gewoon totaal niet boeien. Kheb nog wel originele versie ook, omdat ik zo onder de indruk was van RA2 en tiberian sun. Wil iemand de mijne kopeh?
![]()
||
![]() |
Citaat:
De oude Red Alert en Command & Conquer waren leuk. RA2 en Tiberian Sun waren minder leuk, te weinig veranderd. Tiberian Sun was traag en had weinig units, er was niks aan. Generals is redelijk, maar ik heb het er na een maand al weer af gedonderd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
wij hebben tenminste geen achterlijke "rol de aap over het bord"-spellen. (geen noemenswaardige tenminste) anyway: c&c generals is wel leuk; maar ik ben de laatste tijd meer rpg dan strategy. rts's komen toch vaak neer op: basisje bouwen; leger bouwen; je units voor je laten schieten. kheb c&c generals hier wel liggen; zeker wel een goed spel; maar ik ben een beetje uitgekeken op rts ![]() hoewel homeworld 2 en ground control 2 voor mij veelbelovend zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Command & Conquer Generals Maradinus | 7 | 04-10-2005 18:11 | |
Games |
Command & Conquer Generals/zero Hour Vage kleuren Maradinus | 13 | 27-08-2005 19:29 |