Advertentie | |
|
![]() |
|
ow en laat ook ff weten welke class je atm 't meest aanspreekt:
|
beetje vage site..
ik zou trouwens female elf zijn... net zoals bij utopia :X hunter.. met een white wolf aan mijn zijde of een tijger ![]() ![]() ![]() ![]() dom die elf ![]() *leest nog wat in lotr* ![]() *KA... ME...... HA.... ME HA !!!!!!!!!* ga dit trouwens echt niet spelen.. doe ik wel als ik 30 ben en vast inkomen heb etc ![]() ik vind ook dat ze sommige poppetjes wat mysterieuzer moesten maken.. vriendelijke landschappen.. elfs moeten mysterieus zijn.. geheimzinnig.. zo stil als het water en zo scherp als de wind ![]()
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 21:40. |
![]() |
||
Citaat:
niks tegen D&D maar blizzard heeft altijd z'n eigen ding gehad, en dat mogen ze van mij houden... ![]()
|
Ik denk dat wow een beetje meer het spelsysteem van Diablo serie gebruikt.
JE ziet de speelbaarheid en populariteit van die 2 spellen. MEnsen spelen het nog steeds online. Battle.net was gewoon een probering met een spel. Diablo2 is snel, en toegankelijk voor de nieuwelingen en ook voor de wat beter bekenden. (de betere spelers maken juist de 'funchars' terwijl de newbies voor een standaard 'cookiecutter' build gaan) Dat zou prachtig zijn als ze dat systeem verder weten uit te breiden en dan in dit spel te verwerken. Dan kan iedereen er gewoon aan beginnen en kennen ze de basisprincipes. Lijkt mij beter dan D&D want een overgroot deel van de diablo spelers zal WoW checken en dan gelijk keihard afhaken als het teveel verschil zal zijn. (het succes van Diablo zit hem ook in dat het anders is dan D&D en dus ook voor de niet hardcore gamer zo speelbaar is) D&D invloeden opzich zelf lijkt me wel leuk maar het moet niet gaan overheersen. De meeste fun in online games van blizz is nog altijd de snelheid. En no offence maar D&D is niet bepaald snel ![]() Ik denk dat Blizz zichzelf in de vingers snijd als ze teveel D&D erin pleuren ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
World of Warcraft: Welke ras speel jij? ©ha0$ | 25 | 21-07-2003 07:00 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |