Oud 26-10-2003, 14:31
aansteker
aansteker is offline
Ik zit met een probleem

Er is een meisje dat ik erg leuk vind, zij heeft al een vriend ( dat was een zeer goeie vriend van mij ). We doen/deden erg vaak samen dingen, en een tijd geleden waren we ook nog is super close..

Nouja het gaat niks worden tussen ons, maar intussen zit ze wel bij me vrienden groep en ook nog is op mijn school, en ze wil nog steeds met me afspreken..

ALs ik veel met haar omga, heb ik het idee dat ze me toch leuk vind en ik wil eindelijk is over haar heen komen...Hoe moet ik dat nou aanpakken, dus haar een tijdje negeren maar niet zodat ze gekwetst word of dat ik het duidelijk laat merken Ik weet dat ze het best wel zou aantrekken als ze wist dat ik haar negeerde en vooral om die reden

Wat moet ik doen..

Trouwens heeft hier iemand ervaring mee ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 14:38
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Je moet gewoon aan haar vertellen dat je haar ook heel erg leuk vindt. Kijk je begrjpt dat je niks met haar kan krijgen, maar ze vindt jou wel leuk en jij vindt het ook gewoon leuk om bij haar te zijn.
Het vervelendste is het voor jezelf, omdat je niks mag doen en het toch wel erg graag wilt. Daarbij komt ook nog eens dat je haar misschien alleen maar leuker gaat vinden. Dit is allemaal erg vervelend voor jou. Maar het is echt onzin om een goede vriendschap op het spel te zetten door haar te gaan negeren, daar worden jullie allebei ook niet gelukkiger van. Vertel het gewoon dan weet zij waarom je bepaalde dingen doet als je met haar omgaat en zij kan op die momenten rekening houden met je gevoelens.

Zelf heb ik in een situatie gezeten dat ik haar heel leuk vond, maar zij voelde niks voor mij. Het was heel erg kut, maar ze wist waarom ik dingen deed en daarnaast behandelde ik haar ook gewoon normaal. Nu zijn we beste vrienden en kunnen we het heel goed met elkaar vinden.

Laatst gewijzigd op 26-10-2003 om 14:40.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 14:38
Poesket
Poesket is offline
Volgende keer graag duidelijk topic titel.

Maar heb er zelf geen ervaring mee.

als je zeker weet dat het niets gaat worden laat het dan rusten. Anders loop je jezelf alleen maar gek te maken. Je kunt bijvoorbeeld wel met de vrienden groep afspreken maar ga niet iets met zn tweeen doen zodat je echt alleen elkaar hebt.
Probeer wat afstand te nemen.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:21
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
zou je mij alsjeblieft willen helpen ?
Oud 26-10-2003, 17:33
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik ken het probleem...

Haar negeren heeft denk ik geen zin. Zij gaat er (zoals je zelf al zei) ook niet blijer van worden, omdat ze jou als een goede vriend ziet. Als je haar negeert, en later wel weer met elkaar omgaat, loop je nog de kans dat je haar weer leuk gaat vinden. Het is denk ik een kwestie van accepteren...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 13:25
Repeltje
Repeltje is offline
Ik heb hetzelfde gehad met een jongen uit mijn klas. Het is nu meer dan een jaar geleden. Momenteel vind ik het nog steeds moeilijk. Sinds hij een nieuwe vriendin heeft (ook weer een vriendin van mij) gaat het veel beter. We kunnen weer erg veel lol hebben met z'n allen.

Probeer misschien eens wat meer met andere meisjes om te gaan, of ga eens lekker met je vrienden op "meidenjacht". Want er zijn nog veel meer leuke meiden hier op aarde!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten