Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn eerste 'ex' heeft me een hele tijd ontweken, hij durfde niet bij mij in de buurt te komen (zieligerd); dat was behoorlijk lastig voor hem omdat we op dezelfde camping werken. Tegenwoordig wil hij opvallen met zijn scooter, en rijdt hij me bijna aan als hij me tegenkomt om even te vragen hoe het gaat, of met uitgaan hangt hij om mijn nek als hij de kans krijgt. Ik wil best een oppervlakkig gesprek voeren, maar daar houdt het dan ook echt mee op, ik voel totaal niks meer voor hem.
Mijn tweede 'ex' (goh, wat een groot woord eigenlijk) zie ik nog regelmatig bij de zwemvereniging. Aangezien hij geblesseerd is, komt hij amper meer trainen, maar gister kwam hij even kijken, toen ik daar op de bank zat. Toen hebben we even gepraat, nou ja, hij praat en ik reageer... En toen moest hij even vol trots de foto van zijn nieuwe vriendin laten zien... Moest ik jaloers worden ofzo? Echt niet dus, ik ben zo blij dat ik uiteindelijk inzag hoe hij is... |
![]() |
|
ik heb nog heel goed contact met mijn exen alleen 1 niet en dat hou ik ook maar zo geen zin in zijn gezeik. en voor me laatste ex heb ik idd nog gevoelens heb laatst nog met hem getongd dus
![]() ![]()
|
ik en mn ex gaan gewoon leuk met elkaar om. als iemand iets beledigends over mij zegt zegt hij er wat van en andersom.
we spreken nog wel is af en kunnen gewoon goed met elkaar. ik voel echt totaal nix meer voor hem al heb je wel sneller de neiging om een hand o.i.d. vast te pakken omdat dat heel vertrouwd is na 14 maanden wat gehad te hebben. het heeft trouwens wel een paar maanden geduurd voordat wij zo met elkaar omgingen. |
![]() |
|
nope, geen contact meer mé een mega ambetant exje van me, die babbelt nu nog tegen vrienden van em over mij gelijk dak nog altij zijn lief zin, terwijl dat al meer dan een jaar gedaan is ... trouwens, die gast is nie meer normaal, wreeeeed slecht bezig en das niets voor mij !!
|
Met een ex kan ik echt totaal niet meer opschieten, weet niet waarom maar tis echt water en vuur tussen ons............
ligt natuurlijk niet alleen aan haar...ook wel beetje aan mij ![]() maar kan eigenlijk voor de rest goed opschieten met ex-vriendinnetjes...niet dat ik een hele rits heb gehad ofzo.....maar met een ga ik nog regelmatig leuke dingen doen.... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb vijf vriendjes gehad, maar met een van hen had ik maar een echt serieuze relatie, rest was alleen zoenen enzo.
Met mn eerste ex, alleen nog contact via msn, maar hij woont heel ver weg, het was een vakantievriendje Met mn tweede ex, heb ik het nooit officieel uitgemaakt, en hij kijkt me nu niet meer aan..oeps! Met mn derde ex, heb ik nog heel af en toe contact, als we elkaar ergens tegenkomen, praten we gewoon wat..maar dat was t dan ook. Met mn vierde ex, geen contact meer, hij woont in Italie, dus das ook lastig... Met mn vijfde ex, is het nog niet zo heel lang uit, maar we hebben besloten om vrienden te blijven. Dit was af en toe heel vreemd, want voordat we iets kregen, waren we geen vrienden ofzo, dus vriendschap was nieuw voor ons, we moesten een beetje kijken, hoe we gewoon vrienden konden zijn zeg maar, en dat leverde/levert soms best vreemde situaties op maarja, nu gaat t op zich goed zo. Alleen soms ben ik bang voor de dag dat een van ons een nieuwe liefde krijgt, hoe gaat dat, accepteert hij/zij onze vriendschap enz.???? IK weet niet wat ik precies voor m voel, ik heb echt van m gehouden, dus t zal wel altijd anders blijven dan bij gewone vrienden...Maar verliefd ben ik zeker niet meer!! woehaa ik ben goehoed! xxx |
![]() |
|
![]() |
Mm, ik kom ze allemaal nog geregeld tegen,
* de ene... spreekt sinds hij bij ons van school gegaan is niet meer tegen me,tenzij als er iemand bij me staat die hij goed kent. ![]() * de andere, tja... gewoon vriendelijk zijn tegen elkaar. ![]() * dan heb je T. hij zit nog steeds in m'n vriendengroep, laat het me zo zeggen 2 vriendengroepjes die in 1 samengevloeid zijn! Wij komen nog steeds heeeeeeel goed overeen. Eigenlijk raar,... maar wel leuk om dat te kunnen zeggen. Wij gaan met onze vriendengroep nog steeds elk weekend weg. En wij doen nog steeds de gekste dingen samen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() * en met de laatste, tja... daar zit iets raar bij. We spraken tot een goeie 3weken nog tegen elkaar. En sinds hij met een vriendin van me samen is, praat hij niet meer tegen me. ![]() Nog maar het stomste voorbeeld, vrijdag zaten we met een hele bende samen, en het was mijn toer om te trakteren ik vraag heel eenvoudig wat hij moet hebben. En hij reageert heel ... ja, hoe moet ik dat gedrag noemen???? vrij BOT, zal ik het zo zeggen... 'NEE, ik moet NIETS hebben!!!!!' Ik had zoiets van 'je krijgt al niets meer!' FUCK OFF!! (hier denk ik dat die vriendin van me, hem verteld heeft dat ik hem bedrogen heb toen ik op reis was--> hij wist dat niet) ![]() ![]() Dat is hoe het zit met mezelf en enkele van m'n ex-vriendjes, de andere zijn het niet waard om te vernoemen(door te kort samengeweest, te ver van elkaar wonend momenteel,...) Greetz Lieve,xxx
|
Verwijderd
|
eerste 2 exen.. helemaal geen contact meer mee. Ligt verder niet aan mij maar aan hun. Toen ik het uitmaakte wou ik gewoon nog contact en hun ook wel. Alleen op een gegeven moment kreeg ik niks meer van hun te horen. dus ja..
Me vorige ex..daar is het juist andersom. we hadden afgesproken gewoon nog vrienden te blijven. We gingen uit elkaar terwijl we nog steeds verliefd op elkaar waren (tenminste.. dat probeerde ze mij wijs te maken). Het ging redelijk goed totdat er iets gebeurde. Dus nu ben ik degene die geen contact meer wil met een ex.. haar dus. |
![]() |
|
![]() |
nou ik zie mijn ex nog regelmatig, aangezien we in dezelfde klas zitten, maar hoe we met elkaar om gaan, nou als we elkaar tegen komen dna is het wel 'hoi' maar echt gesprekken hebben we niet gehad, ndat t uit is gegaan, wel als we in een groepje zitten dat we een opmerking maken, en als de een iets vraagt dat de ander antwoord, maar verder niet echt. mjah of ik nog gevoelens voor hem heb, ja wel degelijk, en soms gaan die misschien wel iets verder, maar of dat dan is omdat ik hem echt leuk vind, of omdat ik graag iemand leuk wil vinden, dat weet ik niet.
groetjes hopefully |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |