Oud 25-06-2003, 12:20
undertakur
undertakur is offline
Ik voel me egt kut, m'n vriendin heeft het gisteren uitgemaakt na bijna 10 mndn.
Ik d8 nog wel dat het zo goed ging tussen ons, ik had alles voor dat meisje over, ik stond altijd voor d'r klaar.
Waarom kan ik nou nooit eens iemand tegenkomen die ook zo veel van mij houdt en voor me over heb als ik voor een meisje
En nu had ik kaartjes gekocht voor een opreden van di-rect waar zij helemaal fan van is en daar zouden we zaterdag heen gaan, nu zit ik mooi met die klote kaarten.

Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 15:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2003, 12:25
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
1. plaats een topic op dating om te vragen of iemand mee wil.
2. een 10 maanden relatie lijkt me nou niet echt bepaald niks...

je moet niet zo negatief doen....
Oud 25-06-2003, 12:27
Faery
Faery is offline
Di-rect is sowieso geldverspilling, dus kop op.
Oud 25-06-2003, 12:28
undertakur
undertakur is offline
ja, ok maar het blijft gewoon moeilijk. we waren ook elkaars eerste zeg maar en dat doet best wel pijn.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 12:29
undertakur
undertakur is offline
Citaat:
Faery schreef op 25-06-2003 @ 13:27:
Di-rect is sowieso geldverspilling, dus kop op.
ja, ik deed het omdat ik wist dat ik haar er blij mee zou maken en ik deed nix liever dan dat. Ik ben gewoon veel te soft
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 12:43
on the moon
on the moon is offline
natuurlijk doet het pijn dat het uit is. dat lijkt me logisch,vooral na zo'n lange tijd. daar ben je echt niet zomaar overheen hoor!
maar wat bedoel je met: waarom kies ik altijd de verkeerde...?
dat snap ik niet helemaal
Oud 25-06-2003, 12:53
undertakur
undertakur is offline
Ik ben hiervoor altijd bedrogen, nu deze keer niet egt lettelijk dat ze vreemdging maar ze praatte nooit ergens over als ze ergens mee zat.
Ik ben gewoon een jongen die er van houdt om samen leuke dingen te doen en die er van houdt om af en toe even lekker te knuffelen enzo.
Ik bedoel zij hield mij ook nooit uit d'r eigen vast ofzo en ik zoende haar altijd ipv zij mij.
Als ik met een meisje heb ga ik er voor de volle 100% voor.
Ik vraag me af of ik ooit nog een meisje zal vinden die ik 100% voor mij gaat er die haar problemen met mij wilt delen en die mij ook vasthoudt en zegt dat ze van me houdt, daar heb ik gewoon behoefte aan, ik heb namelijk best een hoop kutdingen in mijn leven meegemaakt. Ik heb gewoon egt het idee dat ik te soft ben, mensen om me heen zeggen ook vaak dat ik te goeieg ben.
Maar ik ben gewoon iemand die vind dat een meisje het beste verdient en niet zoals zoveel jongens die alleen maar aan sex denken, ik bedoel tuurlijk sex hoort ook bij een relatie maar dat is niet het belangrijkste, ik heb niet voor nix 9 maanden gw8 voor d'r. en dan krijg je dit
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 12:59
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
bij mij was het eventjes uit na 14 maandjes, het is 21 dagen uitgeweest, en toen kwam ze heel lief vragen of ik dr weer trug wou..dus inmiddels zijn we weer saampjes gelukkig en gaat t beter dan ooit
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 13:04
undertakur
undertakur is offline
ben blij voor je, zou ook mooi zijn als dat gebeurt, maar ik ga er niet op zitten hopen, ik denk ook dat ik maar beter ff nix van me kan laten horen, laat haar nu maar de eerste stap zetten, zij is ook degene die het uit heeft gemaakt
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 13:08
Anijs
Anijs is offline
erg voor je....

Maar je komt zker nog wel een keer de ware tegen
En voor wie jij ook de ware bent...

En stel je voor dat jij met haar naar di-rect was gegaan.. dan zou ze weer denken.. ja ik kan het nu toch moeilijk uitmaken na zoiets liefs..? En dan zou ze het nog ff aanhouden terwijl ze niet eens meer wou...

Sterkte.. komt goed..

En als je die di-rect kaarten kwijt wil..? <Sorry>
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 13:13
undertakur
undertakur is offline
thx ik kan wel een oppeppertje gebruiken.

Is trouwens niet egt een concert van di-rect alleen ze treden op in beusichem of zoiets in de betuwe samen met die sita doos en krezip het heet volgens mij het betuws spektakel ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 13:22
undertakur
undertakur is offline
godsamme ik wordt er egt gek van, ik vind het gewoon zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 14:29
undertakur
undertakur is offline
Ik denk dat ik de volgende keer een zoiezo een meisje moet zoeken dat ouder is dan haar (zij is 16) ze zeggen wel van niet maar volgens mij maakt de leeftijd tog wel iets uit.
Wat ik vooral wil is iemand die mij af en toe eens vastpakt of tegen me aan ligt ipv recht naast elkaar zitten.
En wat ik heel erg belangrijk vind is dat een meisje uit zichzelf af en toe zegt dat ze van me houdt in mijn gezicht (en niet via msn ofzo) en mij uit d'r eigen zoent dat zijn dingen waar ik nu best wel over na begin te denken die ik achteraf kut vind want het ging eigenlijk altijd van mij af.

zoals je in het liedje hoort: I just wanna feel REAL love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten