Ik ben hiervoor altijd bedrogen, nu deze keer niet egt lettelijk dat ze vreemdging maar ze praatte nooit ergens over als ze ergens mee zat.
Ik ben gewoon een jongen die er van houdt om samen leuke dingen te doen en die er van houdt om af en toe even lekker te knuffelen enzo.
Ik bedoel zij hield mij ook nooit uit d'r eigen vast ofzo en ik zoende haar altijd ipv zij mij.
Als ik met een meisje heb ga ik er voor de volle 100% voor.
Ik vraag me af of ik ooit nog een meisje zal vinden die ik 100% voor mij gaat er die haar problemen met mij wilt delen en die mij ook vasthoudt en zegt dat ze van me houdt, daar heb ik gewoon behoefte aan, ik heb namelijk best een hoop kutdingen in mijn leven meegemaakt. Ik heb gewoon egt het idee dat ik te soft ben, mensen om me heen zeggen ook vaak dat ik te goeieg ben.
Maar ik ben gewoon iemand die vind dat een meisje het beste verdient en niet zoals zoveel jongens die alleen maar aan sex denken, ik bedoel tuurlijk sex hoort ook bij een relatie maar dat is niet het belangrijkste, ik heb niet voor nix 9 maanden gw8 voor d'r. en dan krijg je dit