Oud 01-07-2003, 22:55
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Wie heeft dit nog?
Als er iemand liegt dan weet ik het direct als het iemand vals is enzo.
Nu denk je ja dat kan iedereen maar ik kan het als iemand zelfs heel overtuigend is.
Wie kan nog goed mensen inschatten?
Oud 01-07-2003, 22:58
Nona
Nona is offline
Ik ben van mening dat ik het goed kan, maar ik denk dat iedereen het wel goed kan eigenlijk. Tenminste; veel mensen. Dat merk ik steeds vaker.
Oud 02-07-2003, 08:22
Verwijderd
ik kan het denk ik wel goed... soms niet, dan denk ik teveel aan mezelf en lukt het daardoor niet zo goed (ik weet, ik ben een beetje egoistisch ingestelt) maar over het algemeen lukt het wel
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 10:49
Fantôme
Fantôme is offline
naja... ik heb denk te veel vertrouwen in mensen.
op zich zou ik dan moeten zien dat iemand liegt. maar dat wil ik dan niet geloven, gewoon vanwege die persoon. (mn ex.... )
Oud 02-07-2003, 11:05
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Soms kan ik dat wel, maar meestal heb ik te veel of juist te weinig vertrouwen in mensen. Dan zoek ik allerlei dingen achter diegene, terwijl dat meestal helemaal niet nodig is. Ook heb ik bijna altijd het fantastische gevoel dat niemand mij moet, maar ik ben aan het proberen om te veranderen.
Oud 02-07-2003, 11:06
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dromerig elfje schreef op 02-07-2003 @ 12:05:
maar ik ben aan het proberen om te veranderen.
goed hoor!
Oud 02-07-2003, 11:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb te weinig vertrouwen in mensen, zoek overal wat achter. Ik ben gewoon heel wantrouwend omdat ik zoveel heb meegemaakt en mensen hebben mijn vertrouwen al zo vaak geschaadt dat het moeilijk voor me is om te geloven dat mensen ook nog wel eens iets goeds met me voor hebben, dat ze niet altijd slechte bedoelingen hoeven te hebben.
Oud 02-07-2003, 12:19
Nothing
Nothing is offline
Ja ik had het een beetje door vorig jaar zomer; Een "vriendin" en ik gingen naar een andere wijk want daar was een groep mensen met wie we om !!Gingen!! En ik stond er met 1 te praten voor nou echt misschien de 2de keer. En dit keer was het een minder oppervlakkig gesprek, en toen zei ik dingen van hoe hij was etc. En hij stond me echt aan te kijken van HUH hoe weet jij dat.

Maar nu doe ik het alleen maar bij mensen. Eerst moet ik weten hoe ze zijn en daarna kan ik er pas mee "bevriend raken" Het vertrouwen is ook niet zo goed bij mij en mensen.

Maar mensen inschatten kan ik wel (denk ik)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:51
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 02-07-2003 @ 12:34:
Ik heb te weinig vertrouwen in mensen, zoek overal wat achter. Ik ben gewoon heel wantrouwend omdat ik zoveel heb meegemaakt en mensen hebben mijn vertrouwen al zo vaak geschaadt dat het moeilijk voor me is om te geloven dat mensen ook nog wel eens iets goeds met me voor hebben, dat ze niet altijd slechte bedoelingen hoeven te hebben.
daar heb ik niets aan toe te voegen.....
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:33
Opportunistje
Opportunistje is offline
Ja, ik ben goed in mensen inschatten.
Oud 02-07-2003, 17:54
Phileine
Phileine is offline
En ik ook.
Oud 02-07-2003, 18:07
Verwijderd
Ja, ik kan het ook redelijk goed. Ik voel vaak dingen aan maar kom er achteraf pas achter dat ik het al aanvoelde.. Ik kan het niet zo goed uitleggen.

Maar ik denk dat inderdaad best veel mensen het eigenlijk hebben, maar gewoon lang niet iedereen er ook iets mee doet en het dus laat zien.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 18:14
Verwijderd
Iedereen denkt dat hij of zij dat kan.

Het ligt in de natuur van de mens dingen te geloven die voor hun logisch zijn. Iedereen is dus in feite naief. Niets aan te doen.

Ik kan het dus ook niet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 18:18
Verwijderd
Ja, kan ik ook wel.

Alleen hoop ik vaak dat het anders is. Dat ik me vergist heb en dat iemand toch aardig is en te vertrouwen is. En dan probeer ik diegene eigenlijk ten onrechte weer te vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:07
Verwijderd
ik
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:11
Fade of Light
Fade of Light is offline
Dus, jij bent goed in vooroordelen uitoefenen?

Wat bedoel je met DIRECT? als je iemand zijn uiterlijk ziet? Praatje van 5 minuten? een paar weken? wat is direct??
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:36
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-07-2003 @ 20:11:
Dus, jij bent goed in vooroordelen uitoefenen?
Precies, een vooroordeel dat zichzelf, enkel door je arrogante gedachte dat je mensen goed kan schatten, in stand word gehouden.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:47
Demiurge
Demiurge is offline
Ik weet bij heel veel mensen, als ik ze maar een klein beetje ken bijna altijd hoe ze ergens op gaan reageren.
Ik kan bij mensen al heel gauw zien of die iets voor mij is en wat voor type het is, wat soms ook nadelig kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 02-07-2003 @ 19:14:
Iedereen denkt dat hij of zij dat kan.

Het ligt in de natuur van de mens dingen te geloven die voor hun logisch zijn. Iedereen is dus in feite naief. Niets aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 20:12
Rocaliaan Lieke
Rocaliaan Lieke is offline
Ik ben, net zo als al meer mensen hier boven mij zeggen, te wantrouwig.
Ik geloof niks wat iemand zegt alles is altijd verzonnen volgens mij
Oud 06-07-2003, 16:28
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik denk dat ik dat goed kan, maar vaak blijkt dat heel erg tegen te vallen. Ik heb veel vertrouwen in mensen, en dat is niet altijd even fijn zeg maar. Bovendien is het moeilijk niet meteen een mening van iemand te vormen als je iemand voor het eerst ziet. Dat gaat automatisch, en vaak blijkt zo'n eerste indruk, of die nou negatief of positief was, helemaal niet te kloppen.
Oud 06-07-2003, 18:54
Kazanka
Kazanka is offline
neen
Oud 06-07-2003, 20:13
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Ik heb veel te snel een mening over mensen.. Als ik ze pas 10 minuten ken, kan ik al een hekel aan iemand hebben, terwijl diegene juist heel lief zou kunnen zijn. Andersom heb ik juist niet dat ik mensen snel aardig vind. Tzal wel met vroeger te maken hebben.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten