Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik kan het ook redelijk goed. Ik voel vaak dingen aan maar kom er achteraf pas achter dat ik het al aanvoelde.. Ik kan het niet zo goed uitleggen.
Maar ik denk dat inderdaad best veel mensen het eigenlijk hebben, maar gewoon lang niet iedereen er ook iets mee doet en het dus laat zien. |
![]() |
|
Ik denk dat ik dat goed kan, maar vaak blijkt dat heel erg tegen te vallen. Ik heb veel vertrouwen in mensen, en dat is niet altijd even fijn zeg maar. Bovendien is het moeilijk niet meteen een mening van iemand te vormen als je iemand voor het eerst ziet. Dat gaat automatisch, en vaak blijkt zo'n eerste indruk, of die nou negatief of positief was, helemaal niet te kloppen.
|
Ik heb veel te snel een mening over mensen.. Als ik ze pas 10 minuten ken, kan ik al een hekel aan iemand hebben, terwijl diegene juist heel lief zou kunnen zijn. Andersom heb ik juist niet dat ik mensen snel aardig vind. Tzal wel met vroeger te maken hebben.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onzeker zijn Mariposa | 15 | 15-08-2005 23:16 | |
Verhalen & Gedichten |
ERETOPIC I: Paul Van Ostaijen Verwijderd | 42 | 28-02-2005 13:41 | |
Psychologie |
Heb jij een leidinggevende rol en heb je het gevoel dat er naar je geluisterd wordt? Eend | 36 | 26-02-2005 17:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 |