Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe lang heb je hier al last van en wanneer begon het? Wanneer heb je dit op school? Bijvoorbeeld tijdens gymnastiek of juist meer als je stilzit? |
![]() |
||
Citaat:
maar er zijn wel mensen die wel wat van het menselijk lichaam afweten, en als daar haar klachten niet vandaan komen, zit ze hier op mystiek wel goed! |
![]() |
|
Lage bloeddruk of bloedarmoede kan hiervan de oorzaak zijn ja... Heb het zelf ook jaren gehad totdat ik echt een keer onderuit stuiterde en ik bij de huisarts staalpillen meekreeg... Na die kuur was mijn bloeddruk normaal en mijn bloedarmoede over en ik heb het nooit meer gehad... Zou dat eerst eens gaan testen, is dat het niet, dan kunnen we er verder over discussieren...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en volgens mij gaat het er niet om dattie duizelig is, maar het gevoel dat zijn geest zijn lichaam verlaat en ik geloof niet dat iedereen dat heeft als ie duizelig wordt. ik niet iig. ik wordt zwart voor mijn ogen maar kan wel nog nadenken, totdat ik natuurlijk echt flauwval, maar als ik dan wakker wordt zeg maar, heb ik nooit het gevoel dat ik echt weg ben geweest, terwijl ik soms wel een tijdje buiten bewustzijn ben. maar kun je dan ook echt jezelf zien? of is het echt dat gevoel dat zo overheerst? het lijkt mij best eng eigenlijk. |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Duizelig en blauwe plekken Minimeisjeeeh | 6 | 02-08-2013 17:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
SPOED=> duizelig! dianaotten | 64 | 28-02-2010 13:11 | |