Oud 26-06-2003, 22:01
superm@n
superm@n is offline
ik heb af en toe last van duizeligheid. Ik ben nog nooit flauwgevallen maar het lijkt wel zo'n gevoel.
Het lijkt alsof mijn geest mijn lichaam verlaat. En weer terug komt. Ik heb dit ook vaak op school

Is hier een verklaring voor

laat maar zitten

Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 13:58.
Advertentie
Oud 26-06-2003, 23:11
ne0
ne0 is offline
weet je zeker dat je niet gewoon te weinig gegeten heb ? waarom denk je dat et een geest is ?
Oud 26-06-2003, 23:41
Shade
Shade is offline
ja dat heb ik ook bijna elke dag....
Ik denk aan te lage bloeddruk of te weinig gegeten soms....
Maar ik heb geen id....geesten geloof ik niet echt in
Oud 27-06-2003, 00:34
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
yep.

Dat is zeer waarschijnelijk je astral body die je physical body verlaat en evenlater weer zn vorm herneemt in je fysieke lichaam
Oud 27-06-2003, 12:15
Verwijderd
waarom is dat meteen iets mystieks?
ik ben zo vaak duizelig en val nog vaker flauw, ohw dan verlaat mijn ziel mijn lichaam meteen... NIET DUS :/
Oud 27-06-2003, 12:32
Sysy
Sysy is offline
ghi idd niks mystieks aan... Heb ik de laatste tijd ook zo vaak, en dat is heel duidelijk in mn gedrag te zien. Ik eet minder en ik ben vaker duizelig... zodra ik meer ga eten ben ik minder duizelig... Negatieve correlatie...
Of loop je misschien de hele dag aangeschoten rond? Of drink je veel red bull? Daar heb ik het namelijk ook bij...
Oud 27-06-2003, 13:13
Fade of Light
Fade of Light is offline
ga maar eerst naar de dokter. Het kan genoeg fysieke oorzaken hebben, dus om meteen aan uittredingen te denken...is wel erg overdreven
Oud 27-06-2003, 13:52
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
superm@n schreef op 26-06-2003 @ 23:01:
ik heb af en toe last van duizeligheid. Ik ben nog nooit flauwgevallen maar het lijkt wel zo'n gevoel.
Het lijkt alsof mijn geest mijn lichaam verlaat. En weer terug komt. Ik heb dit ook vaak op school

Er kunnen veel lichamelijke oorzaken zijn voor dit gevoel. Lage bloeddruk,bloedarmoede ,oververmoeidheid ed.Waarom denk jij dat het je geest is die je lichaam verlaat? Wat ervaar je precies?
Oud 27-06-2003, 15:15
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
superm@n schreef op 26-06-2003 @ 23:01:

laat maar zitten
Wat gebeurt er precies?
Hoe lang heb je hier al last van en wanneer begon het? Wanneer heb je dit op school? Bijvoorbeeld tijdens gymnastiek of juist meer als je stilzit?
Oud 27-06-2003, 15:25
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Hier op mystiek zitten (waarschijnlijk) geen doktoren, dus zoek gewoon je huisarts eens op of probeer eerst wat meer te eten zodat je voldoende energie hebt
Oud 27-06-2003, 15:34
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 27-06-2003 @ 16:25:
Hier op mystiek zitten (waarschijnlijk) geen doktoren, dus zoek gewoon je huisarts eens op of probeer eerst wat meer te eten zodat je voldoende energie hebt
Idd,
maar er zijn wel mensen die wel wat van het menselijk lichaam afweten, en als daar haar klachten niet vandaan komen, zit ze hier op mystiek wel goed!
Oud 28-06-2003, 01:49
AngelLena
AngelLena is offline
Lage bloeddruk of bloedarmoede kan hiervan de oorzaak zijn ja... Heb het zelf ook jaren gehad totdat ik echt een keer onderuit stuiterde en ik bij de huisarts staalpillen meekreeg... Na die kuur was mijn bloeddruk normaal en mijn bloedarmoede over en ik heb het nooit meer gehad... Zou dat eerst eens gaan testen, is dat het niet, dan kunnen we er verder over discussieren...
Oud 28-06-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-06-2003 @ 16:34:
Idd,
maar er zijn wel mensen die wel wat van het menselijk lichaam afweten, en als daar haar klachten niet vandaan komen, zit ze hier op mystiek wel goed!
tis een hij .
en volgens mij gaat het er niet om dattie duizelig is, maar het gevoel dat zijn geest zijn lichaam verlaat en ik geloof niet dat iedereen dat heeft als ie duizelig wordt. ik niet iig. ik wordt zwart voor mijn ogen maar kan wel nog nadenken, totdat ik natuurlijk echt flauwval, maar als ik dan wakker wordt zeg maar, heb ik nooit het gevoel dat ik echt weg ben geweest, terwijl ik soms wel een tijdje buiten bewustzijn ben.
maar kun je dan ook echt jezelf zien? of is het echt dat gevoel dat zo overheerst? het lijkt mij best eng eigenlijk.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten