Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ben er 1x geweest voor Bryan Adams. de controle viel bij mij heel erg mee en er gelden gewoon standaard regels:
geen drugs geen wapens en andere gevaarlijke voorwerpen geen professionele camera's (huis- tuin- en keukenfototoestel mag vaak wel) geen geluidsopname-apparatuur geen glas/blik geen eigen eten/drinken ik had ook een zitplaats helemaal bovenaan en daar zat ik prima (bij B A heb je toch geen pit of druk gespring) door de schermen kun je alles goed volgen, maar ook het podium is overal goed te zien BA speelde een deel van zn set achter in de zaal op een apart podium, dus mensen die achteraan stonden, stonden ook driekwartier vooraan |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De veiligheidseisen zijn per artiest verschillend, al vind ik wel dat de security in Ahoy erg overgeprikkeld reageerd bij tijd en wijle. Ik ben een aantal maal bij Bob Dylan geweest en ook bij Prince in Ahoy, en elke keer was er gezeik met de security, terwijl dat elders veel minder het geval is. Bij Dylan waren er zitplaatsen, maar iedereen ging vooraan staan. Normaal word je dan vriendelijk verzocht om je plaats weer op te zoeken, maar in Ahoy lieten ze het begaan, om vlak voor aanvang de beuk erin te gooien. De security moest trouwens het onderspit delven toen de lichten uitgingen... Toen was er geen houden meer aan...
|
![]() |
Wat geluid betreft vind ik Ahoy nogal een galmbak. Het is een stuk minder erg dan in een stadion als de Arena of Gelredome, maar het is duidelijk geen akoestisch wonder. Het is en blijft een sportcomplex, geen concertzaal. De Heineken Music Hall vind ik juist wel mooi klinken, niet te luid, niet teveel galm en echo en een mooi warm geluid.
Het zicht vind ik in Ahoy voor een zaal van die grootte niet al te best: wel eens gezien hoe hoog dat podium is? Abnormaal hoog, als je een beetje vooraan staat moet je je hoofd in je nek leggen om nog iets te kunnen zien. En ik ben heus geen kleintje...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kaart verkoop Ruben21 | 4 | 19-10-2010 09:54 | |
Muziek |
Vak Am in Ahoy loes appelmoes | 6 | 05-08-2008 22:56 | |
Muziek |
Conert Ahoy - waar overnachten? Blaatkop | 11 | 16-10-2006 10:17 | |
Muziek |
7 juli green day in ahoy FaceTheTruth | 280 | 12-07-2005 10:06 | |
De Kantine |
Noem 3 (bijpassende) dingen die je te binnen schieten bij deze Nederlandse plaatsen! Mr.Oizo | 57 | 09-08-2004 22:24 | |
Muziek |
Incubus nieuw album + concert in Ahoy battlestar | 223 | 26-05-2004 18:07 |