Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja, wij waren op reisweek in de Provence in Zuid-Frankrijk en toen gingen we een bergwandeling maken en toen moest iedereen perse nog naar de wc want anders moest je misschien onderweg. Daar was dus ook alleen een hurkwc en ik vind het echt heel irritant. Het duurde ook anderhalf uur ofzo voor iedereen geweest was en we eindelijk verder konden gaan
![]()
|
Ik ben er wel eens een tegen gekomen in Italië (Toscane). Gelukkig moest ik alleen maar plassen...
Maar iedereen doet maar alsof dat hurktoilet alleen in Frankrijk voorkomt. In landen als Italië en Griekenland heb je ze net zo goed.
|
![]() |
Ik heb ze in Frankrijk nog nooit gezien maar in Italië dus wel. We zaten daar in een jeugdherberg dus ik moest er toch aan geloven. Naja, die was schoon en verder geen problemen met doortrekken dus ik vond het beter dan zo´n vieze ´gewone´ wc waar je boven moet hangen omdat er op de rand is geplast.
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb vrij lange achillespezen, dus ik kan mijn voeten plat op de grond zetten en heel ontspannen gehurkt zitten. Zo zat ik als ukkie altijd, nooit op mijn knietjes, want mijn ouders hadden biezen matten op de vloer. Weetje wat dat doet met kinderknietjes?
In Afrika heb ik op een chaise turque african style gezeten. Och, als de natuur roept ben je al blij dat het ergens kan. Ik heb ook heel goed geleerd mijn adem in te houden daar. Niet van de poeplucht, maar vanwege de ammoniakwalm van de plas!
|
Ja in Frankrijk op tussencampings en zo...
![]() ![]() ![]() Shit, morgen ga ik ook op vakantie, kom ik die dingen weer tegen!!! ![]() ![]()
|
![]() |
tja als je echt moet dan moet je...
en zo onhygienisch is het niet hoor... zo'n wc-bril waar 100 mensen voor je op hebben gezeten is misschien nog wel onhygienischer, al lijkt dat niet zo maar ik geef toe... ook ik geef de voorkeur aan zo'n gewone wc-pot
|
![]() |
ik heb wel eens een wijf geneukt in zon hurktoilet was ech supervet, die gast voor ons had nuiet goed doorgetrokken en zijn stront zat nog op de rant en toen heb ik haar met de knieen in de stront geduwt en haar hard doggystyle geneukt!!
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Kruip jij vooral lekker terug in het hol waar je vandaan komt. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|