Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je het geheel iets ruimtelijker maakt door meer contrasten en schaduwen te gebruiken, vooraaaal bij de plek waar de handen en het hoofd in het vlak smelten, dan zal het er vast stukken beter uitzien. Nu zijn het gewoon een aantal strepen op een vlak, maar als je er meer schaduwen en contrasten aan toevoegt dan zal het er ook echt uitzien alsof het smelt. Zonde alleen dat ik wel weet hoe ik dat zou doen maar niet weet hoe ik het moet uitleggen.
![]() Voor de rest: Het idee is best gaaf, de uitwerking an sich ook - anatomie, daar ben ik dus echt ZO slecht in ![]() ![]() |
![]() |
|
ik denk dat je het of vanaf de nek moet laten versmelten en die strepen dus iets vertikaler laten lopen, of alleen het gezicht laten versmelten, en dus heel het achterhoofd moet tekenen (met haar erop enzo)
hmm, ik kan het niet echt goed uitleggen, alsof er zegmaar een lap stof over z'n achterhoord ligt die op het vlak valt,en die lap is dan de versmelting, oke, ik maak het geloof ik alleen maar ingewikkelder zo
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Paranoide: Ik suck ook in anatomisch tekenen, alleen niet in natekenen ![]() @de rest: Bedankt voor alle adviezen.. Ik heb nog weer een aantal dingen aangepast en de (hopelijk) verbeterde versie ingescand: hmm, sorry voor het wit eromheen, foutje bij het scannen maar ik ben te lui om em nu opnieuw te doen.. (het is laat) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaa, zo is 'ie veel beter! Stoerr.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En handen zijn enorm klote om te tekenen, ja. Ik heb onlangs iets van vijftien bladzijdes uit mijn schetsboek verpest, oefenend op handen. Uiteindelijk had ik er geen zin meer in en werd het hele schetsboek in de hoek gegooid. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Details waar je op moet letten met het tekenen van personen Rikje18 | 9 | 12-11-2012 20:34 | |
ARTistiek |
Tekenen uit hoofd Verwijderd | 4 | 08-03-2012 12:42 | |
ARTistiek |
[PSP Tekening] Vice | 20 | 25-12-2003 08:08 | |
ARTistiek |
[Tekening » Anime] Flowtje | 13 | 18-08-2003 22:08 | |
ARTistiek |
tekening (elfje ;-)) Verwijderd | 14 | 25-03-2002 14:41 | |
ARTistiek |
tekening Verwijderd | 5 | 14-03-2002 16:44 |