Oud 17-07-2003, 16:50
simsalabim
simsalabim is offline
Hoi,

Ik heb even de webcam van mijn vriend geleend. En volgens hem hoefde ik hem niet te instaleren. Ik gebruik hem namelijk alleen vandaag ff.

Nu heb ik die stekker in de usb-poort gestopt. En de webcam staat aan. Alleen kan ik hem nergens vinden op de computer? In de zin van dat ik te zien krijg wat ie filmt...
Weet iemand waar ik deze kan vinden?

Alvast bedankt,
liefs

Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 16:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2003, 18:02
dafelix
dafelix is offline
controleer eerst of je camera het zowiezo wel doet, open een foto/video-bewerkings programma en kijk of je daar kan importere vanuit de camera

werkt dit _niet_ moet je even in je SYSTEM kijken (via je 'control panel') om te kijken of hij is geinstalleerd

heb je _geen_ windowsXP? Dan zal je camera waarschijnlijk niet werken, dan moet je even de setup runnen vanaf de CD (die je hoop ik wel hebt meegekregen?) Heb je _wel_ WinXP dan moet je windows de camera hebben geinstalleerd, ben je door een wizzard gegaan toen je de camera aansloot?

suc6
Oud 17-07-2003, 19:32
simsalabim
simsalabim is offline
Citaat:
dafelix schreef op 17-07-2003 @ 19:02:
controleer eerst of je camera het zowiezo wel doet, open een foto/video-bewerkings programma en kijk of je daar kan importere vanuit de camera

werkt dit _niet_ moet je even in je SYSTEM kijken (via je 'control panel') om te kijken of hij is geinstalleerd

heb je _geen_ windowsXP? Dan zal je camera waarschijnlijk niet werken, dan moet je even de setup runnen vanaf de CD (die je hoop ik wel hebt meegekregen?) Heb je _wel_ WinXP dan moet je windows de camera hebben geinstalleerd, ben je door een wizzard gegaan toen je de camera aansloot?

suc6
We hebben hier windowXP. Dus dat kan het probleem niet zijn. Mijn vriend dacht te weten dat die CD niet mee hoefde... Ik vond het nogal vreemd, maar goed. Die heb ik dus niet... Alleen de webcam, en volgens mij moet ik idd gewoon die CD hebben, anders kun je er niets mee beginnen geloof ik.
Oud 17-07-2003, 21:38
dafelix
dafelix is offline
het mooie van WindowsXP zou zijn dat je geen drivers meer nodig zou hebben, maar praktijk leert dat dit vaak _wel_ het geval is, haal de CD van je vriend op, en installeer de drivers ff
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten