Advertentie | |
|
![]() |
|
David Fincher maakt fantastische films, Se7en is zijn 1 na beste, de duistere sfeer, de constante regen, de legubere moorden, het einde, de goede acteurs, en vooral het feit dat je het toch niet krijgt te zien, maar het toch eng is, is zeer goed
de beste film van Fincher is overigen Fight Club, ook meteen de beste film ooit gemaakt |
![]() |
||
Citaat:
|
Twee opmerkingen:
*Het einde zou nog mooier geweest zijn als Pitt het hoofd van zijn vrouw ZELF had gezien, denk ik. *Die scène waar een man wordt gevonden die al een jaar vastgeketend op bed ligt, en als de politie denkt dat hij dood is, maar hij dan plots hevig begint te kreunen. En als de dokter dan later zegt: 'Ik heb nog nooit iemand in heel mijn leven zo weten te lijden...' Die scène is superschokkend en geniaal vind ik ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Neh.
Vooral dat einde is zo voorspelbaar en al zoooveel keer gezien in zulke soort thrillertjes. En als het dan al een goede film is, toch niet te vgl'en met se7en
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Genoemde boeken uit Se7en (Seven) Green Day | 10 | 29-09-2005 16:38 | |
Muziek |
[hiphop] concerten, releases etc. Fog | 500 | 10-11-2004 12:45 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Lek, Se7en, Karakter Daangerous | 15 | 11-02-2003 14:27 | |
Films, TV & Radio |
Fight club king112 | 61 | 02-10-2002 20:46 | |
Films, TV & Radio |
Se7en Daangerous | 8 | 12-07-2002 10:13 |