Oud 18-07-2003, 21:26
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik heb em net effe op divx zitten kijken. Ik had volgens mij hier op het forum gelezen dat mensen het hier wel een hele goeie film vonden.

Eigenlijk vond ik het zeker pas na de eerste helft ECHT leuk worden. Het was daarvoor opzich ook best een leuke film, maar nou niet echt bijzonder ofzo. En ook wist ik niet zo goed bij sommige stukjes of ik nou moest lachen of dat het serieus bedoeld was, maar ok.
Nu ik em helemaal gezien heb vond ik em zeker wel heel goed
Ga ik wel op dvd kopen. Als American beauty tenminste eindelijk weer is leverbaar is

Maar ik snap alleen het aller laatste stukje niet helemaal. naja....ik snap het wel maar ik volgde het niet echt meer. Die buurman heeft em neer geschoten. Waarschijnlijk omdat de ie zichzelf zo voor lul had gezet ofzo, en ja, hij is natuurlijk marinier dus daar gaat je eer.

Maar wilde de vrouw van Lester hem nou ook neer schieten? Het kan zijn dat ik het effe niet meer goed gevold heb, ook al is mijn engels niet zo slecht, maar dat begreep ik effe niet. Ik dacht namelijk dat de vrouw van Lester hem neerschoot. Maar later zag je de buurman zijn huis weer in gaan met zijn pistool.
Oud 18-07-2003, 22:52
Anonymous John
Anonymous John is offline
SPOILERS

Zijn vrouw wou hem neerschieten, of hem in ieder geval met een pistool bedreigen, maar de buurman was haar voor.
Oud 19-07-2003, 00:10
Martijn
Martijn is offline
idd

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 00:35
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Big Daddy schreef op 19-07-2003 @ 01:10:
idd

Spoiler
Ja dat van de buurman was me wel duidelijk. Maar ik wist niet zeker of Lester zijn vrouw idd de intensie had om lester te doden.

Maar zij wilde dat dus ook begrijp ik
Oud 19-07-2003, 06:06
Winner
Winner is offline
Huh? Dat die vrouw hem ook neer wou schieten is helemaal niet zo duidelijk toch?

Zij zit in de auto een beetje te mompelen en dat pistool ligt naast haar. Dat hoeft toch niet te betekenen dat ze hem wil vermoorden? Ze zit toch ook op schietles, dat verklaart het pistool. En dat ze raar lult (weet trouwens niet zeker of ze dat doet) dat kan toch ook frustratie zijn?
Oud 19-07-2003, 08:40
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Winner schreef op 19-07-2003 @ 07:06:
Huh? Dat die vrouw hem ook neer wou schieten is helemaal niet zo duidelijk toch?

Zij zit in de auto een beetje te mompelen en dat pistool ligt naast haar. Dat hoeft toch niet te betekenen dat ze hem wil vermoorden? Ze zit toch ook op schietles, dat verklaart het pistool. En dat ze raar lult (weet trouwens niet zeker of ze dat doet) dat kan toch ook frustratie zijn?
Ja maar het punt van die hele scène is, dat het je aan het denken zet wie het nou werkelijk heeft gedaan... Blijkbaar heeft het gewerkt want iedereen zit nog half te twijfelen!

SPOILER

Maar die buurman heeft Lester neergeschoten omdat hij dacht (doordat hij DACHT gezien te hebben dat Ricky Lester aan het pijpen was) dat Lester homo was (dus niet) en hem zoende, waarop Lester reageerde dat ie niet zo'n man was ofzo iets.
Omdat zijn ego aangetast was (van die buurman dus) en hij al niet zo'n zuiver iemandje was (swastika op zun bordjes verzameling) pakte hij z'n pistool en schoot Lester achter in z'n hoofd.
Oud 20-07-2003, 16:22
MUTS123
MUTS123 is offline
Maar die buurman probeerde 'm toch ook te zoenen?

Owh...lees het al
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
drinks@myplace schreef op 19-07-2003 @ 09:40:
Ja maar het punt van die hele scène is, dat het je aan het denken zet wie het nou werkelijk heeft gedaan... Blijkbaar heeft het gewerkt want iedereen zit nog half te twijfelen!

SPOILER

Maar die buurman heeft Lester neergeschoten omdat hij dacht (doordat hij DACHT gezien te hebben dat Ricky Lester aan het pijpen was) dat Lester homo was (dus niet) en hem zoende, waarop Lester reageerde dat ie niet zo'n man was ofzo iets.
Omdat zijn ego aangetast was (van die buurman dus) en hij al niet zo'n zuiver iemandje was (swastika op zun bordjes verzameling) pakte hij z'n pistool en schoot Lester achter in z'n hoofd.
maar het was toch zo dat die buurman ook gewoon homo was, maar omdat hij bij het korps zat ofzo mocht hij dat natuurlijk niet uitten daarom is hij ook met zo'n vage vrouw getrouwd. Lester wist dus nadat hij gezoend werd door zijn buurman dat zijn buurman homo was en dat mocht niet uitkomen. Het was een geheim van de buurman.

daarom toch
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 22:40
Briseïs
Briseïs is offline
Het punt van het hele in de van de film is dat iedereen motieven had om m te vermoorden. De film had eerst eigenlijk ook een ander begin. Toen was t zo dat je een stukje zag dat Jane en Ricky in een rechtszaal zaten, omdat ze verdacht werden van de moord. Dat hebben ze later vervangen door het stukje dat Jane aan Ricky op de video vroeg of hij haar vader wilde vermoorden, waardoor ze dus natuurlijk erg verdacht waren. Maar ik denk dat dit begin een stuk beter is, omdat het veel meer in het ongewisse laat.
Oud 22-07-2003, 20:18
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 21-07-2003 @ 23:40:
Het punt van het hele in de van de film is dat iedereen motieven had om m te vermoorden. De film had eerst eigenlijk ook een ander begin. Toen was t zo dat je een stukje zag dat Jane en Ricky in een rechtszaal zaten, omdat ze verdacht werden van de moord. Dat hebben ze later vervangen door het stukje dat Jane aan Ricky op de video vroeg of hij haar vader wilde vermoorden, waardoor ze dus natuurlijk erg verdacht waren. Maar ik denk dat dit begin een stuk beter is, omdat het veel meer in het ongewisse laat.
Wiehiej, jouw sig
Oud 22-07-2003, 20:20
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 22-07-2003 @ 21:18:
Wiehiej, jouw sig
Donnie Darko
Oud 22-07-2003, 20:51
spacemancraig
spacemancraig is offline
Je buurman loopt toch met een bebloed hemd weg? Of verbeeld ik me dat nou, is al weer een poosje geleden dat ik deze film gezien heb.
Oud 23-07-2003, 10:03
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
spacemancraig schreef op 22-07-2003 @ 21:51:
Je buurman loopt toch met een bebloed hemd weg? Of verbeeld ik me dat nou, is al weer een poosje geleden dat ik deze film gezien heb.
Ja dat klopt.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten