Citaat:
alpha schreef op 08-08-2003 @ 14:42:
Op onze locatie heb je alleen de kindergroepen, een introductiegroep en een niveaugroep 1. (die laatste, daar zat ik in.) Er zijn wel meer locaties maar dan zou ik met de trein moeten en dat zal dan elke week €5,60 gaan kosten. Persoonlijk vind ik dat een beetje veel dus dat plan heb ik al van tafel geveegd.
Verder: je hebt wel gelijk met je verhaal. Ik ben nu zelf al weer een beetje van "ach het lukt toch niet" terwijl ik dat aan de ene kant helemaal niet wil.
Daarnaast heb je wel gelijk over het maken van een stuk betreft, maar ik had meer improvisatie in gedachten. Dus dat we het wel samen zouden bedenken, ook omdat je voor de Kunstbende maar 5 minuten de tijd hebt.
|
dat van de locatie: ik moet om naar de JTS te gaan eerst 10 minuten fietsen, dan 12 minuten met de trein, dan 15 tot 20 minuten lopen en dan nog 20 minuten wachten (aangezien de treinen niet echt op handige tijden rijden). En ja, treinkaartje idd ook betalen. Maar ja, je moet d'r wat voor over hebben he?

Het is voor mij iig reden om te stoppen (maar ik heb dus ook geen locatie dichterbij waar ik voor had kunnen kiezen. Dit is het dichtste bij)
En over dat improvisatie: dat werkt met een klein groepje van een paar man wel, maar niet met een hele groep die waarschijnlijk ook weinig ervaring hebben. Althans, dat denk ik dan.
Wij hebben op de JTS vaak zat improvisatie moeten spelen en voor in de eerste 2 jaren kwamen daar echt ontzettend slechte stukjes uit naar voren. Bovendien was het bij 5 man al lastig, aangezien de één dit wel en de ander dát. Verzin dus iig wel de hoofdlijn en improviseer de dingen er omheen.
Ik probeer je niet te ontmoedigen ofzo hoor, maar ik heb al zóóó vaak dingen georganiseerd waar ik helemaal blij mee was, maar wat vervolgens in m'n hoofd toch iets te makkelijk was gedacht of waar anderen gewoon niet zo enthousiast over waren. Het is belangrijk om dat in je hoofd te houden, en dus toch al een klein beetje voorbereiding te doen. Dat kan nooit kwaad.