Advertentie | |
|
![]() |
|
gewoon met landcode durvoor zoals al eerder is vernoemd....maja je mag dan wel een abbonement hebben, ik weet zeker dat je echt zult schrikken van de rekening.
zelfs al zit je maar ff op het internet. by the way, ik heb ff een vraagje aan jou(martin) gewoon uit nieuwsgierigheid....waarom zou je gaan internetten op vakantie(ik weet niet hoelang je weggaat, stel 3 weken) dan zit je 3 weken zonder internet en de rest van het jaar kun je gewoon weer thuis internetten? |
![]() |
||
Citaat:
Verslaafd? Nee, gewoon gebruik maken van de mogelijkheden die er liggen. |
![]() |
|
boah ik wil niet veel zeggen, maar ik doe liever een kaart sturen dan een meeltje (niet dat ik het zou doen ofzow, maar _stel_)
omdat het een schijntje is ivm een meeltje, en dat je in een meeltje meer kwijt kan is nonsense want je kunt ook een brief sturen met 20 pag's, altijd nog goedkoper dan meelen maargoed je moet het zelf maar weten natuurlijk ![]()
|
Ik vraag me af of het wel gaat werken, omdat die inbelnummers + centrales die erachter hangen .. toch op berekent zijn dat je fijntjes in nederland zit.
Daarnaast als je in het buitenland zit, moet het signaal toch een grotere route afleggen wat ervoor kan zorgen dat het signaal van/naar nederland simpelweg te langzaam gaat. (denk maar is aan het feit dat als je gebeld word door iemand ver weg, het soms even duurt voordat hij/zij hoort wat je zegt.) Dat zou funest zijn voor een goede verbinding. Daarnaast, jesus als je op vakantie bent, ga je toch niet internetten? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kon 't met Zonnet en de provider van m'n school iig niet. UUnet via de account van m'n Pa's werk werkte wel.
De kans dat 't bij TMF web dus wél werkt acht ik nihiel. Als 't bij Zonnet niet kan zal 't bij TMF ook wel niet kunnen. Denk dat je daar toch een betaalde account voor moet hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Goedkoop mobiel bellen naar het buitenland, beste optie? Diamera | 11 | 18-02-2013 16:35 |