Het is nogal een lang verhaal, maar khoop dat ik echt wel reacties en tips krijg...
Het zit dus zo.. vorige week had ik half iets met een jongen (ik vond van niet, hij van wel, dus daarom half).. Toen heb ik dus met een ex van mij gezoend en een vriend van hem (allebei collega's van mij).. Maar da zijn dus allebei redelijke players (3 per avond zeg maar) dus ik dacht dat ik er verder nie veel van moes verwachten...
Maar ik had dus msn adres van die vriend van mijn ex gekregen, ik noem hem voor het gemak even P. We praatten steeds meer en het ging in het begin alleen maar over seks enzo, maar later over steeds persoonlijkere dingen.. echt persoonlijke dingen bedoel ik dan.. over familietroubles enzo... We kunnen het in alle opzichten perfect met elkaar vinden en hij laat mij op allerlei manieren weten dat hij mij helemaal het einde vindt en mij als vriendin wil.. Dat doet hij met smsjes, op msn, op het werk, via mijn vrienden etc etc.. Ik vind het ook helemaal het einde, maar ik heb een probleem...
Ik wordt helemaal gespannen van hem, zowiezo heb ik dat altijd als een jongen mij leuk vindt en andersom... soort van onzekerheid is dat.. Ik word dat misselijk en moet vaak overgeven.. Ik kan dagen kan ik niets eten en ik kan in real life vrijwel niet met hem praten omdat ik gewoon veels te misselijk dan wordt en ik ben bang dat ik moet overgeven als hij erbij is... niet echt charmant...
Nou vraag ik me af of ik nou echt de enige ben die dat heeft, want ik wor er gek van en ik wil tips hoe ik er vanaf kan komen.. want ik wil voor deze relatie gaan, hij is gewoon MR right guy
Alvast bedankt !! Dikke kus!