Oud 31-07-2003, 16:14
Verwijderd
Het is nogal een lang verhaal, maar khoop dat ik echt wel reacties en tips krijg...
Het zit dus zo.. vorige week had ik half iets met een jongen (ik vond van niet, hij van wel, dus daarom half).. Toen heb ik dus met een ex van mij gezoend en een vriend van hem (allebei collega's van mij).. Maar da zijn dus allebei redelijke players (3 per avond zeg maar) dus ik dacht dat ik er verder nie veel van moes verwachten...
Maar ik had dus msn adres van die vriend van mijn ex gekregen, ik noem hem voor het gemak even P. We praatten steeds meer en het ging in het begin alleen maar over seks enzo, maar later over steeds persoonlijkere dingen.. echt persoonlijke dingen bedoel ik dan.. over familietroubles enzo... We kunnen het in alle opzichten perfect met elkaar vinden en hij laat mij op allerlei manieren weten dat hij mij helemaal het einde vindt en mij als vriendin wil.. Dat doet hij met smsjes, op msn, op het werk, via mijn vrienden etc etc.. Ik vind het ook helemaal het einde, maar ik heb een probleem...
Ik wordt helemaal gespannen van hem, zowiezo heb ik dat altijd als een jongen mij leuk vindt en andersom... soort van onzekerheid is dat.. Ik word dat misselijk en moet vaak overgeven.. Ik kan dagen kan ik niets eten en ik kan in real life vrijwel niet met hem praten omdat ik gewoon veels te misselijk dan wordt en ik ben bang dat ik moet overgeven als hij erbij is... niet echt charmant...
Nou vraag ik me af of ik nou echt de enige ben die dat heeft, want ik wor er gek van en ik wil tips hoe ik er vanaf kan komen.. want ik wil voor deze relatie gaan, hij is gewoon MR right guy

Alvast bedankt !! Dikke kus!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2003, 16:46
Soezen
Soezen is offline
Die misselijkheid enzo, is gewoon een teken van echte verliefdheid..
Iedereen heeft dat vast wel eens gehad denk ik..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 17:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
oeh, balen is dat zeg .
Sja, lijkt mij idd gewoon pure verliefdheid. En sorry dat ik je moet teleurstellen, maar daar hebben ze nog steeds geen medicijnen tegen gevonden
Oud 31-07-2003, 19:06
;-)cow:-)boeh
;-)cow:-)boeh is offline
ja heb ik idd ook! telkens voordat ik naar hem toe ga word ik nogal misselijk, en kots ik zowat mijn hele ontbijt (of wat ik daarvoor gegeten heb) eruit. maar ik heb niet dat als ik bij hem ben dat ik dan nog misselijk ben, dus snap het ook niet helemaal maar is idd gewoon verliefdheid, is nie zo leuk maar ja
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 11:26
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
vlindertjes in je buik! ga ervoor! gaat vanzelf wel een keer over!
Oud 02-08-2003, 11:32
Verwijderd
Die gozer is je aan het playen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 03:50
Verwijderd
Morgan heeft gelijk, dit zijn typische player verschijnselen. Persoonlijke problemen, waarschijnlijk ook het gevoel dat jij hem hebt veranderd. Jammer voor je maar hopelijk kom je er eerder achter dan dat hij genoeg van je heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:36
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Een vriendin van mij had dat ook vaak vroeger, dat overgeven als ze een jongen leuk vond. Dan werd ze zo nerveus (denk ik) dat ze tijdens het uitgaan telkens naar de plee rende om over te geven.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:41
sunflouwer
sunflouwer is offline
ze zeggen niet voor niks dat als je verliefd bent, je geen hap door je keel kunt krijgen
Oud 05-08-2003, 19:19
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Werkelijk waar kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vaststellen dat ik ook de drang zou voelen, als zat ik in jouw situatie, eens excessief te vomeren.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ochlocraat schreef op 05-08-2003 @ 20:19:
Werkelijk waar kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vaststellen dat ik ook de drang zou voelen, als zat ik in jouw situatie, eens excessief te vomeren.
Uit spanning om de situatie, of uit walging om de overdadige aandachtgeverij?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 19:40
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-08-2003 @ 20:38:
Uit spanning om de situatie, of uit walging om de overdadige aandachtgeverij?
Dat tweede
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten