Oud 17-08-2003, 21:48
Ninnoc
Ninnoc is offline
zie titel - ook oudje - van danique
Oud 17-08-2003, 21:49
Verwijderd
Dat is niet leuk. Misschien wel om te zien, maar niet voor het kind, denk ik. Tenzij het vrijwillig is natuurlijk. Ieder kind is een apart persoon, heeft zijn eigen stijl, enz.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 21:56
Ninnoc
Ninnoc is offline
en als je zusje je nou na-aapt - (zo bedoelde ik het meer)
Oud 17-08-2003, 22:19
Verwijderd
Mijn zusje van 18 en ik hebben wel een beetje dezelfde smaak. Zij is wat hipper, denk ik. En ze draagt kortere rokjes .

Mijn broertjes zijn stoere skaters en mijn stiefbroertjes zijn kakkers. Zo hebben we van alles wat in de familie.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 22:20
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-08-2003 @ 23:19:
Mijn zusje van 18 en ik hebben wel een beetje dezelfde smaak. Zij is wat hipper, denk ik. En ze draagt kortere rokjes .
Alleen is m'n zusje 14.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 22:24
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik en me broer hebbe zo een beetje de zelfde smaak... we vinden het zelfde wel leuk. Soms als ik iets gekocht heb vind die het heeeeeel leuk of juist stom... is wel is leuk
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 22:32
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik heb een broertje en een zusje.

Allebei wel dezelfde stijl, qua muziek en kleding.
Alleen trekken zij zich nog wat meer aan van wat hun leeftijdsgenoten vinden enzo(puberteit en alles).

Ik vind het wel goed zo.

Beter dan dat m'n broertje een wigger zou zijn of m'n zusje een gothic.
Oud 17-08-2003, 22:36
hellion
hellion is offline
broer en zusje van me lijken erg op mekaar...en ik ben de metalhead daartussenin...*zucht*...zo nu en dan best vervelend
Oud 17-08-2003, 22:52
Fog
Fog is offline
eerder was mn zusje t zelfde als ik, vond ik niet leuk.

nu is ze omgekeerd (zogenaamd hip, beetje breezer achtig zelfs soms) en dat vind ik ook niet leuk.l
Oud 17-08-2003, 23:00
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik - metal/rock/atlernatiever
zus - discotypje

we hebben wel eens muziekruzies/discussies. Maarja op zich is dat niet zo'n heel probleem. KWa kleren, mja...ik draag geen rokken, en zei geen bandshirts, dus dat is ook niet echt een probleem >: ]
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 23:08
Sasha
Sasha is offline
[Faery]
Nee, hun lifestyles zijn flut.

[Paranoide]
Mijn broertje is achterlijk, dus hij heeft een achterlijke lifestyle. De mijne is enkel leuk. >:]
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 23:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb niet dezelfde stijl als mijn broers, misschien alleen dezelfde muzieksmaak, maar dat is hun schuld

Ik heb geen kleiner zusje ofzo, maar als die mij na zou apen zou ik het geen heel groot probleem vinden. Ik zou het wel jammer vinden dat ze zelf geen eigen stijl kan kiezen.

Maar waarschijnlijk ben ik te saai om na te doen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 05:42
Gwen.
Gwen. is offline
Vroeger was mijn oudste zus echt een hippie en ging om met de punks en werkte in een alternatief cafe en luisterde Sonic Youth en KoRn toen het nog dik was en Eels en Smashing Pumpkins. Ik denk dat dat toch zeker invloed gehad heeft op mijn andere zus en ik want we bewonderden haar en haar vrienden erg en ze liet ons ook naar muziek luisteren en die vonden we erg cool en zo gingen wij ook de alternatieve kant op. Tegenwoordig hebben we allemaal onze eigen stijl, mijn oudste zus kleedt zich casual maar lustert nog wel dezelfde muziek en gaat ook nog wel eens uit met ons en naar concerten en festivals, mijn andere zus is wat extremer, met heel veel felle kleurtjes, wijde broeken, dreads en armbandjes en ik ben meer causual/skate achtig, niks extreems & open voor van alles a la puntschoentjes (olee) en jurkjes en bloesjes(daarom vind ik het gek dat gister iemand op straat zei "huh een skater die ziet er niet uit").
Mijn kleinste broertje luistert punk en ska en wil telkens dat ik cdtjes voor hem samenstel (yeah) en kleedt zich met wat mijn mamma voor hem koopt en dat zijn meestal "skatish" kleren van de h&m. En nikes .
Oud 18-08-2003, 06:30
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Mijn zusje (16) en ik hebben dezelfde muzieksmaak en dat is soms handig maar soms ook vervelend. Het is niet echt zo dat ze me na doet ofzo, we ontdekten het meer van: "hee luister jij dat ook?" Nu was ik wel wat eerder met Radiohead bezig toen zij nog in haar Five-periode zat, maarja. Verder kleedt ze zich als een alto, mijn broertje en ik noemen haar ook altijd zo maar dat vind ze niet leuk.

Mijn broertje (14) is een ander verhaal, hij wil trucker worden en vind het stoer om bier te drinken hoewel hij het volgens mij niet eens lekker vind. Hij luistert dan ook naar Henk Wijngaard en gaat naar het Truckstar Festival. Soms luistert hij wel naar mijn muziek, laatst zat hij bijvoorbeeld zelfs Thoria te draaien.
Oud 18-08-2003, 12:11
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
mijn zusje (bijna 18) en ik hebben ongeveer wel dezelfde smaak, misschien zij iets netter ...zoals schoenen dan, maar ik vind het wel ok,...want nu heb ik in feite 2x zoveel kleren
mijn broertje (14) veranderd het steeds,..dan skate, nu alles van sportmerken...dus die zoekt het zich maar uit
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 12:15
Arun
Arun is offline
Mijn broertje is totaal anders dan ik. Wijde broeken en dergelijke.
Hij wordt wel minder met die hiphop/skate shit, maar hij is ook totaal anders dan ik, in alles.. Ik vind het wel best zo.. en hij ook
Oud 18-08-2003, 16:13
Miracle
Miracle is offline
Bleegh neej! m'n broer is alto/gothic/ iets in die richting
en dat ben ik totaal niet!
Oud 18-08-2003, 16:23
freakje
freakje is offline
Eerst deed mijn zusje (5 jaar jonger) me erg na, wat erg irritant is. Nu gedraagt ze haar ongelofelijk stoer t.o. mij en mijn broer als er andere mensen bij zijn. Ze wil bier drinken enzo, terwijl ze nog maar 13 is. Soms heb ik ontzettend hard de pest aan haar

Mijn broer en ik zijn beste maatjes, we houden vaak van dezelfde muziek en ik kan goed opschieten met zijn vrienden. We gaan soms samen weg, nieuwjaar vieren e.d. We verschillen 3 jaartjes.
Oud 18-08-2003, 16:24
Roos
Roos is offline
Mijn zusje is 15, we kleden ons wel ongeveer hetzelfde. Maar dan met andere accenten. We vinden niet altijd hetzelfde leuk. Haar kleding is soms wat 'moeilijker', met ruches enzo. Ze heeft ook een andere pasvorm, waardoor sommige kleding mij wel leuk staat, maar haar niet. En andersom

Mijn broertje is net 14, die kleedt zich ook echt goed. Dieselbroeken, Puma shirtjes/vestjes enzo. Leuke Dieseltjes eronder. Ja dat wordt wel wat Hij heeft wel een andere smaak dan ik+zus, een eigen stijltje. Hij kiest bijna alles zelf uit.. soms neem ik wat mee uit de stad, maar dan beslist hij zelf of -ie het wilt

Qua muziek even kort: m'n zusje en ik komt echt 99% overeen. M'n broertje niet, die luistert meer Eminem/50 cent, maar ook van die herrie hardrock
Oud 18-08-2003, 16:30
Verwijderd
Mijn zus en ik vinden heel veel dingen van elkaar leuk, maar lijken toch niet echt op elkaar. Ik ga toch nog iets meer de alternatievere/skate-richting op, zij loopt vaker in rokjes en ruches en meisjes-dingen. Wel dragen we dezelfde broeken en hebben we ons haar hetzelfde. [Ik was eerst, ik was eerst!] Ik denk dat zij wel iets trendgevoeliger is dan ik en toch nog iets meer haar eigen smaak heeft ontwikkeld, wat bij mij ook vast nog wel gaat gebeuren. Qua muzieksmaak ligt zij iets meer richting de 'alternatievere kant van het populaire' dan ik.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 16:35
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Ik heb geen ID hoe je al die stijlen noemt.. maar

zus (17) draagt meestal only broeken met een bloesje dr op en haar in zoon lossig knotje

zus (13) meestal heel fel enzo.. en haar best hip....elke x ander kapsel

ik (14) meestal wijdere broeken.. met strak truitje en leuke riem en wijde schoentjes...

We lijken nie egt op elkaar.. maar we vinden allemaal wel dezelfde muziek leuk... btje top 40 enzo...
Oud 18-08-2003, 16:39
Floosje
Floosje is offline
Hmm mijn zus van 19 lijkt qua kleding niet meer zo op mij, ze is nu wat netter geworden, maar nog wel beetje alto achtig. Soms hebben we ook wel dingen die we allebei leuk vinden.
Ik draag vooral "alternatievere/skate/hippie" kleding, meer dan vroeger, dus misschien ligt t ook wel aan mij...
Mn broertje is nog maar 5, dus die heeft nog niet echt een stijl, gewoon kinderkleding van de hema enzo, wel leuk.
Oud 18-08-2003, 17:53
Sirenie
Sirenie is offline
Mijn zusje is 12, een jaar geleden was ze een exacte kopie van mij (alleen dan jonger en opstandiger), nu is ze punker, en ik niet.
Best vervelend, zo'n jong zusje, ze jat mijn kledingkast leeg en is boos als ik iets nieuws koop.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 18:06
Laïs
Laïs is offline
Oe.
Broertje is 14 en begint eindelijk een beetje een eigen smaak te ontwikkelen. En hij wil Teva sandalen.
Hij vraagt soms wel aan mij van : Vind gij het schoon?.
Hij wil ook geen korte broeken aan doen, dus het kinderlijke moet eruit van hem.
Het gaat wel de goeie kant op vind ik.
Mijn kleren vind hij niet super, mijn schoenen al helemaal niet.
Oud 18-08-2003, 21:22
Verwijderd
Eerst wilde m'n broertje altijd exact hetzelfde als ik. Sinds een jaar of twee is ie een wannabe-skatertje. M'n zusje heeft een hele andere stijl, ik weet niet eens hoe je het noemt. In ieder geval van die standaard VMBO-kleding, maar dan niet Breezerig zeg maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2003, 21:28
nps
nps is offline
mijn zus is een gristelijk meisje dat niet aan sex doet voor het huwelijk, van nijntje houdt en PABO doet. Rookt niet, drinkt niet, blowt niet, nooit gedaan ook.

mijn zus en ik zijn een beetje tegenovergesteld
Oud 18-08-2003, 21:43
Verwijderd
Mijn broer en ik zijn totaaaaaal verschillend, echt iedereen die ons kent zegt het ook.
Hij is beetje kak, ik ben meer alternatief. Hij is braaf, ik haat regels.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:06
Mysterons
Mysterons is offline
mn zus (bijna 19) d'r stijl is simpel maar netjes, shirtje, spijkerbroek etc. onopvallend eigelijk. mijn stijl lijkt absoluut niet op de hare, terwijl ik het toch leuk vind af en toe iets van haar aan te doen, en ik vind haar stijl ook leuk.

mn broertje (bijna 11) gaat een beetje de skate-kant op. van de h&m kleren wordt het langzamerhand overseaz drie-kwart en grote schoenen. echt heel schattig. hij vind het heel belangrijk wat ik van zn kleren vind. (en zn hairdo, hij wil later paarse spikes :/) nu heeft hij nog geen uitgesproken muzieksmaak.

ik (bijna 15) ben nu echt heel veel aan het veranderen van stijl, de ene dag heb ik zin om er op en top stijlvol bij te lopen en de andere dag heb ik het liefst sloeberige skate-kleren aan. (typisch pubers) ik heb nu dus geen echte stijl, en ik heb er ook absoluut geen geld voor om elke dag in een andere stijl&outfit te lopen. ik ben een keer fout uitgedrukt "gothic-kak" genoemd. het is dat ik echt een afschuw tegenover gothic heb, en vrij weinig met kak, het gaat om de tegenstellingen die er nog zijn in mn hoofd. (A)
Oud 18-08-2003, 22:20
Verwijderd
Lijkt me irritant.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:42
Verwijderd
1. Mijn broer (20) is best anders. Hij is echt een macho, drie keer per week naar de sportschool, luistert alleen maar trance en dat soort shit. Ik haat die muziek echt. Z'n kleding moet ie zelf weten maar laat die muziek please stoppen...
2. Mijn ene zusje (15) heeft niet echt dezelfde stijl maar past wel in hetzelfde hokje van "normaal". Ze draagt gewone kleding maar toch want minder hip vind ik . Ik wou dat ze wat beter op dr kleding lette zodat ze wat minder gepest wordt. Maar als ze alles zou willen zoals ik zou ik dat ook niet leuk vinden.. Ze moet een goede eigen stijl ontwikkelen.
3. Mijn andere zusje (13) gaat lichtelijk richting de alto. Ook niet dezelfde stijl als ik dus. Nou ja, ze is populair en vind het zelf leuk dus ik vind het wel prima. Alleen soms heeft ze kleren aan die echt te sletterig zijn ofzo. Dat zeg ik dan wel maar ze luistert toch niet dus boeiuh. Wel ok dus, ze mag alleen wel wat minder arrogant worden...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:47
Janneke1
Janneke1 is offline
Oei..
broertjes/zusjes..
Mijn broer (bijna 29) kleedt zich netjes, simpel..nog wel jongens-achtig, hij doet gewoon aan wat makkelijk is en lekker zit. Broeken met overal zakken, beetje natuurtinten..t-shirts..ook best wel eens iets merk geloof ik, maar niet van die sportmerken ofzo. Best vlot eigenlijk, maar niet té.

Mijn zus (bijna 31) doet aan wat ze leuk vind (heeft ook nooit echt wat met mode te maken) maar houdt het simpel bij spijkerbroeken en truitjes. Soms staat het leuk, soms past het wat minder bij elkaar.

Alleen uhh is dat te vergelijken met een 16-jarige puber?
Ik vind dat ze zich allebei wel goed kleden, maar ik ga meer voor de kleding van mijn broer.

Ikzelf draag gewoon wat ik leuk vind (en dat is uiteenlopend, maar ook wel weer erg beperkt)
Ik ben begonnen met mijn eigen kleding maken, in winkels vind ik vaak niet echt wat ik leuk vind.
De laatste tijd ga ik het meest voor sportbroeken die lekker zitten en een strak truitje..sport..gewoon simpel..
Ik heb ook pofbroeken in de kast liggen en legerbroeken..
Ik draag aan mijn voeten Jocks, Sneakers en slippers.
Ik heb ook nog hakken in mijn kast staan...
Soms draag ik zomaar opeens een rokje.
Laatst heb ik in Frankrijk wat nieuwe kleding gekocht, alvast voor de winter, leuke truien en vestjes.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 23:09
freakinaround
freakinaround is offline
Mijn broer (17, bijna 18): die draagt gewone kleding, gaat niet echt in de mode mee, met zalmroze polo's en van die bootschoenen.
Hij draagt gewone normale spijkerbroeken, met sportschoenen en tshirt . Wel leuke kleding. Hij luistert naar alle soorten muziek, wat ook ok is
2. Mijn zusje...tsja die is 7...draagt normale knder, meisjes kleding. beetje van die wijde broeken, waar ze makkelijk in kan bewegen, en spelen. Ze luistert wel naar goeie muziek . (RHCP, Blof, Iggy Pop enz. , hoewel ze ook naar K3 luistert, maar dat luistert tegenwoordig volgens mij elk 7-jarig meisje.)

Ik draag gewoon makkelijke wijde kleding. Niet echt specifiek naar 1 richting gericht....gewoon van alles...maar niet van die strakke broeken enzo..voel ik me niet makkelijk in
Oud 19-08-2003, 00:04
AtHell
AtHell is offline
Mijn zusjes zijn Breezer-chicks in spé, maar wel lief
Oud 19-08-2003, 08:18
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
omajunk schreef op 18-08-2003 @ 22:43:
ik haat regels.
Verf een A op je shirt en ren gillend de straat op om politie agenten uit te schelden!
Oud 19-08-2003, 08:46
the tourist
the tourist is offline
Ik heb geen broers en zussen, dus het valt moeilijk te zeggen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Overjoyed schreef op 19-08-2003 @ 09:18:
Verf een A op je shirt en ren gillend de straat op om politie agenten uit te schelden!
Wat een bullshit, ik hou helemaal niet van anarchie en ik weet wel betere manieren om tegen de regels in te gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef op 17-08-2003 @ 22:56:
en als je zusje je nou na-aapt - (zo bedoelde ik het meer)
Zeg dat dan.

Vroeger zou ik dat, denk ik, storend hebben gevonden, nu kan het me niet meer zoveel schelen, wel een beetje een 'eer' juist. Vroeger hadden we wel meer dezelfde kleding. Mijn zusje van 19 kleedt zich nu wat 'stoerder' (om het zo maar te noemen); strakke kleding, felgekleurde dingen, enz. Mijn zusje van 17 meer skate-achtig; wijde, grote broeken, mega-schoenen en armbandjes ed. Ik ben tegenwoordig over het algemeen gewoon saai...broek en truitje ofzo meestal.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:20
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Mijn broer en ik hebben een totaal verschillende smaak van kledij, oké hij is een jongen en ik een meisje en we schelen dan ook wel 3 jaar. Maar hij houdt van techno en ik van rock en R&B en tjah dan kan de smaak in kledij wel es héél heftig verschillen .
Oud 19-08-2003, 11:52
Verwijderd
Mijn broertje begint nu een beetje skatekleding te dragen en rockmuziek te luisteren. (niet echt mijn stijl maar dichter bij dan eerst) Ik vind het wel grappig. Lijkt me eigenlijk wel cool als hij nu mijn muziek zou gaan luisteren en met mij mee naar shows zou gaan. Zou ik geen probleem vinden, dan is er tenminste 1 iemand in mn familie die mij en mn smaak begrijpt.
Maar ik en mn broertje gaan niet meer zo goed met elkaar om, hij is nogal stil geworden sinds z'n pubertijd. Misschien komt het nog wel goed.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 13:23
Blubje
Blubje is offline
mijn zusje(15) en ik hebben vrijwel dezelfde stijl, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg, ik vind het juist wel leuk, kun je lekker samen naar de stad, gewoon dezelfde winkels in enzo, best cool soms is het wel vervelend natuurlijk als je net allebei hetzelfde leuk vind, maar dat is bij ons meestal geen probleem omdat 1 van de 2 het dan toch meestal niet past. als we het wel allebie passedn, kopen we het gewoon allebei in een andere kleur, of we kopen het gewoon niet
Oud 19-08-2003, 13:34
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 19-08-2003 @ 09:46:
Ik heb geen broers en zussen, dus het valt moeilijk te zeggen
Oud 19-08-2003, 17:29
Bird-one
Bird-one is offline
Ik heb alleen een oudere zus. Dus ik heb geen last van kleine zusjes/broertjes die me na-apen. Maar mijn zus en ik vinden ongeveer wel dezelfde dingen leuk. Zij vindt leuk wat ik draag, maar ze loopt zelf wel weer in andere soort kleding. En ik vind leuk wat zij draagt, al loop ik er zelf niet in. Samen winkelen is dan wel oke .
Oud 19-08-2003, 19:05
Quistnix
Quistnix is offline
Mijn oudere broer heeft me jaren geleden de alternatieve kant uitgesleurd, maar ik ben daarna doorgeschoten en hij is wat teruggestuiterd. Nu loopt hij er redelijk hip bij terwijl ik er niet uitzie
Oud 19-08-2003, 19:19
Synonym
Synonym is offline
M'n zusje (11) heeft wel redelijk leuke kleren. Ze heeft wel een neiging naar breezer-achtige kleren (coolcat enzo), maar dat probeer ik zoveel mogelijk tegen te houden . Verder heeft ze wel leuke kleren (Benneton, H&M enz.). Ze luistert veel naar top 40, maar rock vind ze toch ook wel leuk. Een beetje hetzelfde als mij, toen ik op die leeftijd was dan. Ik denk dat ze wat tuttiger wordt.
Oud 19-08-2003, 19:23
feline
feline is offline
Mijn zus (21) kleedt zich wat blijer dan ik. Ze heeft meer rokjes en jurkjes en draagt meer kleur. Mijn stijl is iets klassieker, denk ik. Ze heeft een wat ander postuur, dus andere dingen staan haar ook beter. Shirtjes lenen we wel veel van elkaar.
Qua muziek liggen we wel een beetje op een lijn, al is er niet echt een duidelijke stroming te noemen.
Zij luistert wel meer top 40, Kinderen voor kinderen, sesamstraat en K-3, als balletjuffie moet dat natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:39
Li
Li is offline
Citaat:
feline schreef op 19-08-2003 @ 20:23:

Zij luistert wel meer top 40, Kinderen voor kinderen, sesamstraat en K-3, als balletjuffie moet dat natuurlijk ook.
Ik kan me toch echt een op k3 hossende oppasmijnt herinneren

Mijn broer(19) kleedt zich eigenlijk heel verschillend. Soms polootje met dockersbroek, soms broek met uitlopende pijpen en italiaanse blouse met grote kraag en omslag.
Dat komt opzich wel overeen met mij: Ik kan vreselijk kak in scapa polootje lopen, maar ook tegenovergestelde van dat.

Qua muziek lijkt hij totaal niet op mij. Luister veel Pink Floyd, Peter gabriel, ennuhm de rest van de namen weet ikeven niet
Oja het enige dat we gemeen hebben qua muziek is dat we allebei jazz leuk vinden en allebei uitgaan naar de Stalker vanwege de muziek
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:08
feline
feline is offline
Citaat:
Li schreef op 19-08-2003 @ 20:39:
Ik kan me toch echt een op k3 hossende oppasmijnt herinneren

Oeh gemeen, dat was omdat ze te verlegen waren om een optreden voor jou te geven met z'n tweetjes, moet je toch even meedoen .
Moet ik toch ook weer bekennen dat ik vandaag toen de baby sliep stiekem 'Vind je me aardig' mee zat te zingen .

Ik geloof dat m'n zus en ik toch wel aardig op elkaar lijken.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:15
Li
Li is offline
Citaat:
feline schreef op 19-08-2003 @ 21:08:
Oeh gemeen, dat was omdat ze te verlegen waren om een optreden voor jou te geven met z'n tweetjes, moet je toch even meedoen .
Moet ik toch ook weer bekennen dat ik vandaag toen de baby sliep stiekem 'Vind je me aardig' mee zat te zingen .

Ik geloof dat m'n zus en ik toch wel aardig op elkaar lijken.
Dat was zo mooi
Gelukkig hoefde ik alleen maar blij toe te kijken met een baby op m'n schoot
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:20
FireCracker
FireCracker is offline
nee,mijn broer heeft een compleet andere smaak dan ik (merken enzo ) en daar ben ik heel blij mee, want als ik ook altijd voor merken zou gaan, dan zou ik helemaal geen geld overhouden...
Oud 20-08-2003, 13:56
vixen
vixen is offline
Ik heb een tweelingzus, en soms leen ik kleren van haar, maar we hebben niet echt dezelfde stijl. Zij kleedt zich netter, ik meer uhm, anders. Het is wle handig met hempjes en jasjes trouwens, ik hoef die niet zelf te kopen want die kan k gewoon van haar lenen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten