Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn broer en ik hebben een totaal verschillende smaak van kledij, oké hij is een jongen en ik een meisje en we schelen dan ook wel 3 jaar. Maar hij houdt van techno en ik van rock en R&B en tjah dan kan de smaak in kledij wel es héél heftig verschillen
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn broertje begint nu een beetje skatekleding te dragen en rockmuziek te luisteren. (niet echt mijn stijl maar dichter bij dan eerst) Ik vind het wel grappig. Lijkt me eigenlijk wel cool als hij nu mijn muziek zou gaan luisteren en met mij mee naar shows zou gaan. Zou ik geen probleem vinden, dan is er tenminste 1 iemand in mn familie die mij en mn smaak begrijpt.
Maar ik en mn broertje gaan niet meer zo goed met elkaar om, hij is nogal stil geworden sinds z'n pubertijd. Misschien komt het nog wel goed. |
![]() |
|
mijn zusje(15) en ik hebben vrijwel dezelfde stijl, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg, ik vind het juist wel leuk, kun je lekker samen naar de stad, gewoon dezelfde winkels in enzo, best cool
![]() ![]()
|
Ik heb alleen een oudere zus. Dus ik heb geen last van kleine zusjes/broertjes die me na-apen. Maar mijn zus en ik vinden ongeveer wel dezelfde dingen leuk. Zij vindt leuk wat ik draag, maar ze loopt zelf wel weer in andere soort kleding. En ik vind leuk wat zij draagt, al loop ik er zelf niet in. Samen winkelen is dan wel oke
![]()
|
M'n zusje (11) heeft wel redelijk leuke kleren. Ze heeft wel een neiging naar breezer-achtige kleren (coolcat enzo), maar dat probeer ik zoveel mogelijk tegen te houden
![]()
|
![]() |
Mijn zus (21) kleedt zich wat blijer dan ik. Ze heeft meer rokjes en jurkjes en draagt meer kleur. Mijn stijl is iets klassieker, denk ik. Ze heeft een wat ander postuur, dus andere dingen staan haar ook beter. Shirtjes lenen we wel veel van elkaar.
Qua muziek liggen we wel een beetje op een lijn, al is er niet echt een duidelijke stroming te noemen. Zij luistert wel meer top 40, Kinderen voor kinderen, sesamstraat en K-3, als balletjuffie moet dat natuurlijk ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn broer(19) kleedt zich eigenlijk heel verschillend. Soms polootje met dockersbroek, soms broek met uitlopende pijpen en italiaanse blouse met grote kraag en omslag. Dat komt opzich wel overeen met mij: Ik kan vreselijk kak in scapa polootje lopen, maar ook tegenovergestelde van dat. Qua muziek lijkt hij totaal niet op mij. Luister veel Pink Floyd, Peter gabriel, ennuhm de rest van de namen weet ikeven niet ![]() Oja het enige dat we gemeen hebben qua muziek is dat we allebei jazz leuk vinden en allebei uitgaan naar de Stalker vanwege de muziek ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Moet ik toch ook weer bekennen dat ik vandaag toen de baby sliep stiekem 'Vind je me aardig' mee zat te zingen ![]() Ik geloof dat m'n zus en ik toch wel aardig op elkaar lijken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig hoefde ik alleen maar blij toe te kijken met een baby op m'n schoot ![]() |
![]() |
|
Ik heb een tweelingzus, en soms leen ik kleren van haar, maar we hebben niet echt dezelfde stijl. Zij kleedt zich netter, ik meer uhm, anders. Het is wle handig met hempjes en jasjes trouwens, ik hoef die niet zelf te kopen want die kan k gewoon van haar lenen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
vragenlijst voor ons profielwerkstuk toemp..bla | 39 | 18-12-2006 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 | |