Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb het daarnet zelf ook gezien, en ik heb mezelf helemaal niet teruggezien eigenlijk. Maar ik werd dus gisteravond gebeld jaa we zijn op tv geweest bij het journaal bladibla en ik kan me nog herrinneren dat we donderdag wel HEEL uitgebreid gefilmd zijn dus ik dacht meteen van wooow shit
|
![]() |
help, ik heb een ik-moet-dit-opzoeken-ziekte oid :/
maarja, op deze site kan je de uitzendingen van gister, de dag daarvoor, de dag daarvoor, de dag daarvoor, de dag daarvoor, de dag daarvoor en de dag daarvoor bekijken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ghehe, je ziet steeds 't stukje dat Benjamin langsloopt en dan zie je jou rechts in beeld naast die toezicht & veiligheid mafketel met je peter pan tshirt staan .
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Engels Journaal xElla. | 8 | 27-02-2013 15:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Het journaal van Bontekoe thugz-angel | 3 | 24-08-2008 16:51 | |
De Kantine |
'Dit was het journaal van acht uur. Fijne avond.' Missy | 13 | 25-07-2008 10:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Waarom bericht het journaal nooit over de problematiek rond Marokkanen? De Zwartkijker | 329 | 10-07-2005 23:21 | |
De Kantine |
Henny Stoel weg bij Journaal peaceflower | 49 | 17-07-2003 15:00 | |
Software & Hardware |
NOS journaal Vash! | 5 | 21-05-2002 15:31 |