Advertentie | |
|
![]() |
|
als ie 'n agenda heeft kan je het er natuurlijk dagen van te voren inzetten 'nog ... dagen voordat ... jarig is', 'cadeautje kopen voor ...' enz enz.
anders mss met zo'n emailservice zorgen dat ie een emailtje ontvangt met de herinnering aan je verjaardag.
|
Ik zou het erg vinden als hij mijn verjaardag vergeet, daarom heb ik hem er genoeg aan herinnert de weken ervoor
![]() Als hij de datum waarop we samen iets begonnen zou vergeten als we bvb. 1 jaar of 2 jaar of ... vieren, dat zou ik ook erg vinden. Maar 3 maanden, 4 maanden ... dat zou ik niet erg vinden, omdat ik dat zelf ook wel eens vergeet. Dan zeg ik enkele dagen voordien "hey we zijn dan ... maanden samen" en enkele dagen erna "hé, eergisteren waren we ... maanden samen".
|
Verwijderd
|
Een klasgenote heeft sinds haar verjaardag 'een relatie', dus die gast hoeft maar 1 datum te onthouden, hij heeft het dus aardig bekeken (hij is wel mooi de lul als hij die een datum vergeet). Echter niet zo goed als Willempie, want die hoeft alleen maar 2-2-2 te onthouden (lijkt me echt iets voor hem om dat te vergeten
![]() Vermoedelijk hebben hij en Maxima 'het' zo getimed dat hun eerste kindje precies op 4-4-4 uit de vagina komt vliegen in een minihelikoptertje. |
![]() |
|
![]() |
ik ben een dag voor mijn vriendje jarig en dat onthoudt hij het dus wel. ik geef echter zelf weinig om verjaardagen, dus mocht hij het vergeten vind ik het zelf niet echt het einde van de wereld, maar als ik er wel om zou geven zou ik het toch erg jammer vinden..maar ja, zolang het niet verkeerd bedoeld is zou ik het hem nog wel kunnen vergeten.
De datum waarop we wat kregen weet hij al helemaaaal niet, maar ook dat vind ik op zich niet belangrijk. wij zijn toch niet echt van die mensen die elke maand vieren enzo. we hebben gewoon leuke herinneringen en dan maakt het voor ons weinig uit op welke datum die nou precies plaatsvonden. Maar het enige wat inderdaad helpt is hem constant helpen herinneren, maar dit wordt denk ik op den duur een beetje irritant. Ik zou er maar gewoon vrede mee hebben en des te meer blij zijn de keren dat hij het WEL onthouden heeft. |
![]() |
|
Ik zou dr iig voor zorgen dat ie t nooit meer van zn leven zal vergeten.
voor mij zijn dit soort dingen best belangrijk en je hebt dan ook de poppen aan het dansen (niet letterlijk natuurlijk) als ie dat zou vergeten. Maar omdat ik t best belangrijk vind begin ik er al daaaagen van tevoren over, no way dat ie t vergeet dus. (hij is ook bijna jarig en zit er ook nu al over te zeuren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Tsja, ik heb ook een lichtelijk verstrooide vriend (gewoon een vriend
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
wat vinden jullie de kledingrens voor op school wera01 | 23 | 12-06-2014 22:26 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie jongens nou leuk? katnisseverdeen | 10 | 24-03-2013 16:38 | |
De Kantine |
waar wonen jullie, en wat vinden jullie er leuk/kut aan? fruitmand | 79 | 22-06-2006 23:08 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie van bisexueel? HilaryGirl15 | 52 | 09-11-2004 12:12 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan? Some | 7 | 24-07-2003 08:27 | |
Seksualiteit |
Meiden wat vinden jullie van gebeft worden? Some | 103 | 03-06-2003 09:52 |