Een paar maanden geleden heb ik een korte tijd verkering gehad met een heel leuk, lief en knap meisje. Dit ging vrij snel uit omdatwe het allebei niet echt lekker vonden gaan. Ik denk dat dat ook kwam doordat ik denk ik niet echt verliefd op haar was. Ik voelde me vaak ook wel een beetje vreemd bij haar. Nadat het uit is gegaan heb ik bijna niet meer met haar gepraat, ik heb kort nadat het uit was nog wel wat met haar gemsned maar dat was een beetje vreemd, ze leek ook wel een beetje afstandelijk (niet dat ik dat vreemd vond maar daarna heb ik dus niet echt meer met haar gepraat), als we elkaar tegenkomen zeggen we nog wel altijd hallo en glimlacht ze nog altijd even vrolijk en zo, maar verder heb ik haar de afgelopen paar maanden eigenlijk wel een beetje genegeerd. Een vriend van mij die nog wel regelmatig met haar omgaat (dat ook deed voordat we iets hadden) heeft wel een paar keer (de laatste keer1,5 maand gelden of zo, gezegd dat ze weleens iest heeft gezegd over dat ik nooit meer met haar praatte)
We hebben allebei (denk ik) niemand meer gehad sinds het uit is gegaan, alhoewel, zij misschien wel, maar ik denk het niet, al weet ik wel dat ze een jongen een tijdje leuk heeft gevonden maar hij is ver weg. Nu kom ik haar weer af en toe tegen en soms lijkt het wel alsof ik haar weer echt leuk begin te vinden. Ik me ook niet voorstellen dat ik een ander meisje lueker kan vinden dan haar. Ik ben soms ook best wel bang dat ze iemand anders vind, of misschien een van mijn vreinden leuk gaat vinden. Het is heel vreemd, soms denk ik terug aan die tijd dat we wat hadden, en kan ik me wel maar m'n kop slaan waarom ik het zo heb laten lopen (want zo voel ik het wel een beetje), en waarom heb ik haar al die tijd half genegeerd? Wat zouden jullie doen als je in deze situatie zat? help me hier alsjeblieft mee
|