Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2003, 21:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
als je je te wazig voelt? of doe je er dan nog een schepje bovenop

met alcohol zit er niet echt een stop op.... k kan de hele nacht doorgaan totdat m'n geld op is. t probleem is dan op een bepaald punt dat je toch niet echt zat meer wordt... ( tenminste, niet zatter dan dat je al bent)

met blowen (enkel blowen dan) houdt het meestal na 4 á 5 joints op....

dus.......
bring it o
Oud 08-09-2003, 21:07
Footprint
Footprint is offline
ehm als ik thuis ben wanneer ik wazig ben, en dan een extra schepje erboven op, met blowen dan

met alcohol stop ik als ik me wat meer als aangeschoten ga voelen, dan smoke ik liever dan dat ik verder drink

ehm en als ik uit ga dan ehm totdat mijn geld op is of wanneer we naar huis gaan, hehe maar ook vaak wanneer er niets meer ingegoten kan worden

dus eigenlijk bijna nooit op tijd
Oud 08-09-2003, 21:07
Verwijderd
Ik heb een ingebouwde rem. Bij alcohol kan ik niet te ver gaan, dan geef ik mijn drank weg en ga naar huis als het te ver gaat, het lukt gewoon niet om verder te gaan ook al zou ik willen.
Blowen idem, al ga ik dan niet naar huis maar blijf ik liggen en sta niet meer op.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 21:47
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
met alcohol stop ik vanzelf.. als ik zwaar aangeschoten ben dan hoef ik niet meer te drinken.. ik voel me dan wel chill genoeg.
maar met blowen kan ik de hele nacht doorgaan.
het is chill en op een gegeven moment kan ik dus niet stoneder worden, maar tog geniet ik van de joint.
Oud 08-09-2003, 22:22
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
met alcohol geeft m'n lichaam een waarschuwing maar van jointjes krijg ik nooit genoeg.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 22:52
Mir-idiotA
Citaat:
birthmark schreef op 08-09-2003 @ 22:03:

met alcohol zit er niet echt een stop op.... k kan de hele dag/nacht doorgaan totdat m'n geld op is. t probleem is dan op een bepaald punt dat je toch niet echt zat meer wordt... ( tenminste, niet zatter dan dat je al bent)

Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 00:23
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik vind zwaar aangescoten niet fijn, dus ik stop als ik een beetje aangeschoten ben. Maar van blowen krijg ik nooit genoeg.
Oud 09-09-2003, 10:11
Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Met drank voel ik altijd wel wanneer ik moet stoppen.
Meestal als ik een beetje begin te duizelen.
Maar met blowen hoef ik niet te stoppen, ik word er ook niet naar van ofzow.
Oud 09-09-2003, 11:12
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
birthmark schreef op 08-09-2003 @ 22:03:
met alcohol zit er niet echt een stop op.... k kan de hele nacht doorgaan totdat m'n geld op is. t probleem is dan op een bepaald punt dat je toch niet echt zat meer wordt... ( tenminste, niet zatter dan dat je al bent)
Dus je wilt zeggen dat jij een "oneindige" hoeveelheid alcohol kan opdrinken en toch bij bewustzijn blijven?
Oud 09-09-2003, 11:15
Footprint
Footprint is offline
dus je wilt zeggen dat je denkt dat ie een "oneindige" geldvoorraad heeft?
Oud 09-09-2003, 11:19
Thought Alive
Thought Alive is offline
Nee, maar iedereen heeft af en toe wel eens geld...en zoals hij het zegt komt het op mij over alsof ie gewoon geen grens heeft...
Oud 09-09-2003, 11:28
Footprint
Footprint is offline
grensloze kerel die birthmark
Oud 09-09-2003, 11:30
Thought Alive
Thought Alive is offline
Dat vraag ik me dus af
Oud 09-09-2003, 11:33
Footprint
Footprint is offline
wat denk je dat ie bedoelt?
Oud 09-09-2003, 11:37
Thought Alive
Thought Alive is offline
Ik denk dat hij bedoeld dat ie zn grenzen nog nooit echt verkend heeft
Oud 09-09-2003, 11:38
Footprint
Footprint is offline
*zucht*

sja dan zit er niets anders voor je op om te wachten totdat birthmark het verlossende antwoord geeft

Oud 09-09-2003, 11:40
Thought Alive
Thought Alive is offline
Nee, idd maar daar was ik al achter voordat ik mn eerste bericht hier postte hoor... blij dat jij er nu ook achter bent gekomen...
Oud 09-09-2003, 11:47
Footprint
Footprint is offline
ach een beetje inzicht wil soms ook wel helpen
Oud 09-09-2003, 11:56
Thought Alive
Thought Alive is offline
Ja, soms wel ja...
Oud 09-09-2003, 14:04
Verwijderd
Als ik chill stoned ben, ga ik door, maar als ik voel dat ut fout gaat, of tis niet prettig dan stop ik meteen....
Met drank ga ik eigenlijk heel ver door, totdat ik bijna niet meer kan staan/fietsen...mwha de klap komt meestal zo ineens en dan denk ik van maaar ff stoppen en dan krijg ik weer biertje en dan denk ik vooruit dan maar, nog eentje....
Maar meestal stop ik niet met drinken dus, want vind lam zijn wel chill.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 14:08
cha0s
cha0s is offline
qua alcohol ben ik 'n beetje 'n lager lout
(op 't kotsen na dan. hoewel dat soms ook wel eens voorkomt.)

met wiet stop ik als ik chill knetter ben.
Oud 09-09-2003, 15:25
Verwijderd
bij alcohol is t echt na een bepaalde hoeveelheid kappen, bij blowen niet, op vakantie zaten we maar achter elkaar door te blowen, de hele nacht doorgegeaan, bijna een tipboekie op, we waren met ze 9en ofzo, en ik had nerges last van, alleen van lege zakjes , maar we deden het wel rustig aan, tog robo
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 16:10
Bird-one
Bird-one is offline
ik drink sowieso eigenlijk geen alcohol. af en toe alleen omdat ik het lekker vind, maar niet voor de alcohol.
blowen, als ik niet meer wil stop ik.
Oud 09-09-2003, 18:08
Demiurge
Demiurge is offline
Met alcohol heb ik altijd een grens van zeer lekker aangeschoten, ligt er altijd maar aan in wat voor een conditie ik ben, soms duurt het heel lang om te bereiken of lukt het gewoon niet en soms ben ik er zo. En meestal probeer ik wel op dat niveau te blijven. Omdat ik er een hekel aan heb om zat te zijn, omdat ik dan niks meer herinner

Blowen, tjah ik heb het te weinig gedaan om echt me grenzen te kunnen stellen. Hierbij denk ik ook dat ik op een gegeven moment een status heb bereikt waarbij ik zeg, dit is lekker, en als dat uit begint te werken neem ik er nog 1
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 18:15
zeehond23
zeehond23 is offline
Als ik geen geld meer heb, geen zin meer, alsk naar huis ga, als ik over mijn hoogtepunt heen ben, etc etc
Advertentie
Oud 09-09-2003, 18:25
squat
squat is offline
Met alcohol als het niet lekker meer is. Met wiet heb ik meestal niet genoeg om veel te roken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 22:22
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Thought Alive schreef op 09-09-2003 @ 12:12:
Dus je wilt zeggen dat jij een "oneindige" hoeveelheid alcohol kan opdrinken en toch bij bewustzijn blijven?
ja, ik kan 1000 liter bier drinken op 1 avond

d0h

stupid

nee... als ik het een beetje spreid kan ik gewoon blijven drinken. k moet ook niet aan 1 stuk door drinken maar k sta wel zo goed als de hele avond met een flesje in m'n hand die opgaat voordat ie lauw is. en op de fiets terug kan k ook nog rustig bier drinken. ziek word ik er niet van... ( muv oranjeboom)

let op: het is de combo met blowen die vaak een voortijdig einde aan de avond maakt...
Oud 09-09-2003, 22:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Thought Alive schreef op 09-09-2003 @ 12:37:
Ik denk dat hij bedoeld dat ie zn grenzen nog nooit echt verkend heeft

je blijft lachen met die kerel hè
Oud 09-09-2003, 22:32
Mental Miracle
Mental Miracle is offline
Citaat:
omajunk schreef op 09-09-2003 @ 15:04:
Als ik chill stoned ben, ga ik door, maar als ik voel dat ut fout gaat, of tis niet prettig dan stop ik meteen....
Met drank ga ik eigenlijk heel ver door, totdat ik bijna niet meer kan staan/fietsen...mwha de klap komt meestal zo ineens en dan denk ik van maaar ff stoppen en dan krijg ik weer biertje en dan denk ik vooruit dan maar, nog eentje....
Maar meestal stop ik niet met drinken dus, want vind lam zijn wel chill.
hier hetzelfde
Oud 10-09-2003, 06:53
Mir-idiotA
Citaat:
birthmark schreef op 09-09-2003 @ 23:22:

let op: het is de combo met blowen die vaak een voortijdig einde aan de avond maakt...
de wijze les.
nee ik heb het exact hetzelfde als jij. drink ook rustig door. Maar vooral in de kroeg dan moet ik zeker wél een biertje hebben als de ander weer op is. Thuis valt het nog mee, kan zo een half uur/uur tussen zitten
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 12:49
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 09-09-2003 @ 19:15:
Als ik geen geld meer heb, geen zin meer, alsk naar huis ga, als ik over mijn hoogtepunt heen ben, etc etc
Oud 10-09-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
En als de wereld is vergaan, dan blijft de televisie aan. Dan is het hier een poppenkraam, met dooien achter het raam.
herman van veen ghehehe viel me nu pas op
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:15
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
birthmark schreef op 09-09-2003 @ 23:23:

je blijft lachen met die kerel hè
Ik vat dit maar als een compliment op, en laat de rest lekker rusten
Oud 11-09-2003, 21:55
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
omajunk schreef op 10-09-2003 @ 16:29:
herman van veen ghehehe viel me nu pas op
Oud 11-09-2003, 21:58
Verwijderd
hehe nou lees ik het weer en ben ik weer stoned, ik blijf het maar grappig vinde ghehehe
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 22:35
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Thought Alive schreef op 11-09-2003 @ 18:15:
Ik vat dit maar als een compliment op, en laat de rest lekker rusten

ik zou graag de theepot die voor me staat in je oog willen proppen, mag dat?
Oud 12-09-2003, 12:25
Verwijderd
*kucht*
(heel zachtjes maar hoor...)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 13:15
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
birthmark schreef op 11-09-2003 @ 23:35:
ik zou graag de theepot die voor me staat in je oog willen proppen, mag dat?
Je mag het wel proberen

maar wel zonder mijn medewerking natuurlijk...
Oud 12-09-2003, 13:29
coffee_mug
coffee_mug is offline
Bij drank als ik me erg wazig begin te voelen,met wiet/hasj kan ik redelijk lang doorgaan. in de combinatie stop ik als me hoofd begint te tollen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:40
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
coffee_mug schreef op 12-09-2003 @ 14:29:
...stop ik als me hoofd begint te tollen.
en dan is het te laat.
Oud 12-09-2003, 18:32
zeehond23
zeehond23 is offline
"dan moet je gaan liggen man, dan voel je je echt heel snel beter"
Oud 12-09-2003, 20:03
Verwijderd
met drinken ben ik op een gegeven moment 'te moe' van het naar de WC lopen om nog te drinken dus dan kap ik maar.

met blowen kap ik na 1 sterke joint, en dan voel ik me goed stoned en daarna ben ik de rest van de dag niet meer aan te spreken...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 20:50
Verwijderd
Als ik voel dat ik beter niet meer kan nemen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 10:41
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Met blowen stop ik doordeweeks na een joint of 4 a 5, in het weekend ligt er geen rem op, totdat ik me gewoon niet meer lekker voel, en dat duurt echt heel lang dus meestal haal ik dat ook niet, drank gebruik ik nauwelijks, maar als ik het gebruik stop ik op het moment dat ik begin te lallen en dan is het al te laat.
Oud 14-09-2003, 15:30
funest
funest is offline
mja ligt helemaal aan me stemming

over et algemeen drink ik totdat ik zoiets heb van pff als ik nu nog meer drink dan word ik ziek...dus dan stop ik even tot dat gevoel gezakt is. Maar als ik dag erna moet werken of school dan drink ik meestal wel met maten.
blowen doe ik vaak tot mijn wiet op is of totdat iedereen naar huis gaat, als ik alleen blow dan is et meestal maar 1 joint, omdat ik daarna vaak ga slapen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:50
Verwijderd
Blowen no limits, kan ik echt door mee blijven gaan en met zuipen, nja, ik kan wel veel ophebben maar soms ben ik al heel snel aangeschoten en dan weet ik dat het op die avond beter inslaat en doe ik wat rustiger aan en soms als ik niet zo snel wat merk kan ik redelijk door blijven gaan tot ik niet meer kan lopen of echt niet meer normaal kan kijken.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 21:15
paco de taco
paco de taco is offline
echt een grens heb ik niet en dat is soms wel minder
meestal is het zo dat ik niet met een lege hand sta en ook niet met lauw bier en blowen zit ook niet echt een grens op
zelfs het zover komt dat ik moet kotsen dan drink ik daarna weer verder ook al kun je dat dan beter niet doen. vind het alleen soms wel kut als ik de dag erna nog maar vrij weinig weet over de avond ervoor.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 22:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
coffee_mug schreef op 12-09-2003 @ 14:29:
Bij drank als ik me erg wazig begin te voelen,met wiet/hasj kan ik redelijk lang doorgaan. in de combinatie stop ik als me hoofd begint te tollen.
dat tollen is juist leuk... k zou dan pas stoppen als ik voel dat ik bij de volgende joint/bier zou kotsen...
Oud 15-09-2003, 08:01
Mir-idiotA
Citaat:
birthmark schreef op 14-09-2003 @ 23:09:
dat tollen is juist leuk... k zou dan pas stoppen als ik voel dat ik bij de volgende joint/bier zou kotsen...
als ik kots, drink ik liever nog wat pilsjes om die ranzige smaak weg te speoelen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 08:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 15-09-2003 @ 09:01:
als ik kots, drink ik liever nog wat pilsjes om die ranzige smaak weg te speoelen
met als gevolg dat je dan vaak ( niet altijd) weer moet kotsen, en weer moet drinken, en weer moet kotsen, en weer moet drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten