Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee, maar iedereen heeft af en toe wel eens geld...en zoals hij het zegt komt het op mij over alsof ie gewoon geen grens heeft...
|
![]() |
Nee, idd maar daar was ik al achter voordat ik mn eerste bericht hier postte hoor... blij dat jij er nu ook achter bent gekomen...
![]()
|
Verwijderd
|
Als ik chill stoned ben, ga ik door, maar als ik voel dat ut fout gaat, of tis niet prettig dan stop ik meteen....
Met drank ga ik eigenlijk heel ver door, totdat ik bijna niet meer kan staan/fietsen...mwha de klap komt meestal zo ineens en dan denk ik van maaar ff stoppen en dan krijg ik weer biertje en dan denk ik vooruit dan maar, nog eentje.... Maar meestal stop ik niet met drinken dus, want vind lam zijn wel chill. |
![]() |
|
qua alcohol ben ik 'n beetje 'n lager lout
![]() (op 't kotsen na dan. hoewel dat soms ook wel eens voorkomt.) met wiet stop ik als ik chill knetter ben.
|
Verwijderd
|
bij alcohol is t echt na een bepaalde hoeveelheid kappen, bij blowen niet, op vakantie zaten we maar achter elkaar door te blowen, de hele nacht doorgegeaan, bijna een tipboekie op, we waren met ze 9en ofzo, en ik had nerges last van, alleen van lege zakjes
![]() ![]() |
![]() |
|
Met alcohol heb ik altijd een grens van zeer lekker aangeschoten, ligt er altijd maar aan in wat voor een conditie ik ben, soms duurt het heel lang om te bereiken of lukt het gewoon niet en soms ben ik er zo. En meestal probeer ik wel op dat niveau te blijven. Omdat ik er een hekel aan heb om zat te zijn, omdat ik dan niks meer herinner
![]() Blowen, tjah ik heb het te weinig gedaan om echt me grenzen te kunnen stellen. Hierbij denk ik ook dat ik op een gegeven moment een status heb bereikt waarbij ik zeg, dit is lekker, en als dat uit begint te werken neem ik er nog 1 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
d0h stupid nee... als ik het een beetje spreid kan ik gewoon blijven drinken. k moet ook niet aan 1 stuk door drinken maar k sta wel zo goed als de hele avond met een flesje in m'n hand die opgaat voordat ie lauw is. en op de fiets terug kan k ook nog rustig bier drinken. ziek word ik er niet van... ( muv oranjeboom) let op: het is de combo met blowen die vaak een voortijdig einde aan de avond maakt...
||
Citaat:
||
Citaat:
nee ik heb het exact hetzelfde als jij. drink ook rustig door. Maar vooral in de kroeg dan moet ik zeker wél een biertje hebben als de ander weer op is. Thuis valt het nog mee, kan zo een half uur/uur tussen zitten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik zou graag de theepot die voor me staat in je oog willen proppen, mag dat? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar wel zonder mijn medewerking natuurlijk... ![]()
|
Met blowen stop ik doordeweeks na een joint of 4 a 5, in het weekend ligt er geen rem op, totdat ik me gewoon niet meer lekker voel, en dat duurt echt heel lang dus meestal haal ik dat ook niet, drank gebruik ik nauwelijks, maar als ik het gebruik stop ik op het moment dat ik begin te lallen en dan is het al te laat.
|
mja ligt helemaal aan me stemming
over et algemeen drink ik totdat ik zoiets heb van pff als ik nu nog meer drink dan word ik ziek...dus dan stop ik even tot dat gevoel gezakt is. Maar als ik dag erna moet werken of school dan drink ik meestal wel met maten. blowen doe ik vaak tot mijn wiet op is of totdat iedereen naar huis gaat, als ik alleen blow dan is et meestal maar 1 joint, omdat ik daarna vaak ga slapen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Blowen no limits, kan ik echt door mee blijven gaan en met zuipen, nja, ik kan wel veel ophebben maar soms ben ik al heel snel aangeschoten en dan weet ik dat het op die avond beter inslaat en doe ik wat rustiger aan en soms als ik niet zo snel wat merk kan ik redelijk door blijven gaan tot ik niet meer kan lopen of echt niet meer normaal kan kijken.
|
![]() |
|
echt een grens heb ik niet en dat is soms wel minder
meestal is het zo dat ik niet met een lege hand sta en ook niet met lauw bier en blowen zit ook niet echt een grens op zelfs het zover komt dat ik moet kotsen dan drink ik daarna weer verder ook al kun je dat dan beter niet doen. vind het alleen soms wel kut als ik de dag erna nog maar vrij weinig weet over de avond ervoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
diagnoses: wanneer maak je gebruik van zo'n "etiketje" yayminay | 22 | 16-02-2009 15:06 | |
De Kantine |
Wanneer denk je te stoppen met forumen? Missy | 32 | 09-02-2009 12:32 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #3 Verwijderd | 500 | 15-07-2008 18:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer stoppen je voeten met groeien ? cash_20202 | 53 | 22-04-2007 11:21 | |
Drugs & Alcohol |
Wanneer zou je stoppen met drugs? Outlaw | 97 | 28-10-2004 16:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
wanneer??? Kupu | 3 | 18-11-2001 19:09 |