Oud 16-09-2003, 21:07
Tryptamine
Tryptamine is offline
Ik heb nu ongeveer 1 jaar en 3 maanden iets met een meisje waar ik absoluut stapelgek op ben. Er is alleen 1 probleem...

Soms vertelt ze me dingen over hoe ze 'ons' samen later zou zien...huisje, boompje, etcetera, zoiets, en ze zegt daar ook bij dat ze dat helemaal niet erg zou vinden (om dus zo lang bij mij te blijven) en meer van dat soort dingen.

Ik ben 17, zij is zelfs nog iets jonger, en om eerlijk te zijn krijg ik niet een helemaal gelukzalig en blij gevoel als ik dit hoor...het hele idee is mij veel te beklemmend, maar ik wil haar ook weer niet teleurstellen. Voor de rest ben ik nog steeds hopeloos verliefd en gelukkig is dat vice versa ook zo...

Hoe kan ik haar dit het beste brengen?
Oud 16-09-2003, 21:09
Verwijderd
Zeggen dat je hoopt heel gelukkig met haar te worden maar nog niet teveel vast wil stellen?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 21:22
Verwijderd
Wat je haar moet vertellen is dat je knikkende knieen krijgt als je haar ziet maar dat je jezelf nog te jong vindt om al over 'huisje boompje beestje' na te denken.
Het is natuurlijk leuk om te dromen over de toekomst maar ze moet zich er niet in vastbijten. Stel dat jullie uit elkaar gaan (god forbid) dan stort haar hele toekomstbeeld in..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 21:29
Tryptamine
Tryptamine is offline
Citaat:
Jadie schreef op 16-09-2003 @ 22:22:
Wat je haar moet vertellen is dat je knikkende knieen krijgt als je haar ziet maar dat je jezelf nog te jong vindt om al over 'huisje boompje beestje' na te denken.
Het is natuurlijk leuk om te dromen over de toekomst maar ze moet zich er niet in vastbijten. Stel dat jullie uit elkaar gaan (god forbid) dan stort haar hele toekomstbeeld in..
Precies, en dat is wel het laatste wat ik wil.
Oud 16-09-2003, 21:39
Verwijderd
Je moet haar dus duidelijk maken dat ze zich niet vast moet bijten in 'jullie toekomst samen'. Een plan B voor wanneer het fout gaat is natuurlijk wel handig want ze maakt zich nu compleet afhankelijk van jou. (maar dat wist je al )
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:04
Ninnoc
Ninnoc is offline
verschrikkelijk, ik snap je helemaal, ik kan daar ook heel slecht tegen, en ik ben nogwel een meisje (schijnt typisch meisjes gedrag te zijn). tja dumpen die handel

vertel haar een keer SUBTIEL(!) dat het vrij onwaarschijnlijk is dat jullie dan nog bij elkaar zijn en dat daar ook helemaaaaal niet aan wilt denken of over praten. Let op SUBTIEL, dit soort meisjes kunnen namelijk vrij hysterisch worden als je zoiets bot brengt heb ik zo het idee
Oud 17-09-2003, 15:10
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 17-09-2003 @ 16:04:
vertel haar een keer SUBTIEL(!) dat het vrij onwaarschijnlijk is dat jullie dan nog bij elkaar zijn en dat daar ook helemaaaaal niet aan wilt denken of over praten. Let op SUBTIEL, dit soort meisjes kunnen namelijk vrij hysterisch worden als je zoiets bot brengt heb ik zo het idee
Dat moet dan wel heel subtiel, want ik kan me voorstellen dat je als je vriend dat tegen je zegt je gelijk gaat denken dat hij het uit wilt maken ofzo.. Maar meent ze het allemaal wel serieus? Ik had met me ex ook dat we helemaal zaten van zo en zoveel kinderen en dan een huis blablabla... Maar dat was absoluut niet serieus.. Als ze 17 is dan zal ze zelf toch ook wel een beetje snappen dat de kans groot is dat jullie ooit nog eens uit elkaar gaan...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:12
Verwijderd
ken t helemaal.
mede hierdoor is het ook uit gegaan met mn vriend van toen.
maar met mijn huidige vriend heb ik dit probleem helemaal niet.
naja, bij die vorige had ik ook zelf zoiets van: ik weet toch wel dat ik niet met jou de rest van mn leven wil delen.
en nu heb ik zoiets van: ja graag en t liefst nu!

naja, een lulverhaal waar je niets aan hebt, maar herken t dus wel.
KUS
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-09-2003 @ 16:12:

naja, bij die vorige had ik ook zelf zoiets van: ik weet toch wel dat ik niet met jou de rest van mn leven wil delen.
en nu heb ik zoiets van: ja graag en t liefst nu!

waarom het dan toch je vriend was, snap ik niet, sorry ...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 21:04
Tryptamine
Tryptamine is offline
Kijk, over de subtielheid maak ik me niet veel zorgen...ze is zeker voor rede vatbaar, misschien zelfs tot op zo'n hoogte dat ze haar eigen denkbeelden zou bekritiseren...

Ik denk eerder dat ze haar gevoelens zou verbergen of in ieder geval niet helemaal zou laten blijken...ten eerste kan ik daar niet goed tegen en ten tweede zou dat ons en onze relatie geen goed doen..
Oud 17-09-2003, 21:13
Verwijderd
gewoon laten lullen, maar wel ff duidelijk maken dat jij daar nog niet aan denkt.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 07:23
Tryptamine
Tryptamine is offline
Ach, het komt vast wel goed

En dat hoop ik ook voor jou...je vriend zit toch in het leger? Dat je hem zo lang niet ziet lijkt me nog een stuk moeilijker...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten