Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
verschrikkelijk, ik snap je helemaal, ik kan daar ook heel slecht tegen, en ik ben nogwel een meisje (schijnt typisch meisjes gedrag te zijn). tja dumpen die handel
![]() vertel haar een keer SUBTIEL(!) dat het vrij onwaarschijnlijk is dat jullie dan nog bij elkaar zijn en dat daar ook helemaaaaal niet aan wilt denken of over praten. Let op SUBTIEL, dit soort meisjes kunnen namelijk vrij hysterisch worden als je zoiets bot brengt heb ik zo het idee
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ken t helemaal.
mede hierdoor is het ook uit gegaan met mn vriend van toen. maar met mijn huidige vriend heb ik dit probleem helemaal niet. naja, bij die vorige had ik ook zelf zoiets van: ik weet toch wel dat ik niet met jou de rest van mn leven wil delen. en nu heb ik zoiets van: ja graag en t liefst nu! naja, een lulverhaal waar je niets aan hebt, maar herken t dus wel. KUS |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kijk, over de subtielheid maak ik me niet veel zorgen...ze is zeker voor rede vatbaar, misschien zelfs tot op zo'n hoogte dat ze haar eigen denkbeelden zou bekritiseren...
Ik denk eerder dat ze haar gevoelens zou verbergen of in ieder geval niet helemaal zou laten blijken...ten eerste kan ik daar niet goed tegen en ten tweede zou dat ons en onze relatie geen goed doen..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verwerken van je ex divindae | 112 | 24-10-2006 10:20 | |
Liefde & Relatie |
3 wekelijkse 'relaties' klompje | 27 | 04-01-2005 16:20 | |
Algemene schoolzaken |
ontgroening.... sjoeltie | 157 | 12-11-2004 08:19 | |