T zal wel op de literatuur dinges moeten maar daar heeft niemand het boek waarschijnlijk gelezen.. Dus hoopte dat een van de sportfans het boek gelezen heeft..
Moet namelijk voor school verslagje over een biografie schrijven maar ik moet er nog een paar meningen van anderen over hebben.. Iemand
Che Guevara schreef op 08-08-2003 @ 20:40: Ik vond het een erg grappig boek, eerlijk gezegd. De beste man is een beetje paranoïde, hoewel hij hier en daar wel gelijk heeft.
Idd.. Hij zweert elke keer op zn dochters enzo.. Maar die kerel die ging toch best vaak vreemd of verwar ik em nou met andere voetballers? Want daar rept ie geen woord over.. alleen dat ie van La Claudia houdt..
zlatani9 schreef op 08-08-2003 @ 20:41: Idd.. Hij zweert elke keer op zn dochters enzo.. Maar die kerel die ging toch best vaak vreemd of verwar ik em nou met andere voetballers? Want daar rept ie geen woord over.. alleen dat ie van La Claudia houdt..
Hehe, hij heeft zelfs een buitenechtelijke zoon. Speelt nu ergens in Schotland.
zlatani9 schreef op 27-08-2003 @ 00:49: Ik heb het boek nu voor de derde keer gelezen en ik vind het echt een topboek! Iemand anders die het al gelezen heeft?
Geen lezers op het sportforum dus blijkbaar .. Kut dat k em steeds moet uppen maar heb echt recensies nodig!!