| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Even testen
![]() Zelf vind ik dat het leuker is om (bijna) alleen gele smilies te hebben. Zeker de boze smilie, die vind ik veel leuker als ie geel is, en dan niet zo'n boze mond (zie o.a. msn). Dan zal hij meteen ook sneller gebruikt worden, omdat hij gewoon "vriendelijker" boos is dan deze. Deze is té boos
|
|
|
|
|
|
Ik vind dat de
vervangen moet worden door een van de suggesties van Dreams, en dan het liefst zijn eerste.De en zijn prima, de vind ik er een beetje buitenvallen... Daarvoor zie ik liever iets als De is eigenlijk een smiley die niet weet wat ie wil. Z'n mond staat op het punt van janken, terwijl z'n wangen de indruk geven dat ie gepijpt wordt... Doe dan een ) mondje ofso, of zo eentje waar kwijl uit komt (ála de :9 @ T.net).Studeer je eigenlijk nog in Zwolle? Edit:Ik gebruik de altijd van "sux0r". Dus euh...Me poes is dood! -->
Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 16:31. |
|
|
|
|
|
Ik vind nog steeds dat mijn voorgestelde "rock-on-dude!" smiletje het beste is. Maarja! Toen was er geen behoefte aan
Ik kan alleen et topic niet meer vinden dat ik er toen over gemaakt had ![]() edit: nouja dit smiletje bedoelde ik
Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 17:10. |
|
|
|
|
|
ik mis nu de
smiley aan, ben ik er net aan gewend is ie alweer verdwenen dus ik stem voor weer terug ipv deze .. is toch veel te agressief! daar krijg je nou al die vechtpartijen van! nu ik toch bezig ben, deze hebben totaal geen uitstraling. Oogt goedkoop en detail ze zijn niet even groot
|
|
|
|
Ik vind het wel handig dat
er nu bij staat, ik moest steeds naar www.smilies.nl om hem op te zoeken. mag er wat mij betreft vandaag weer uit. dekt de lading prima, en nu missen we nog steeds de veel gebruikte :/ - smiley. , en : uitstekend |
|
|
|
|
Verwijderd
|
hmpf
ik vind deze juist top!Dat is toch meer iets als ongemeend boos, gewoon evil dus? de kan inderdaad mooier, ik vindt beide suggesties van Dreams beter. Ik snap niet waarom mensen alle smileys geel willen of en er niet tussen vinden passen. Zowel beweging als kleur zit er toch ook in andere smileys? kan wat mij betreft ook wel weg, zal em niet echt gebruiken denk ik, maar boeit ook eigenlijk niet zo.Als betekenis van zou ik zeggen 'neee, dat meen je niet serieus' of iets dergelijks
|
|
|
|
dees is helemaal niet agressief of boos zoals sommigen hier denken. Hij is gewoon evil als in... uhm... Hmm even niets verzinnen waar deze leuk gebruikt kan worden. Nou ja tis gewoon ... evil! opzich mis ik die wel vaak, en nu is er een! Blij blij ![]() *lacht boosaardig*
|
|
|
mag van mij zo weer weg, en dan daarvoor :cry: ( :krijs: ) in de plaats. want voor 'bloos' gebruik ik altijd de " " past niet zo erg bij de rest, mag van mij ook wel weg ![]() een andere kleur en iets kleiner (die van ******** hier boven ergens, en dan.. lichtroze ofzo ) mag ook best een ander kleurtje kan dan wel blijven die wijkt genoeg af van de andere gele smilies door dat handje
|
|
|
|
||||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(kleur is subject to change) Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
de
en smilies vink iig super. zeker gebruikte ik al erg vaak als afkorting, dus ik ben blij dat d'r nou ook een plaatje bij is. is gewoon leuk om aan te geven dat je het ergens totaal niet mee eens bent. ga ik denk ik niet gebruiken; vink leuker en geil lijkt die bloos-smiley niet.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het maakt mij vrij weinig uit welke kleur jullie em in stoppen (hou het wel beethje licht aub) maar als het even kan wel Die ziet dr een stuk normaler uit
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
De betekenis ontbreekt nog in de FAQ bij de nieuwe smilies.
Ik snap de nieuwe smilies zelf ook van geen meter en vind er niets aan, en kan er dus ook geen betekenis aan geven. Alleen bij deze: ' ' zou je als betekenis 'niet doen' of 'slecht(hoor)' kunnen doen. -> balen ![]() Ik blijf aanhanger van de smilies hoe ze waren.
|
|
|
|
->super smiley alleen de beschrijving bah weet ik niet of ik die overeen vind stemmen ik weet ook eigenlijk niet wat voor een beschrijving ik daarbij zou doen... -> had voor mij niet gehoeven aangezien we de al hebben.. en -> zijn wel vrij afwijkend van de rest maar ik vind ze niet storend -> geweldig dat ie er is maar ik vind deze net iets te breed zoals al gezegd hierboven staan 3 mooiere.. Maar hij mag van mij wel geel blijven.
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|