Oud 07-09-2003, 11:38
steentje
steentje is offline
ik, een gezellige, spontane 18jarige 1e jaars PWO studente...zoek een kamertje in Nijmegen.

min 12m2 en max 250 EURO.

Mail even ale je iets weet ofzo..

tnx alvast.
Oud 07-09-2003, 12:08
Baz
Baz is offline
Helaas, ik kan je niet helpen, ben zelf ook op zoek
Maar als iemand nog een leuke kamer over heeft voor 1ejaars geneeskunde dan hoor ik het graag!!
Oud 07-09-2003, 13:50
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als ik jullie was zou ik eens informeren bij dat ene klooster bij het Centraal Station. Het zit deels ook aan de Graafseweg. Het is heel groot en de meeste mensen die ik erheen heb doorgestuurd hadden in korte tijd een mooie kamer.
Oud 07-09-2003, 14:01
Baz
Baz is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-09-2003 @ 14:50:
Als ik jullie was zou ik eens informeren bij dat ene klooster bij het Centraal Station. Het zit deels ook aan de Graafseweg. Het is heel groot en de meeste mensen die ik erheen heb doorgestuurd hadden in korte tijd een mooie kamer.
Ik geloof dat ik weet welk klooster je bedoelt, moet je daar gewoon naar toe gaan, is er een beheerder ofzo? (by the way, mooie kamers??)
Oud 07-09-2003, 14:03
Gimme more beer
Citaat:
Baz schreef op 07-09-2003 @ 15:01:
Ik geloof dat ik weet welk klooster je bedoelt, moet je daar gewoon naar toe gaan, is er een beheerder ofzo? (by the way, mooie kamers??)
Kamers kun je mooi maken... Ze zijn niet speciaal mooi ofzo. Wel groot, als je een beetje geluk hebt.
Ik heb ooit een tel. nummer gehad, ben ik alleen kwijt. Ik raad aan om een keertje langs te lopen, kijken wie er open doet en het gewoon te vragen. Zo heeft een vriend van me het ook gedaan...
Oud 07-09-2003, 14:17
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Baz schreef op 07-09-2003 @ 15:01:
Mijn vriendin zit er. Ze kan er zelf koken, er zit een wasbak, ze heeft het helemaal geverfd enzo, dus tis nu keimooi. (zegt ze, heb het zelf nog niet gezien)
Tussen 19.00 en 21.00 (of 17.00 en 19.00, weet het niet meer precies) op dinsdagavond kun je je elke week in laten schrijven. Je krijgt dan een wachtwoord waarmee je via hun site alle vrijgekomen kamers kunt zien. Je wordt dan gebeld als je aangegeven hebt dat je geinteresseerd bent, dan kun je komen kijken en vaak hem je 'm dan ook al (bijna) meteen.
Opzich zou je het best kunnen proberen, ik ga me er zelf ook in laten schrijven ook al heb ik al een kamer (in Dukenburg, dus vandaar..), het is altijd handig.

Jullie kunnen anders nog wel op de site van de SSHN kijken, daar staat meestal ook wel wat, bij particulier woningaanbod.

En even offtopic; volgens mij weet ik wie jij bent Heb jij toevallig bij Jet in de mentorgroep gezeten?
Oud 07-09-2003, 17:13
Baz
Baz is offline
Ik denk dat ik me wel ga inschrijven (heb ook kamer, maar onderhuur bij iemand in huis in Lindenholt, dichtbij Dukenburg, dus ben nog op zoek naar iets anders). Zat inderdaad bij Jet in mentorgroepje, ben jij die klasgenoot van Jet waarbij ik in werkgroep zit??
Oud 08-09-2003, 19:09
Joris
Joris is offline
Haha, geneeskunde mensen?

Kun je me vertellen waar ik dat klooster kan vinden? Ik ben dan wel iemand die vlakbij nijmegen woont en nijmegen ook wel een beetje kent, maar dat gedeelte ken ik echt nog niet . Ik zoek ook nog steeds, kwil weg van huis

thanks,
Joris
Oud 08-09-2003, 20:15
Gimme more beer
Het is een groot gebouw aan de rechterkant als je vanaf het centrum op de graafseweg loopt/rijdt/kruipt. Als je vanaf de brug komt is het de 2e straat links en dan meteen aan de rechterkant, zit ook een bushalte geloof ik... Ik ben de naam al best wel een tijdje kwijt
Oud 08-09-2003, 20:21
Joris
Joris is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-09-2003 @ 21:15:
Het is een groot gebouw aan de rechterkant als je vanaf het centrum op de graafseweg loopt/rijdt/kruipt. Als je vanaf de brug komt is het de 2e straat links en dan meteen aan de rechterkant, zit ook een bushalte geloof ik... Ik ben de naam al best wel een tijdje kwijt
Ik zoek morgne wel eventjes, bedankt in ieder geval
Oud 10-09-2003, 10:19
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Baz schreef op 07-09-2003 @ 18:13:
Ik denk dat ik me wel ga inschrijven (heb ook kamer, maar onderhuur bij iemand in huis in Lindenholt, dichtbij Dukenburg, dus ben nog op zoek naar iets anders). Zat inderdaad bij Jet in mentorgroepje, ben jij die klasgenoot van Jet waarbij ik in werkgroep zit??
Lindenholt..daar woont ook iemand uit mijn mentorgroep (Wat is Nijmegen eigenlijk toch klein, he?! )
En er zijn wel meer klasgenotes van Jet die Geneeskunde studeren, maar daar ben ik er wel een van
Kan het kloppen dat ik even met jou heb gepraat toen er zo'n helicopter landde op het grasveld voor de prekliniek?
Zo ja, dan heb ik jou vanmorgen ook nog gezien op de fiets..dokter van der sluis
ja, ik hoor vanalles
Oud 10-09-2003, 14:03
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Ik zie nu pas dat die vorige post onder een van mijn 3miljoen andere nick's is gepost. Dus voor de duidelijkheid: ik ben ook Lynn
Oud 10-09-2003, 14:41
MyDyingSic
MyDyingSic is offline
Ik 1e jaars sociologie) zoek ook per direct een kamer in Nijmegen!!
Ik heb ookal een x gebeld naar een klooster (geloof op de heyendaalseweg) en daar duurde t erg lang..
Oud 11-09-2003, 14:55
Joris
Joris is offline
jeetje, ik doe ook geneeskunde... meeting doen?
Oud 12-09-2003, 13:15
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Joris schreef op 11-09-2003 @ 15:55:
jeetje, ik doe ook geneeskunde... meeting doen?
In Nijmegen?
Jaa, kom, we doen een Geneeskunde-meeting!
Eindelijk praten met mensen van mijn eigen niveau
Oud 12-09-2003, 22:31
Baz
Baz is offline
Citaat:
Lynn schreef op 10-09-2003 @ 11:19:
Lindenholt..daar woont ook iemand uit mijn mentorgroep (Wat is Nijmegen eigenlijk toch klein, he?! )
En er zijn wel meer klasgenotes van Jet die Geneeskunde studeren, maar daar ben ik er wel een van
Kan het kloppen dat ik even met jou heb gepraat toen er zo'n helicopter landde op het grasveld voor de prekliniek?
Zo ja, dan heb ik jou vanmorgen ook nog gezien op de fiets..dokter van der sluis
ja, ik hoor vanalles
Heb inderdaad wel met paar mensen staan praten toen helikopter landde. Ik weet zo even niet meer wie je bent (hoe heet je trouwens in het echt?), maar hoe zie je er uit? Ja idd dr. van der Sluis (hebben mentormama en zusje bedacht).
Oud 13-09-2003, 16:04
neeltje
neeltje is offline
WHAA wie zoekt nou geen kamer in Nijmegen! Ik ook dus...
Oud 13-09-2003, 18:05
Joris
Joris is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 12-09-2003 @ 14:15:
In Nijmegen?
Jaa, kom, we doen een Geneeskunde-meeting!
Eindelijk praten met mensen van mijn eigen niveau
keertje doen, gewoon voor de pre-kliniek ofzow en dan beetje op het grasveld zitten en dergelijk
Oud 14-09-2003, 00:07
nielsbothof
nielsbothof is offline
Citaat:
neeltje schreef op 13-09-2003 @ 17:04:
WHAA wie zoekt nou geen kamer in Nijmegen! Ik ook dus...
ik ken nog wel iemand met een kamer in oosterbeek, maar een uurtje fietsen. Geintje hoor, Lot . Nijmegen is geen plaats om te wonen.
Oud 15-09-2003, 12:02
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Joris schreef op 13-09-2003 @ 19:05:
keertje doen, gewoon voor de pre-kliniek ofzow en dan beetje op het grasveld zitten en dergelijk
We hebben een deal, zeg maar wanneer
Oud 16-09-2003, 07:48
Joris
Joris is offline
Citaat:
Lynn schreef op 15-09-2003 @ 13:02:
We hebben een deal, zeg maar wanneer
een keertje als iedereen vroeg uit is ofzow, en dan gaan we naar de aesculaaf (en het liefst op woensdag want dan is het bier goedkoop). Maar deze woensdag kan ik niet want dan heb ik mentorverwendagvergadering
Oud 16-09-2003, 09:34
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Joris schreef op 16-09-2003 @ 08:48:
een keertje als iedereen vroeg uit is ofzow, en dan gaan we naar de aesculaaf (en het liefst op woensdag want dan is het bier goedkoop). Maar deze woensdag kan ik niet want dan heb ik mentorverwendagvergadering
En dan hebben we ook voortgangstoets waarvan ik de rest van de woensdag bij moet komen 250 vragen!!!! Bleh.
Donderdag heb ik alleen van 8.45 tot 9.45 responsie (ik vraag me de hele week al af of ik daar heen zal gaan of niet ) maar dan ga ik even winkelen hier. Vrijdag ga ik meteen na college naar huis. Dus dan wordt het volgende week sowieso

in welke werkgroep/mentorgroep zit jij/heb je gezeten?
Oud 16-09-2003, 16:30
Joris
Joris is offline
Citaat:
Lynn schreef op 16-09-2003 @ 10:34:
En dan hebben we ook voortgangstoets waarvan ik de rest van de woensdag bij moet komen 250 vragen!!!! Bleh.
Donderdag heb ik alleen van 8.45 tot 9.45 responsie (ik vraag me de hele week al af of ik daar heen zal gaan of niet ) maar dan ga ik even winkelen hier. Vrijdag ga ik meteen na college naar huis. Dus dan wordt het volgende week sowieso

in welke werkgroep/mentorgroep zit jij/heb je gezeten?
Kheb in mentorgroep 6 gezeten en ik zit nu in werkgroep 2 Mijn mentorpappa's bestonden voor een deel uit Jimmie Honings (de MFVN-Idioot, ken je vast wel). Ruben Cremers, ook mfv bestuur... Naja, misschien weetje nu welk groepje, die met de oranje overalls aan . Ik heb nu echt een super werkgroep, echt leuk issie . Jij?

Ben je trouwens naar het college over de Voortgangstoets gegaan? Je hoeft echtniet alles goed te hebben daar. 2,33% het totaal aantal punten wat je kunt halen moet je hebben, 6/7 vragen goed dus. Ik ben na 1,5 uur weg hoor je moet zoeken naar de vragen die je weet, en die beantwoorden. Vul een stuk of 20 die je denkt goed te hebben en je weet zeker dat je het haalt. Niet te zwaar aan tillen, het is trouwens een proeftoets Nouja, we spreken volgende week wat af, als je wil moet je me maar toevoegen aan msn (info).
Oud 18-09-2003, 10:50
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Joris schreef op 16-09-2003 @ 17:30:
Kheb in mentorgroep 6 gezeten en ik zit nu in werkgroep 2 Mijn mentorpappa's bestonden voor een deel uit Jimmie Honings (de MFVN-Idioot, ken je vast wel). Ruben Cremers, ook mfv bestuur... Naja, misschien weetje nu welk groepje, die met de oranje overalls aan . Ik heb nu echt een super werkgroep, echt leuk issie . Jij?

Ben je trouwens naar het college over de Voortgangstoets gegaan? Je hoeft echtniet alles goed te hebben daar. 2,33% het totaal aantal punten wat je kunt halen moet je hebben, 6/7 vragen goed dus. Ik ben na 1,5 uur weg hoor je moet zoeken naar de vragen die je weet, en die beantwoorden. Vul een stuk of 20 die je denkt goed te hebben en je weet zeker dat je het haalt. Niet te zwaar aan tillen, het is trouwens een proeftoets Nouja, we spreken volgende week wat af, als je wil moet je me maar toevoegen aan msn (info).
Hmm, okee. Als ik die mentorgroep niet zou kennen, zou ik echt gek zijn. Tuurlijk ken ik Jimmie en Ruben. Leo zat er ook bij, toch? Jullie zijn zelfs met ons mee op kamp geweest. Nouzeg, en dan kom ik er nu pas achter dat jij daarbij was. Dan heb je ook bij Tess en Katharina in gezeten, zeker? Katharina zit nu bij mij in de werkgroep.
Ik zat in mentorgroep 15, pappa's en mamma's waren Erik, Peter, Inge en Marijn, maar waarschijnlijk zegt je dat niks. Wij hadden van die homo-fluoriserende gele shirtjes aan, van die neon-dingen. Dat zegt je waarschijnlijk veel meer

shit, ik bedenk me ineens wat..kan het heeel misschien zo zijn dat jij met dat stomme ruilspel bij mij in de groep zat? volgens mij heette die ene jongen die bij ons zat, joris

En die toets, ik heb hem net nageken. Had 22 vragen ingevuld, heb er 11 goed en 11 fout.
Ik maar denken dat ik hem makkelijk gehaald had, blijkbaar toch behoorlijk slecht gegokt telkens...
Nouja, hij telt toch niet mee, dus boeit het opzich ook niet. Het is alleen zo jammer van die 1,5 uur die ik eraan besteed heb.
Oud 18-09-2003, 14:14
Joris
Joris is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 18-09-2003 @ 11:50:
Hmm, okee. Als ik die mentorgroep niet zou kennen, zou ik echt gek zijn. Tuurlijk ken ik Jimmie en Ruben. Leo zat er ook bij, toch? Jullie zijn zelfs met ons mee op kamp geweest. Nouzeg, en dan kom ik er nu pas achter dat jij daarbij was. Dan heb je ook bij Tess en Katharina in gezeten, zeker? Katharina zit nu bij mij in de werkgroep.
Ik zat in mentorgroep 15, pappa's en mamma's waren Erik, Peter, Inge en Marijn, maar waarschijnlijk zegt je dat niks. Wij hadden van die homo-fluoriserende gele shirtjes aan, van die neon-dingen. Dat zegt je waarschijnlijk veel meer

shit, ik bedenk me ineens wat..kan het heeel misschien zo zijn dat jij met dat stomme ruilspel bij mij in de groep zat? volgens mij heette die ene jongen die bij ons zat, joris

En die toets, ik heb hem net nageken. Had 22 vragen ingevuld, heb er 11 goed en 11 fout.
Ik maar denken dat ik hem makkelijk gehaald had, blijkbaar toch behoorlijk slecht gegokt telkens...
Nouja, hij telt toch niet mee, dus boeit het opzich ook niet. Het is alleen zo jammer van die 1,5 uur die ik eraan besteed heb.

dan liep ik langs jouw vandaag, ik ging bij het anatomisch museum zitten omdat ik rijles had en nog een uur moest wachten, en toen kwam ik de groep van katharina tegen (en marlieke, zat ook in mijn mentorgroep). En toen zei ik nog hoi tegen hen prachtig dit . Ow ik ken jullie zeker nog wel met die gele hippe shirts En dat ruilspel, ik zat bij een yolien, die nu bij mij in de werkgroep zit. En de naam van het andere meisje ben ik vergeten, en van die jongen ook (die had ook een geel shirt aan). Maar nu ik me bedenk, de twee meisjes hadden geen geel shirtje aan... vergeten. OWOWOW dan had jij ook dingetje, hoe heet dat jongetje ook alweer dat zo vreselijk irritant was op het kamp. naja, naja, sjonge, echt erg. We moeten met z'n allen meeten juh. Ik had trouwens 15 goed en 10 fout, 5 punten dus, sjonge ook mooi shit , gelukkig was ik niet de enige, ook een paar mensen uit mijn werkgroep hadden het een beetje verklooid (-15 punten, erg ) Mjah, goed, inderdaad gelukkig proef. Nu ga ik weer verder met zso's
Oud 20-09-2003, 10:40
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Joris schreef op 18-09-2003 @ 15:14:

dan liep ik langs jouw vandaag, ik ging bij het anatomisch museum zitten omdat ik rijles had en nog een uur moest wachten, en toen kwam ik de groep van katharina tegen (en marlieke, zat ook in mijn mentorgroep). En toen zei ik nog hoi tegen hen prachtig dit . Ow ik ken jullie zeker nog wel met die gele hippe shirts En dat ruilspel, ik zat bij een yolien, die nu bij mij in de werkgroep zit. En de naam van het andere meisje ben ik vergeten, en van die jongen ook (die had ook een geel shirt aan). Maar nu ik me bedenk, de twee meisjes hadden geen geel shirtje aan... vergeten. OWOWOW dan had jij ook dingetje, hoe heet dat jongetje ook alweer dat zo vreselijk irritant was op het kamp. naja, naja, sjonge, echt erg. We moeten met z'n allen meeten juh. Ik had trouwens 15 goed en 10 fout, 5 punten dus, sjonge ook mooi shit , gelukkig was ik niet de enige, ook een paar mensen uit mijn werkgroep hadden het een beetje verklooid (-15 punten, erg ) Mjah, goed, inderdaad gelukkig proef. Nu ga ik weer verder met zso's
Nee, jij liep niet langs mij gister, want toen was ik er niet, aangezien ik niet zo'n zin had in een saai RC. Marlieke ken ik niet, dus volgens mij liep Katharina niet met haar werkgroep..
Hmm, dan zat ik met dat ruilspel dus bij een andere jongen, want er zat maar 1 jongen in onze groep en niet twee. Jammer
En inderdaaaaaaaaad, wij hadden Erwin.
Sjongejongejongesjongejonge, als je daar niet gek van wordt. 1,5 EN kamp met hem opgescheept zitten Thank God dat hij BMW doet. Pfoe..

Een meisje uit mijn werkgroep had er precies 6. Ze had er 8 ingevuld, eentje fout. Meer resultaten heb ik nog niet gehoord, maar -15....wauw Dat doen ze goed!
Ik moet zelf nog maar eens nadenken over de beste tactiek; juist veel invullen of juist weinig. Hoe meer je er invult, hoe meer kans je hebt dat er veel fout zijn. Hmm..
Eerst maar eens die bloktoets zien te halen

en dit is inderdaad echt prachtig een beetje over iedereen praten die we allebei 'kennen' maar van elkaar niet weten wie we zijn..toch katharina maar eens vragen
Oud 20-09-2003, 16:44
Gimme more beer
ehhm... mensen... gebruik daar msn voor ofzo... of onzin, if needed...
Oud 20-09-2003, 17:54
Joris
Joris is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-09-2003 @ 17:44:
ach
Oud 20-09-2003, 21:08
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
hmm
ga er denk ik dinsdag even langs
er is daar in de buurt ook een oud belastingkantoor waar kamers worden verhuurd
de eerste ontopic reactie sinds een week hier
Oud 21-09-2003, 08:43
Gimme more beer
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 20-09-2003 @ 22:08:
hmm
ga er denk ik dinsdag even langs
er is daar in de buurt ook een oud belastingkantoor waar kamers worden verhuurd
Hmhm, klopt... Maar ik schat je kansen niet superklein bij het klooster. Tenzij nu ineens het hele forum op de stoep staat.
Oud 21-09-2003, 09:59
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-09-2003 @ 17:44:
Excuse moi
Hoewel er, voor jullie, niemand was die er last van had, het topic was behoorlijk dood

maar ik ben al weg..joris, msn?
Oud 21-09-2003, 13:33
*** is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-09-2003 @ 09:43:
Hmhm, klopt... Maar ik schat je kansen niet superklein bij het klooster. Tenzij nu ineens het hele forum op de stoep staat.
als mijn kijkavonden deze week niks worden, denk ik dat ik er ook maar eens langs ga
Oud 21-09-2003, 14:08
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-09-2003 @ 09:43:

?
Oud 21-09-2003, 20:55
Joris
Joris is offline
Citaat:
*** schreef op 21-09-2003 @ 14:33:
als mijn kijkavonden deze week niks worden, denk ik dat ik er ook maar eens langs ga
ben jij nog steeds op zoek?
Oud 26-09-2003, 21:19
*** is offline
Citaat:
Joris schreef op 21-09-2003 @ 21:55:
ben jij nog steeds op zoek?

weer opzoek... zit sinds november in Beek, maar dat is nou niet echt ideaal...
Oud 27-09-2003, 10:04
Gimme more beer
Citaat:
*** schreef op 26-09-2003 @ 22:19:

weer opzoek... zit sinds november in Beek, maar dat is nou niet echt ideaal...
Waar in Beek? Opzich is beek niet per definitie zo'n slechte plek hoor...
Oud 27-09-2003, 15:11
*** is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-09-2003 @ 11:04:
Waar in Beek? Opzich is beek niet per definitie zo'n slechte plek hoor...
waar doet er niet toe, zo groot is Beek niet
nou moet ik dat natuurlijk eigenlijk beamen, aangezien dat weer zoekenden in Nijmegen scheelt en op zich is 't ook best te doen, houd 't al bekant een jaar uit. Maar de voornaamste reden waarom ik in Nijmegen zelf weer aan 't zoeken ben is dat ik nu beter inzie dat 't niet verstandig is om na(en voor) 't stappen in m'n uppie door de middle of nowhere te fietsen, als meisje zijnde... Triest dat dat de hoofdreden moet zijn, maar 't zij zo.
Oud 27-09-2003, 16:58
Gimme more beer
Citaat:
*** schreef op 27-09-2003 @ 16:11:
waar doet er niet toe, zo groot is Beek niet
nou moet ik dat natuurlijk eigenlijk beamen, aangezien dat weer zoekenden in Nijmegen scheelt en op zich is 't ook best te doen, houd 't al bekant een jaar uit. Maar de voornaamste reden waarom ik in Nijmegen zelf weer aan 't zoeken ben is dat ik nu beter inzie dat 't niet verstandig is om na(en voor) 't stappen in m'n uppie door de middle of nowhere te fietsen, als meisje zijnde... Triest dat dat de hoofdreden moet zijn, maar 't zij zo.
Ubbergen schijnt ook erg goed te werken (prijs is ook goed). Maar ok, succes!
Oud 27-09-2003, 22:58
*** is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-09-2003 @ 17:58:
Ubbergen schijnt ook erg goed te werken (prijs is ook goed).
mja daar rijd ik nu telkens langs (ik rijd om, via 't centrum, omdat 't daar niet voor niets Berg en Dal heet) en dat is net dat stuk bos... Bovendien heb ik daar nog geen aanbod van gezien en zit ik nu op zich niet echt op de schietstoel, dus wil ik er wel noemenswaardig op vooruit gaan, verhuizen kost ook niet niks.
Citaat:
Maar ok, succes!
dankje!
jij je alvast ingeschreven bij de SSHN? Of van plan bij je ouders te blijven? IIg heb je vast connecties, dat scheelt een hoop Ik kende geen hond toen ik in Nijmegen kwam en diegene die ik leerde kennen, zochten/zoeken zelf ook...

Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 23:00.
Oud 28-09-2003, 10:54
Gimme more beer
Citaat:
*** schreef op 27-09-2003 @ 23:58:
jij je alvast ingeschreven bij de SSHN? Of van plan bij je ouders te blijven? IIg heb je vast connecties, dat scheelt een hoop Ik kende geen hond toen ik in Nijmegen kwam en diegene die ik leerde kennen, zochten/zoeken zelf ook...
Hmmm... Als inwonende van Nijmegen heb je in een gemiddeld geval een wachttijd van 2 jaar, dus ik hoop dan nog iemands kamer te kunnen overnemen (wat hier in Nijmegen vaak gebeurt). Echter, ik ben ooit in de 4e blijven zitten, dus ik mag nog zo'n 2 jaar.
Ik schrijf me trouwens wel heel binnenkort in, want ik vind het wel belangrijk om op tijd weg te kunnen.

Rond de hatertse hei kom je ook soms nog wel aan een kamer, maar dan is het dus wel slim om de tijd te hebben en niet te ongeduldig te zijn.

Nogmaals, succes!
Oud 29-09-2003, 20:12
steentje
steentje is offline
jah...allemaal fijn enzo...maar ik zoek ondertussen nog steeds een kamer! En kzal morgen s kijken ofk da klooster kan vinden.....
Oud 29-09-2003, 20:30
Gimme more beer
Citaat:
steentje schreef op 29-09-2003 @ 21:12:
jah...allemaal fijn enzo...maar ik zoek ondertussen nog steeds een kamer! En kzal morgen s kijken ofk da klooster kan vinden.....
Ok... Succes!
Oud 01-10-2003, 18:50
neeltje
neeltje is offline
En heb je het klooster gevonden?
Ik ben ook nog steeds zoekende, die kijkavonden word je ook niet vrolijk van...
Oud 01-10-2003, 20:18
steentje
steentje is offline
Citaat:
neeltje schreef op 01-10-2003 @ 19:50:
En heb je het klooster gevonden?
Ik ben ook nog steeds zoekende, die kijkavonden word je ook niet vrolijk van...
heb nog geen tijd gehad te zoeken. En van kijkavonden wordt je inderdaad alles behalve vrolijk.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten