Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ooit een tel. nummer gehad, ben ik alleen kwijt. Ik raad aan om een keertje langs te lopen, kijken wie er open doet en het gewoon te vragen. Zo heeft een vriend van me het ook gedaan...
||
Citaat:
Tussen 19.00 en 21.00 (of 17.00 en 19.00, weet het niet meer precies) op dinsdagavond kun je je elke week in laten schrijven. Je krijgt dan een wachtwoord waarmee je via hun site alle vrijgekomen kamers kunt zien. Je wordt dan gebeld als je aangegeven hebt dat je geinteresseerd bent, dan kun je komen kijken en vaak hem je 'm dan ook al (bijna) meteen. Opzich zou je het best kunnen proberen, ik ga me er zelf ook in laten schrijven ook al heb ik al een kamer (in Dukenburg, dus vandaar.. ![]() Jullie kunnen anders nog wel op de site van de SSHN kijken, daar staat meestal ook wel wat, bij particulier woningaanbod. ![]() En even offtopic; volgens mij weet ik wie jij bent ![]() ![]() |
![]() |
|
Haha, geneeskunde mensen?
![]() Kun je me vertellen waar ik dat klooster kan vinden? Ik ben dan wel iemand die vlakbij nijmegen woont en nijmegen ook wel een beetje kent, maar dat gedeelte ken ik echt nog niet ![]() ![]() thanks, Joris
|
Het is een groot gebouw aan de rechterkant als je vanaf het centrum op de graafseweg loopt/rijdt/kruipt. Als je vanaf de brug komt is het de 2e straat links en dan meteen aan de rechterkant, zit ook een bushalte geloof ik... Ik ben de naam al best wel een tijdje kwijt
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En er zijn wel meer klasgenotes van Jet die Geneeskunde studeren, maar daar ben ik er wel een van ![]() Kan het kloppen dat ik even met jou heb gepraat toen er zo'n helicopter landde op het grasveld voor de prekliniek? Zo ja, dan heb ik jou vanmorgen ook nog gezien op de fiets..dokter van der sluis ![]() ![]() ja, ik hoor vanalles ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Donderdag heb ik alleen van 8.45 tot 9.45 responsie (ik vraag me de hele week al af of ik daar heen zal gaan of niet ![]() ![]() in welke werkgroep/mentorgroep zit jij/heb je gezeten? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ben je trouwens naar het college over de Voortgangstoets gegaan? Je hoeft echtniet alles goed te hebben daar. 2,33% het totaal aantal punten wat je kunt halen moet je hebben, 6/7 vragen goed dus. Ik ben na 1,5 uur weg hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zat in mentorgroep 15, pappa's en mamma's waren Erik, Peter, Inge en Marijn, maar waarschijnlijk zegt je dat niks. Wij hadden van die homo-fluoriserende gele shirtjes aan, van die neon-dingen. Dat zegt je waarschijnlijk veel meer ![]() shit, ik bedenk me ineens wat..kan het heeel misschien zo zijn dat jij met dat stomme ruilspel bij mij in de groep zat? volgens mij heette die ene jongen die bij ons zat, joris ![]() En die toets, ik heb hem net nageken. Had 22 vragen ingevuld, heb er 11 goed en 11 fout. ![]() Ik maar denken dat ik hem makkelijk gehaald had, blijkbaar toch behoorlijk slecht gegokt telkens... ![]() Nouja, hij telt toch niet mee, dus boeit het opzich ook niet. Het is alleen zo jammer van die 1,5 uur die ik eraan besteed heb. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dan liep ik langs jouw vandaag, ik ging bij het anatomisch museum zitten omdat ik rijles had en nog een uur moest wachten, en toen kwam ik de groep van katharina tegen (en marlieke, zat ook in mijn mentorgroep). En toen zei ik nog hoi tegen hen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hmm, dan zat ik met dat ruilspel dus bij een andere jongen, want er zat maar 1 jongen in onze groep en niet twee. Jammer ![]() En inderdaaaaaaaaad, wij hadden Erwin. ![]() ![]() Sjongejongejongesjongejonge, als je daar niet gek van wordt. 1,5 EN kamp met hem opgescheept zitten ![]() ![]() Een meisje uit mijn werkgroep had er precies 6. Ze had er 8 ingevuld, eentje fout. Meer resultaten heb ik nog niet gehoord, maar -15....wauw ![]() Ik moet zelf nog maar eens nadenken over de beste tactiek; juist veel invullen of juist weinig. Hoe meer je er invult, hoe meer kans je hebt dat er veel fout zijn. Hmm.. ![]() Eerst maar eens die bloktoets zien te halen ![]() en dit is inderdaad echt prachtig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() nou moet ik dat natuurlijk eigenlijk beamen, aangezien dat weer zoekenden in Nijmegen scheelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
jij je alvast ingeschreven bij de SSHN? Of van plan bij je ouders te blijven? IIg heb je vast connecties, dat scheelt een hoop ![]() Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 23:00. |
![]() |
||
Citaat:
Ik schrijf me trouwens wel heel binnenkort in, want ik vind het wel belangrijk om op tijd weg te kunnen. Rond de hatertse hei kom je ook soms nog wel aan een kamer, maar dan is het dus wel slim om de tijd te hebben en niet te ongeduldig te zijn. Nogmaals, succes!
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|