![]() |
|
![]() |
Ik ben een website aan het maken, voor een vereniging en nu wil ik een deel van de site beveiligen met een wachtwoord zodat hij alleen toegang bied voor leden.....
En als jullie dan echt allemaal zo slim zijn? Weet iemand misschien een trukje zodat een deel van mn html code niet in de bron is terug te vinden Dat heb ik dan geloof ik ook nodig anders gaan die slimme snuiters die heel nieuwschriegrig zijn dat wachtwoord zoeken in mn bron........en dat willen we natuurlijk niet ![]() Als iemand mij kan helpen, heel graag, als het een erg lang verhaal word mag je me ook een email sturen naar debcute@hotmail.com of me toevoegen op msn!!! Heel veel lief aan iedereen Dikke KuS Debbie |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor het beveiligen van een website m.b.v. w8woordidentificatie is volgens mij php en/of javascript vereist. Je kunt met een javascript beveiliging voorkomen dat iemand je pagina opslaat.
http://javascript.internet.com daar haal ik mijn javascripts vandaan (ja alweer ja). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik raad je php aan [www.hotscripts.com voor wat scripts] en anders .htaccess een site weet ik zo niet :/ |
![]() |
|
![]() |
Zoals andere al zeiden: .htaccess icm. .htpasswd
Moet er wel in Apache mod_access en mod_auth enabled worden (dit omdat ik de afgelopen week ongeveer 3x heb uitgelegd hoe je datgene doet dat jij vraagt, en steeds blijkt de fout daar te liggen dat die modules niet geladen/geconfigureerd zijn) Succes dermee. http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...+.htaccess&lr=
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Beveiligen deel website? Fayette | 5 | 22-04-2008 22:48 | |
Software & Hardware |
[Beveiliging] 1) MAC-adres 2) PPTP open Verwijderd | 9 | 13-07-2006 10:54 | |