![]() |
|
Ik ga nooit, mij te warm en palkkerig en ik heb nogal snel last van een bloedneus en de wisselingen tussen heet en koud bevordert dat ook niet echt..
|
Verwijderd
|
Ik ga hooguit een keer per jaar naar de sauna en dat vind ik veel te weinig. Maar ik ga dan vaak met mijn moeder en zusje, en soms gaat mijn vader ook mee. Hier in Almere is wel een sauna, maar die is niet zo leuk, heel erg netjes etc. We gaan meestal naar Putten, da's een erg mooie sauna (een verbouwde boerderij). Het is er vaak wel druk, vooral in de vakanties maar als je van te voren reserveert is dat geen probleem. Ze hebben daar veel verschillende soorten saunas, kijk maar eens op www.saunadrome.nl .
Waarom ik niet vaker ga? het is ver weg en nogal prijzig dus... Helaas. |
![]() |
|
mn ouders gingen vroeger zo ongeveer 1á2x in de maand en dan ging ik mee als klein kindje (barbies mee
![]() en ik ben een halfjaar terug met mn ex (toen nog vriend) geweest, dat was zeker wel leuk ![]() ![]()
|
JAAAA!!!
het is héérlijk, je hebt daarna het gevoel alsof je hardstikke gezond bent, mijn huid is een stuk minder droog, egaler, ik heb minder last van puistjes, en het werkt bovendien ook nog heel ontspannen. ohja ik doe het dan in de sportschool, maar in mijn sportschool is een hele mooie ![]()
|
Heerlijk ja
![]() Waarom? Het is super ontspannent en gezond. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat verhaal van open en dichtklappende poriën is onzin hoor
![]() Ik ga wel eens in een sauna, als iemand mij die kans biedt... nouja, dat was vaak bij vrienden van m'n ouders (ouders van vrienden van me, dat zijn ze ook), die een sauna in huis hadden, maar die zijn nu verhuisd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Ik durf niet naar de sauna, maar heb ja gezegd MariekeB | 14 | 18-12-2017 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Naaktstrand: weleens geweest? ja/nee, waarom? Verwijderd | 68 | 06-06-2005 18:23 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Seksualiteit |
naaktfoto's? voor meiden sase | 109 | 03-07-2002 15:39 | |
Seksualiteit |
hij wil niet mee naar de sauna :( *mystery* | 52 | 25-06-2002 18:12 |