Oud 22-04-2002, 15:19
Verwijderd
beetje standaard topic maar goed...

oke trends heb je..meestal heb ik er niet echt last van, als ik het niet leuk vind koop ik het gewoon niet...
maar vaak als er iets in was dan hing er veel van bij de H&M maar dr hing ook nog redelijk veel ander spul wat ik wel leuk vond.
Tis nie me favo winkel ofzo maar wel makkelijk, basic dingen enzo..
alleen nu is dus die country living trend aan de gang, ik stap de H&M binnen op zoek naar een simpel jasje of broek ofzo en dr hangt echt alleen maar van dat soort counrty spul...

wat vinden jullie dr van? dat je gewoon niet meer een winkel binnen kan stappen zonder "gewone" kleding te kunnen vinden en echt alleen maar de "trendy" dingen?
nu kan ik natuurlijk ook naar de skatewinkel gaan enzo maar ja dat is vaak duur en ik zoek gewoon normale prijzen...
Natuurlijk kan je hier ook gewoon je mening kwijt over de kelding...

oh ja waar ik eht over heb ziet er zo uit:

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2002, 15:30
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik koop altijd mn sjirtjes op de kinderafdeling dus ik moet zeggen dat ik er niet zoveel last van heb.
Ik vind dit sjirtjes met die pofmouwtjes trouwens wel leuk
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:31
Verwijderd
ja zijn wel leuk hoor die shirtjes...best schattig...maar niet echt iets voor mij...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:35
AtHell
AtHell is offline
als het staat is er niets mis met die kleding maar is missgien wel iritant om alleen maar "trend" kleren te kunnen krijgen in de algemene winkels
Oud 22-04-2002, 16:05
Ilsch
Ilsch is offline
vind ze super leuk die truitjes.. alleen zijn ze vaak zo super laag uitgesneden, en dat is niks voor mij.. of zo laag bij je schouders... daar heb ik echt een te baby hoofie voor...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:10
Verwijderd
Aah, bloempjes, overal bloempjes!!

Uh, ik vind het ook eng. En dan helemaal al dat roze
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:11
de
de is offline
De winkels waar ik kom hebben altijd wel een beetje hetzelfde assortiment en zijn ook niet zwaar trendgevoelig...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:13
Verwijderd
Ik zou ze niet aantrekken..

Maar ik was laatst ook nog een keertje in een H&M of zo'n soort winkel en daar vond ik het wel meevallen met dat soort kleding eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:
Maar ik was laatst ook nog een keertje in een H&M of zo'n soort winkel en daar vond ik het wel meevallen met dat soort kleding eigenlijk..
bij mij dus niet...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:17
shanli
shanli is offline
Citaat:
AtHell schreef:
als het staat is er niets mis met die kleding maar is missgien wel iritant om alleen maar "trend" kleren te kunnen krijgen in de algemene winkels
Oud 22-04-2002, 18:20
Roos
Roos is offline
Mwah, vroeger kocht in in de H&M nog wel eens goedkope basic shirtjes (hemdjes ofzo), maar die zie je er nu ook nauwelijks meer.
Wat ik vervelend vond was dat je deze winter bijna alleen maar broeken met wijde(re) pijpen zag. Maar het is onzin om te zeggen dat er nu helemaal geen leuke kleding meer te koop is. Er zijn bijvoorbeeld heel veel leuke schoenen dit seizoen.

Probeer eens andere winkels, zou ik zeggen.
Oud 22-04-2002, 18:32
Verwijderd
Ik ga eigenlijk nooit naar de H&M, maar als je goed zoekt zal je vast wel wat vinden wat jij leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:48
Verwijderd
ik zeg ook niet dat ik niets kan vinden, tuurlijk er hangt heus nog wel iets tussen, maar zo weinig....bijna alles in dus in die trendstijl..
en ik kijk heus niet alleen bij de H&M hoor
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:49
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Maar het is onzin om te zeggen dat er nu helemaal geen leuke kleding meer te koop is. Er zijn bijvoorbeeld heel veel leuke schoenen dit seizoen.
vind jij...ik vind ze echt lelijk...enige schoenen die ik leuk vind op (dit moment en egeinlijk altijd) zijn skateschoenen.
misschien ligt het ook wel aan mijn smaak ja dat ik niks leuks kan vinden..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten