Hallo ik heb dus een raar probleem..... hoewel ik wel een idee heb waardoor het kan komen maar niet zeker weet
ik heb hier dus nog een tamelijk oude computer staan een pentium 200 en mijn oh zo slimme pa heeft hier dus windows Xp opgezet.
Het duurt dus nogal lang voordat hij opgestart is, als ie dat na al dat geplutter uiteindelijk nog doet.....
Ik wil deze pc dus formatteren, omdat ie niet echt in gebruik is heb ik er al tijdje niet meer na omgekeken.
Maar toen ik dus een opstartdiskette maakte, en probeerde te formatteren weigterde die gewoon het commando!
en ik weet hoe je hem moet formatteren hoor dus zeg niet dat ik het fout heb, maar ik heb dit al eens eerder gehad op een andere computer, en mijn vader heeft dit toen opgelost door een bepaald bestand van windows te laden ... welke weet ik niet...
Maar hoe kan het in godsnaam dat hij dit commando weigert??
Er heeft voor dat er xp opgezet werd Windows ME opgestaan, hij is dus gewoon overschreven zeg maar, en dat was bij de andere computer ook? of is dit toeval ?
Heeft iemand trouwens een idee hoe ik dit kan verhelpen of hoe het bestand onder windows heet wat ik kan laden
haha beetje wazig verhaal sorry maar hopelijk snappen jullie het beetje.