![]() |
|
![]() |
Ik heb egt klote gebit, binnekort weer 4 gaatjes laten boren, vroeger deed ik altijd zonder verdoving, laatste keer met, maar ik vind met verdoving denkik toch fijner liever paar prikjes dan hele tijd die zeurende pijn van een boor met afentoe een hele erge pijnscheut er tussendoor majah zal idd wel liggen aan hoe groot de gaatjes zijn.
|
Verwijderd
|
Ik moet volgende week ook weer naar de tandarts om 4 (!!!) gaatjes te laten vullen. Heb een nachtbeugel gehad, en daar is het echt door gekomen
![]() Maar goed, ik heb al wel eerder gaatjes gehad, waarvan de tandarts dacht dat ze wel meevielen en niet diep waren. Maar toen ie ging boren, deed het verschrikkelijk veel pijn! Hij gaf achteraf wel toe dat ie het een beetje verkeerd had ingeschat, maar daar had ik toen weinig meer aan... ![]() Ik hoop maar dat ie het nu wel gaat verdoven ![]() ![]() Dus ook een vraag: kan ik, denken jullie, kiezen voor verdoving of beslist de tandarts gewoon? |
![]() |
|
Ik vraag eerst altijd of het een klein gaatje is. Dan hoeft een verdoving voor mij niet. Tot nu toe ben ik altijd zonder verdoving behandeld.
Verdoving is echt erg, dus denk er maar drie keer over na voor je een verdoving wil... Ik moest namelijk eens een keer 4 kiezen laten trekken, en toen kwam de verdoving er wel aan te pas... ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb nog maar een keer een heel klein gaatje gehad en dat heeft de tandarts geboord zonder verdoving. Ik vond het niet echt pijn doen maar wel echt zo'n zeurderig rotgevoel. Als ik een wat dieper gaatje zou hebben dan weet ik nog niet wat ik zou doen maar ik denk toch gewoon zonder verdoving.
|
Volgens mij gaat of je een verdoving krijgt altijd in overleg. Je kan ook weigeren om te laten boren, dat is niet slim en je tandarts kan je dan niet meer willen behandelen maar goed het kan. Als het goed is geeft je tandarts advies, en dat is het beste maar je mag het zelf weten, jij betaald er immers voor.
Ik zou geen verdoving nemen, volgens mij heb je er meer last van dan voordeel eraan. Ik had het trouwens nog nooit gehoord een verdoving bij boren ![]() |
![]() |
|
Als er een pijn is die ik vreselijk vind dan is het gaatjespijn. Dan heb ik liever een prik (terwijl injectienaalden mijn 2e grote vrees zijn). Ach ja.. Maar er is ook niet te werken met mij hoor als ik geen verdoving neem, bij elk stootje beef ik als een idioot.
||
Citaat:
Vetklep !!! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn afgebroken voortand is wel eens bijgeslepen zodat er een nieuw stukje aankon (tot drie keer toe, want het stukje ging er steeds weer af...... en daarna is-ie nog een keer mooi glad geslepen), dat is hetzelfde idee als boren of niet? Nou, daar hoef ik echt geen verdoving voor, het voelt onaangenaam maar een verdoving lijkt me stukken onaangenamer.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar idd, voor een klein gaatje lijkt me een verdoving te veel gedoe... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
KAN IEMAND DIT GEVAL EEN BAN GEVEN ??? ![]() |
![]() |
|
Hmm ik zou geen verdoving nemen.. Toen er bij mij gaatjes geboord werden toen heb ik thuis al ibruprofen ingenomen en i heb van heel de behandeling niets gevoeld.. ja je merkt wel dat hij bezig is, maar het doet geen pijn...
Hij is dan ook wel heel erg voorzichtig met mij, want ik heb een soort van panische angst voor de tandarts ![]()
||
Citaat:
|
Met verdoving. Die prik voelde IK niks van iig. Misschien heeft mijn tandarts gouden handjes ofzo, ik hoor namelijk van veel mensen dat die verdoving ongelofelijk veel pijn doet. De uitwerking is t irritantste, als je allang klaar bent en nog 3 uur met half verdoofd gezicht rondloopt
![]()
|
ik heb nog maar 1x een gaatje gehad en die was zo klein dat het makkelijk zonder verdoving kon dus dat heb ik toen maar gedaan.
Ik weet niet wat ik zou kiezen als ik weer een gaatje heb, maar omdat ik nogal panisch wordt als ik geprikt moet worden denk ik dat ik de verdoving maar weg laat, want dat kost dan volgens mij meer moeite dan de evt. pijn van het boren.
||
Citaat:
|
Ik ben 2 weken geleden geweest, ook mn 1e gaatjes maar ze zijn meteen anderhalf uur bezig geweest...heb 4 verdovingen gehad...had weinig te kiezen werd gewoon gedaan...maar nou achteraf zou ik ook niet hebben tegengewerkt want toen de verdoving eruit was deed het wel zeer
|
Ik zou echt geen antwoord kunnen geven op de vraag, simpelweg omdat ik het nog nooit meegemaakt heb.
Ik heb dus echt nog nooit gaatjes gehad. En een maand terug bij de tandarts kon hij niets vinden, maar maakte wel foto's voor m'n verstandskiezen. Later werd ik opgebeld dat ik 3 ![]() Ik schrok me helemaal dood... Heb geen idee of het verstandig is om een verdoving te nemen? Ik mag namelijk zelf kiezen. (hij heeft er wel een half uur voor nodig, voor die 3 dingen ![]() Dus is een verdoving verstandig?
|
![]() |
Echt wel dus zonder verdoving, naalden zijn pas kut!
Heb nog maar 1 keer een klein gaatje gehad, gewoon geboord zonder verdoving, en het deed niet echt pijn ofzo. Verdoving zou onzin geweest zijn. En mijn vriend had laatst 3 gaatjes, waarvan 1 nogal grote, maar heeft ook niet verdoving gehad. Was naar zijn zeggen ook niet nodig geweest. Ben ANTI-naald!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Zwangerschaps- en Babytopic #12 blauw engeltje | 500 | 30-11-2010 10:06 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
verdoving bij het zetten van oorbellen fib | 53 | 19-02-2004 16:15 | |
Drugs & Alcohol |
drinktest.nl Blenderhead | 18 | 18-01-2004 16:50 |